Originally posted by clubber@work
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק!
תתפלא אבל אמורה להיות היום איזה מסיבה איפשהו בנמל עם צביקה פיק
הולך להיות שם ענק!!!!!!!!
ובטח אחר כך יבואו כל מיני די ג'יים ויעשו לייב אקט עם צביקה
___________________
.
Sep-07-2002 19:03
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
אפחד לא נכנס לטראנס בגלל הרמיקס של ריוה לרפצ'ר לצערי.... העניין הוא שהמסחור של הטראק תלוי בווקאלים (לה לה לה לה לה לה לה) ולכן לא איכפת למר ציבור נרחב עם זה המקורי, הריווה, או כל מיקס אחר כי הוא לא שומע את הטראק בשביל המוזיקה.
Originally posted by nesher
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
אז אני ירשום
מסחרי = Newbies + כוסיות
מי שמשחק cs
או כל דבר דומה מבין
חחחחחחחחחח
למרות שכבר ממזמן אני לא משחק
Sep-07-2002 19:47
clubber@work
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines
אני מתכוון לזה שהפרסום שהטראקים מקבלים מושך אנשים לטראנס...
לדוגמא אם אני לא הייתי שומע את
RANK 1 - AIRWAVE
עד עכשיו הייתי שומע פסיכדלי
וגם חבר שלי שנכנס לטראנס אחרי ששמע את
SUCH IS LIFE בMTV
התלהב ונכנס לקטע...
גם המסיבות מכניסות הרבה אנשים לטראנס למרות שחלק גדול ממה שמנגנים שם זה זבל
תמיד יש את האנשים שמתלהבים רק מלהיטים וכל פעם מחליפים אותם... אבל גם תמיד יהיו אנשים שזה ימשוך אותם והם יכנסו לקטע
אני לוקח איתי את הטראנס לכל מקום - בבית באוטו כל הזמן
מוריד לאנשים טראקים במחשבים שלהם כדי שישמעו...
וזה בדרך כלל מצליח רוב החברים שלי כבר שומעים לפחות את הגרסאות עם המילים - עדיין אני עובד על זה שיכנסו גם למוזיקה וירגישו את העליות והבניות - אני מאמין שבסוף אני אצליח...
למרות שיש לי חבר אחד ששומע רק שירים של כושים (לא הערה גזענית אלא שם לסגנון...(
ולהקות בנים מעפנות כאלה...
שאיתו איבדתי תקווה...!
Sep-07-2002 20:21
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחח כבר ממזמן לא כותבים
newbies
זה
n00bs
חחח
___________________
Never again.
Sep-07-2002 20:31
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
Originally posted by nesher
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
וטוב שכך.....
איפה באמת הנודניק הזה לא שמעתי ממנו הרבה זמן
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-07-2002 22:58
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by guetag
על הזין שלי מסחרי לא מסחרי
שיר יפה זה שיר יפה
אהבתי לאסגו ובגלל זה אני שומע את זה
ואהבתי גם
Dj portal- b12
שזה בן זונה ד"א
ובגלל זה אני שומע
אני ממש לא שם זין על ההגדרות
תומך בזה... הדבר היחיד שיש לי נגד מסחרי זה
Overplay
quote:
Originally posted by warpedd_
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון
אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!!
סורי אחי הפלאפון שלי נשכח במונית שחזרנו בה מהערב המחורבןן באבוקרדו איזה סיום מתאים), אבל הוא בתחנה שלהם אני אחזיר אותו תוך יומיים)
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
זוכרים אותי?
כבר עברה חצי תוכנית... שימו לב לזה:
קודם כל אני חייב לציין שאתם חייבים לראות את הקליפים!!!
17. Madonna - Die Another Day
16. !!! Jurgen Vries - The Theme
15.Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...