Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

hytter utan fönster är inget att rekommendera!!!

en polare (marcus för er som känner till snubben) skulle ta en powernap innan kan skulle upp för att se corsten på senaste kryssningen...då han vaknade var han bombsäker på att klockan var 04...när han öppnade dörren fick han ganska snart reda på att klockan var 12 på eftermiddagen

Old Post Oct-25-2006 23:05 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

LOL Skönt å sova bort hela kryssen ! Själv sov jag inte alls vilket jag fick veta att man inte skulle... så jag saknade aldrig något fönster .

Old Post Oct-25-2006 23:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

bra att du lär dig från början Detta var vår 10:e kryssning tror jag, och inte har han lärt sig än...

Old Post Oct-25-2006 23:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

...tog flera dar att bli normal igen

Old Post Oct-25-2006 23:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja alltså man har hört så många fyllehistorier från folk som missat halva eller mer än halva kryssningen och det har definitivt inte berott på att de har saknat fönster på sina hytter utan att dom har supit skallen i bitar... Så onödigt och det blir fan inte roligare bara för man har 3.0 i promille istället för 1.5.
Har bara bokat med fönster en gång sen insåg jag att det var ju helt onödigt eftersom man inte var i hytten mer än 3-4 timmar ändå...

Old Post Oct-26-2006 07:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

så sant som du säger, tycker bara hela historien var småkul

Personligen föredrar jag hyttar med fönster mycket mer, även om man inte vistas där speciellt mycket...känns som att sitta i en cell annars. Sen är ju skärgården vacker att se på också, i alla fall för oss insnöade smålänningar som inte ser annat än tallar och granbarr dagarna i ända

Old Post Oct-26-2006 10:10 
mjz
latmask

Registered: May 2003

Fönster känns inte jätteviktigt nej, även om det är trevligt. Ska man över huvud taget sova så får man ändå se till att ställa mobilen ändå, lägga den bredvid örat och dra på alarmvolymen på max.

Old Post Oct-26-2006 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by mjz
Fönster känns inte jätteviktigt nej, även om det är trevligt. Ska man över huvud taget sova så får man ändå se till att ställa mobilen ändå, lägga den bredvid örat och dra på alarmvolymen på max.

Yupz, eller be grannen att höja volymen

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Oct-26-2006 22:18  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

On Air : Tiësto featuring Maxi Jazz - Dance 4 Life (Sander Van Doorn Remix)

JAG VILL HA KRYSSNING NU!!!

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Oct-30-2006 06:49  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Akia
Jag har en biljett över om nån behöver, C-hytt (tyvärr fortfarande utan fönster... ).

hmm, jag skulle behöva en biljett...
jag bokade ju 4 platser på förra kryssningen, men tackade nej när de ringde, för jag visste inte säkert om jag skulle åka eller inte.

Är det fler från typ skåne som ska dit? mjz? Anuga? Sällskap på tåget upp?

Old Post Nov-04-2006 03:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Smeagol
jag bokade ju 4 platser på förra kryssningen, men tackade nej när de ringde, för jag visste inte säkert om jag skulle åka eller inte.

Är det fler från typ skåne som ska dit? mjz? Anuga? Sällskap på tåget upp?

jag ska med ja

Old Post Nov-04-2006 09:48  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Smeagol

Såld, men dom släpper säkert obetalda biljetter fortfarande.

Old Post Nov-04-2006 12:16  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProggy - with sweet voice [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAltitude - Altitude (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:25.

Forum Rules: