Haha, det var en av de jag var där med (kompis till kompis, så jag känner inte honom)
Oct-23-2006 16:44
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
Inte alls min typ av musik men jäääävlar i havet vilket röj det var på hårdstilgolvet...var mest där för att träffa lite TA-folk...kul att se Steve och Scul lira...skoj att träffa alla nya o gamla ansikten igen...reveal var ju ett tag sedan man såg. Tyvärr drog vi precis efter att Stiiiiv hade avslutat sitt set, så honom fick jag aldrig hälsa på. Som någon har nämnt så var övergångarna jävligt tighta.
Vad var det för jävla blod på golvet hela vägen ner till toaletten? Såg ju ut som någon hade blivit mördad...tycker också arrangörerna borde satt Steve nere på golvet istället för att hänga upp honom i taket. Funkar framför 10.000 pers men inte på sånt här litet ställe - jag är helt övertygad om att det hade varit mer folk på golvet om han fått vara nere vid publiken - närvaro mellan dj o publik på ett litet dansgolv är ett måste. (Arrangörerna kanske lusläste mina tidigare inlägg och var rädda för att jag skulle spilla ner hans grejer)
Vad gäller just arrangemang av fester så se för FAN till att erbjuda kvitto till era gäster! Av ren yrkesskada frågade jag efter kvitto vid entrén men fick inget. Enligt svensk lag måste man erbjuda alla kunder kvitto på vad man än köper (undantagsfall på loppmarknader och sånt trams). Om länsstyrelsen och kommunen får för sig att komma förbi på en kontroll och de inte ens ger ut kvitto på begäran kan de iskallt räkna med att de aldrig lär få arrangera en fest igen. Utöver detta så verkade det vara en tipp-toppfest, i alla fall för de som gillade musiken
Du har sammanfattat det bra Laszlo, behöver inte säga så mycket mer Kul att träffa lite kända ansikten igen (även om det "bara" blev Laszlo, Funfrock och Steve).
Tycker det var en bra lokal, generellt, synd bara att Dj på lilla golvet satt uppe i skorstenen...
Oct-23-2006 16:51
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
Då var det uppladdat på Steve's fäätääpää (vet inte varför jag skriver så, någon gjorde det mycket innan när såna inte var tillåtna här)
Pluginen ska förövrigt ligga ungefär här :
\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Plug-Ins\Adobe Photoshop Only\Import-Export
Originally posted by Kvicket
Tar inte den här diskussionen här känns lite onödigt.
Står dock inget i den rapporten om att man tappar hjärnceller.
Det är ingen som har brytt sig om att räkna hjärncellerna före/efter användning på grund av att det finns andra biverkningar som är betydligt allvarligare. Och efersom anabola påverkar humöret allvarligt och kan vara skadligt för hjärnan, drog jag slatsatsen att det troligtvis stryker med ett gäng hjärnceller också. Men du har rätt, jag borde inte ha uttryckt mig så efersom det inte finns någon forskning i ämnet och jag vill ju inte sprida fördommar.
Det jag ville säga var alltså att jag är glad, anuga, att du inte började tjafsa med snubben i fråga. Folk som går på sådana hormonpreparat handlar inte alltid så övertänkt.
Last edited by Akia on Oct-23-2006 at 19:17
Oct-23-2006 18:52
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by ScuL
07. ScuL - Fear Us (Rephex Remix)
Hur var responsen på den?
Oct-23-2006 20:33
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Tokig minst sagt
Oct-23-2006 20:40
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Kvicket
Tokig minst sagt
för att folk visste att det var scul själv som låg bakom mästerverket eller för att det är en sån bra låt?
Oct-23-2006 20:48
Crillz0r
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2005
quote:
Originally posted by jofawe
för att folk visste att det var scul själv som låg bakom mästerverket eller för att det är en sån bra låt?
Lite av båda skulle jag tro, från person till person sådär. :P
Själv har jag inte hört den alls innan.. Jag borde skämmas, fan egentligen.. Man måste ju hedra svenska DJ's o köpa deras skivor!
Oct-23-2006 22:52
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Å Holländska
Oct-23-2006 23:00
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Haha ja.. räkna mig som en halvsvenne...
Fanns flera som kom till mig o frågade värför jag kunde Svenska medan det stod (NL) på flyern