|
| quote: | Originally posted by eieregooie
Qontact
|
het is een tijd gelden maar t doet toch zeer om mezelf zo te zien..
vandaar dat ik daar dat ik wat "betere" foto's heb gevonden en die naar mijn mening prima passen bij de rest van de foto's hier
sorry ik was een beetje in een raare bui vanmiddag had nix gegeten ofzo..
enneh.. jah...

als ik fans heb wil ik dat graag weten want ik heb nog veel meer 
Last edited by Mr Zimz on Oct-14-2002 at 02:52
|