Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Bara så ni vet så var även "Mr Bitch" aka. "Martin" aka. "Sipowitz" på plats också

Nu kan ni även beskåda de flesta av Laszlos bilder på http://www.liquidsunset.org

Old Post May-26-2006 19:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Bara så ni vet så var även "Mr Bitch" aka. "Martin" aka. "Sipowitz" på plats också

Nu kan ni även beskåda de flesta av Laszlos bilder på http://www.liquidsunset.org

haha, jo, jag såg de två bilderna med. Däremot såg jag inte röken av honom där inne.

Old Post May-26-2006 19:50  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mjz
haha, jo, jag såg de två bilderna med. Däremot såg jag inte röken av honom där inne.

Han brukar dansa konstant på fester... så man måste springa rakt på han. Andra rusar ju annars runt överallt emellanåt.

Old Post May-26-2006 20:08  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Hahaha! Vad fan hände där Laszlo?

Old Post May-26-2006 20:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

jävligt bra fråga, hon ville väl höra Boten Anna ...hon var tämligen berusad...bara väntade på att hon skulle trampa på utrustningen eller att bordet skulle braka itu...kolla in tjejens min i längst upp i bild

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on May-26-2006 at 21:20

Old Post May-26-2006 21:13 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Som jag skrev på TC

Jag gissar lite... en icke EDM'are som skrek "Asså fan asschå fan va du é bra asschå.... whooohooo men du schpela den dära "Cascada - Evrii tajjm vi tatch" för då jälar schkaru se på röjj (och min mus om jag inte trillar ner på dina schpelare....) "

Old Post May-26-2006 21:42  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Bruden var allt annat än ful - synd bara att hon var så jävla dräggfull. Lika avtändande som en brakfjärt under ett förspel....

www.laszlo.se

Old Post May-26-2006 22:03 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Laszlo
Bruden var allt annat än ful - synd bara att hon var så jävla dräggfull. Lika avtändande som en brakfjärt under ett förspel....

Då kan ni ju tänka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket är långt fler

Old Post May-26-2006 22:15  Sweden
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

sjysta bilder laszlo

så... hur många va där? likamånga som förra mos festen?

Old Post May-26-2006 23:24 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Då kan ni ju tänka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket är långt fler

Japps...jag har på sistone börjat dricka allt mindre dock...i onsdags drack jag 3 öl, så jag hoppas jag inte tillhör den skaran

www.laszlo.se

Old Post May-27-2006 00:15 
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by benni
sjysta bilder laszlo

så... hur många va där? likamånga som förra mos festen?

tackar

5000+ gäster enligt uppgift från andreas himself...i sverige none the less...det är fan stort!

www.laszlo.se

Old Post May-27-2006 00:15 
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Riktigt skoj kväll måste jag säga .. hade inte tänkt att åka ner men halv åtta drog jag, klaff, tears och coma från Linköping.. kom fram halv ett .. söp lite snabbt i en lägenhet o sen ner till slagthuset . Fan jag träffade ju Sipowitz utanför Burger King, stod o snackade med honom ett tag men kunde fan inte komma på vad han hette .. men nu vet jag ju.

Old Post May-27-2006 08:45  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA.M.P. - ID (Unreleased) [2001] [244]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLiteron - "Vorpal Blade" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:18.

Forum Rules: