Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by eieregooie
idd, duitsland lijkt het toch beter te doen dan ik vooraf dacht... maar ik wil nog steeds wel eens zien wat er gebeurt als ze tegen een echte goeie ploeg komen te spelen...
dan winnen die duitsers gewoon weer. Altijd is het weer hetzelfde liedje vooraf denkt iedereen incl. de duitse opinie dat de mannschaft nergens komt maar elk groot toernooi eindigen ze altijd toch ver. De duitsers halen gewoon de finale.
Jun-24-2006 17:29
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Jun-24-2006 18:09
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
R.I.P. Duitsland
Jun-24-2006 21:33
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by basvh
dan winnen die duitsers gewoon weer. Altijd is het weer hetzelfde liedje vooraf denkt iedereen incl. de duitse opinie dat de mannschaft nergens komt maar elk groot toernooi eindigen ze altijd toch ver. De duitsers halen gewoon de finale.
Messi dolt die duitse verdedigers echt wel. Ik wil duitsland nog wel zien want alle 4 de wedstrijden hadden ze gewoon 4 slechte tegenstanders.
Jun-24-2006 21:38
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
jets geht loss !!
Jun-24-2006 23:49
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Jun-25-2006 19:52
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
jezus die figo
wat een vieze flikker
Jun-25-2006 20:23
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
20 gele kaarten , 4 rood.
beste wedstrijd ooit!
jammer voor Holland, maar tja, dit was de slechtste team ooit samengesteld.
-Moose
Jun-25-2006 21:03
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Nog nooit heb ik me zo moeten schamen voor het aanvalsspel van Oranje als in de tweede helft. Kansloze bal na kansloze bal. Geen moment heb je het idee dat 'ie er in zal gaan. Misschien is het frustratie na de wedstrijd, maar ik vind echt dat ze verdiend verloren hebben. Ze hadden erg weinig te zoeken op dit WK
Jun-25-2006 21:06
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Jammer! Ik vind het het altijd zo sterk dat in geval van nood men altijd kiest voor de hoge ballen naar voren. Waarom HEB je dan Arjen en Robin in het team?
Er was een ogenblik rond de tachtigste minuut waarop je een mooi cameraschot op van Nistelrooy zag. Zijn gezicht sprak boekdelen, dit had misschien zijn wedstrijd kunnen zijn met al die kansen. Want geef toe die waren er meer dan zat.
Jammer achteraf want hij was de voorgaande wedstrijden gewoon te slecht.
Ik heb na een shaggie of tien in 90 minuten maar een slaap pilletje genomen en duik zo me nest in, terwijl Nederland nog lang treurt.
Jun-25-2006 21:17
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Djeebie
Ze hadden erg weinig te zoeken op dit WK
Lulkoek!! Ik vind dit zo typisch Nederlands he.
Nog zo een geval ik was Nederland - Argentie in een kroeg aan het kijken. Zat er ook zo'n gast begin voor de wedstrijd ik ben echte nederlander en al die nep nederlanders hebben hier niets te zoeken bla,bla. Na een half uur: " Eh dit word niets kut elftal, bla bla. en heeft de rest niet eens afgekenen. Ik kon hem wel op zijn bek rammen, als "allochtoon". Man wat lul je er hebben teams 6-0 verloren van Argentie en met die weinige kansen die Nederland heeft weggegeven was het een mooi resultaat.
Ach ja zoals ik altijd een allochtoon zal blijven voor de mensen die mij niet kennen, zullen er ook altijd "echte hollanders" zijn totdat ze verliezen. Maar jah waar maak ik me druk om??????
Jun-25-2006 21:28
Unique2701
in deep space
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Siesta
jezus die figo
wat een vieze flikker
Ja wat een homo streek was dat ook echt! Ach ja. Ik was er al op voorbereid. Is me nog meegevallen dat ik me best heb entertained.