Originally posted by Tiger777
Laster. Ik zie geen enkele gelijkenis!
Haha, jaaa, dat deel was ik al helemaal vergeten
We vergeten:
Bassie & adriaan.
Ik was een fan van die rijke slechterik met grijs haar die altijd zei: "drommels drommels drommels, daar heb je die clown & die acrobaat weer"
En B100, met z'n prehistorische gsm met megagrote antenne
De serie rond B & A was voor mij toch wel de "Prison Break" uit die tijd Die serie waar ze telkens op zoek gingen naar de verborgen pakjes, man man wat een spanning iedere week (weet iemand de titel van die reeks?)
Last edited by FenixStyle on Aug-31-2006 at 20:48
Aug-31-2006 20:31
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Blankenberge
Mijn favoriete zondagavond op Nederland:
* Boes Boes
* Teddy Ruxpin (met die rups en die slechte met hun maskers en vliegtuigen, kicken!)
* Alfred J. Kwak (ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...)
Op Club Dorothée:
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten tot ze begonnen te vechten en na een half uur was het dan van: à suivre... )
* Nicky Larson (die hamer van 1000ton )
Wat was er daar nog allemaal?
Qua speelgoed:
* He-Man
* Ghostbusters
* Turtles
* Jurassic Park
* X-Men
___________________
Aug-31-2006 20:32
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen
Renegade bijna vergeten! me Reno Raines
He was a cop, and good in his job ..........(wetek nimeer) a bountyhunter, a renegade!
en Cheyenne ni vergeten
Aug-31-2006 20:35
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by kokkenmaster
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen
Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden
Aug-31-2006 20:39
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Shadowkid
Jaja, we worden oud. Ik voel de midlife-crisis al komen..
Gij ga toch oek ni beginnen éh
Maar ja, threadjes als deze openen wel veel bij mij
quote:
En B100, met z'n prehistorische gsm met megagrote antenne
Nu ik daarop terugkijk:
Maar in den tijd was dat modern, de gsm voordat het woord bestond!! Bassie en adriaan vonden de GSM uit
quote:
Op Club Dorothée:
* Dragonball Z (al moest je er soms een ganse aflevering op wachten tot ze begonnen te vechten en na een half uur was het dan van: à suivre... )
Alle vriendjes van vroeger die naar Dragonball Z keken, zijn slecht terechtgekomen. Ikzelf vond dragonball Z dwaas
quote:
Qua speelgoed:
Man man, hier zit nog veel anekdote-capaciteit in
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-31-2006 20:40
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by kokkenmaster
* Nicky Larson (die hamer van 1000ton )
Dat er nog mensen zijn die zich dat herinneren, zalig!
Originally posted by Push2005
Uit frustratie heb ik ze alle 273 gedownload en int engels bekeken toen
Da bleef maar uitstellen en vervolgen en heruitzenden
Uhu. Plots waren ze Super Saiyan of nog een stadia later... Het lange blonde haar was het verste wat ik nog gezien heb en plots stonden ze weer helemaal aan het begin. Dan nog 'versus' Picolo...
Trunks
___________________
Aug-31-2006 20:43
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Blankenberge
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat er nog mensen zijn die zich dat herinneren, zalig!
Die kerel was ongelooflijk rap en schakelde de boeven uit in een oogwenk en met veel manga-versnellingsstreepjes. Maar van het moment dat hij naar een mooie vrouw loerde, kon zijn vrouwelijke partner dit niet verdragen en sloeg hem dan met die hamer tegen de muur of grond. En hij dan altijd met zo'n trillend, zielig gezicht...
1 woord: schitterend
En nog zo'n mangaverschijnselen: grote druppels in hun haar, tranen als watervallen, aders op hun voorhoofd...
Ah. En Sailor Moon (l) Die blauwe kortharige...
___________________
Aug-31-2006 20:48
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
[[ LINK REMOVED ]]
Aug-31-2006 20:52
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by FenixStyle
[[ LINK REMOVED ]]
mijn 2 X 2 grootste idolen, samen in 1 video
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-31-2006 20:57
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by FenixStyle Die serie waar ze telkens op zoek gingen naar de verborgen pakjes, man man wat een spanning iedere week (weet iemand de titel van die reeks?)
hahah die was idd goed ja
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision