Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp, ska köpa dj-utrustning!
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by wowsa
Nån som har nån koll på hur länge det brukar dröjja innan man får sakerna från recordcase.de ? Jag beställde för exakt 1 v sen nu och dom har inte ens dragit pengarna.Jag har mailat dom men inget svar.Verkar konstigt hur dom drivet stället om dom nu ska vara så seriösa Hur har ni haft det när ni beställt hos dom?Alla produkter fanns i saldo lager av det jag beställde kanske ska tillägas.

Jag har bara positiva saker att säga om Recordcase.

Beställde lurar av dem med lite tillbehör (efter Vizay Rekommenderat ) samma dag som jag skickat in beställningen med kredkorts betalning fick jag ett mail om att min bank klyddade, jag som hade glömt fixa in pengar på kortet, mailade tillbaks.
nästa dag drogs pengarna, dagen där på låg packetet med lurarna i malmö hos dhl
3 dagar tog det typ.

Humm, kan kanske var för att jag skrev med en Organisation / Företag...

Iallafall, de levererar så jag kommer fortsätta köpa gear där.

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Dec-06-2006 17:04  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by wowsa
Nån som har nån koll på hur länge det brukar dröjja innan man får sakerna från recordcase.de ? Jag beställde för exakt 1 v sen nu och dom har inte ens dragit pengarna.Jag har mailat dom men inget svar.Verkar konstigt hur dom drivet stället om dom nu ska vara så seriösa Hur har ni haft det när ni beställt hos dom?Alla produkter fanns i saldo lager av det jag beställde kanske ska tillägas.

det tog några dagar innan dom drog pengarna för mig med men dom burkar alltid svara på mail inom 24h när jag haft frågor

Old Post Dec-06-2006 17:17  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

i mitt fall svarade de inte på ett enda mail någonsin (ja, jag skickade till rätt address)

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Dec-06-2006 17:18  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Har bara positiva saker att säga om recordcase jag också.. Både gällande köp och service!

Skickade ni från något hotmail-konto så kan dom ha fastnat i något spamfilter någonstans.. hotmailadresser har börjat göra det mer och mer tydligen. Annars verkar det mycket skumt ;E

Old Post Dec-06-2006 18:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
wowsa
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

Jag skrev genom deras "Contact" formulär som dom har på sin sida.Va tidigare idag så snart gått 24 timmar och inget svar än.Tycker iaf att det suger för om jag beställde för 1 v sen och inget svar förutom konfermations mailet man fick att man beställt men ingen aning om dom packat skiten,om dom är på väg,el ens dragit pengar så börjar man ju undra.Nåt mer borde man få än första mail tycker man

http://twitter.com/spiritsoulmixar/

Old Post Dec-06-2006 23:33 
Click Here to See the Profile for wowsa Click here to Send wowsa a Private Message Add wowsa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

woho!

äntligen fick jag min sena julklapp från tyskland M-Audio Conectiv med programvaran Torq.

Detta torde vara Serato och Final Scratch-dödaren...har läst idel bra saker om Conectiv, bland annat här på TA. Dessutom kostar är det 3 lök mindre än SSL och SFS. Har ännu bara hunnit snabbtesta och mixat igenom ett par låtar men det verkar looooooovande Responstiden är totalt försumbar och det ska bli så jääävla underbart att slippa bära runt på 20 kilo skivor till alla spelningar. Längre review av denna lovande leksak kommer om nån dag när jag haft tid att tafsa lite mer på utrustningen...

www.laszlo.se

Old Post Jan-03-2007 18:06 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

har för mig att jag läste att du slutat lira?
men verkar ju nice det där, vad gick det på totalt?

Old Post Jan-03-2007 18:10  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by mr_fisken
har för mig att jag läste att du slutat lira?
men verkar ju nice det där, vad gick det på totalt?

nja...inte till 100%...jag spelar ju förtfarande massa lökig radiosmörja på studenthaken här i stan. bara det betalar min hyra...och en av de stora anledningarna till att jag inte hunnit lira mycket här hemma och skickat ut lite riktiga promos är för att jag aldrig hinner att bränna en massa skivor, än mindre hinna lära mig alla låtarna så väl som jag skulle önska - vilket såklart påverkar slutresultatet. nu räcker det med blott en ledig timma + en kvart på beatport för att jag ska kunna ställa mig och lira på fritiden lite, istället för att den timman ska gå åt till att bränna skivor. (jag har mycket att göra ja ) förhoppningsvis kan detta väcka en liten ny gnista inom mitt karriär som superdj

hur som helst är det en schysst investering då jag i alla fall i nuläget inte tänker lägga av med mina lökspelningar...kostade mig 310 euro inkl frakt från musik-service.de...

edit: 310 euro, inte 31

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Jan-03-2007 at 21:27

Old Post Jan-03-2007 18:22 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SWE]Helios
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2006

Laszlo - har du några tips på hur man ska komma igång och dj'a i sin hemstad? =)

Old Post Jan-08-2007 16:26  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
woho!
äntligen fick jag min sena julklapp från tyskland M-Audio Conectiv med programvaran Torq.

Najs!
Har själv varit sugen på antingen SSL lr Torq, så du får mer än gärna ge ett betyg när du hunnit testa det mer

Old Post Jan-08-2007 16:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Laszlo - har du några tips på hur man ska komma igång och dj'a i sin hemstad? =)

Ring runt till klubbar o fråga om de vill ha en ny DJ
Eller kolla upp det iallafall.

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jan-08-2007 21:43  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SWE]Helios
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by anuga
Ring runt till klubbar o fråga om de vill ha en ny DJ
Eller kolla upp det iallafall.

*doh* tack =)

Old Post Jan-09-2007 16:19  Sweden
Click Here to See the Profile for [SWE]Helios Click here to Send [SWE]Helios a Private Message Add [SWE]Helios to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp, ska köpa dj-utrustning!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID electrohouse Killer-tunes [3in1] [2004] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDaniel Kandi - "Make Me Believe" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:24.

Forum Rules: