Tror inte att M/S Romantika har lika mycket last som kan börja röra på sig, om nu inte alla börjar dansa på en sida av båten. Jag är cool-lugn. Det är najs när det gungar lite.
Nov-02-2006 17:59
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
vissa stunder e det inte lika roligt att vara fattig student...just denna helg e ett sånt moment!!
ta mkt bilder å film...bästa linan vi fått se på en kryss
Nov-02-2006 19:44
MondayBar
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Amnezia:
Hör av dig till arrangörerna, dom vräker ut gratishytter just nu till alla som kan tänkas vilja åka med.
Nov-02-2006 21:41
SMC
custom title addict
Registered: Sep 2003
quote:
Originally posted by anuga
Man tycker en sådan båt skulle vara stormsäker...
Kaptenen lirade King Unique - To The Left
Nov-02-2006 22:06
Fokused
tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by MondayBar
Amnezia:
Hör av dig till arrangörerna, dom vräker ut gratishytter just nu till alla som kan tänkas vilja åka med.
Mondaybar: Är det här erat sista försök och förstöra för vår fest eller försöker ni va snälla nu?
Till alla andra som åker med, vi är jätteglada och ha er som våra gäster. Ser fram emot en dunderfest. Ses ombord
Nov-03-2006 02:01
SMC
custom title addict
Registered: Sep 2003
quote:
Originally posted by Fokused
Ser fram emot en dunderfest. Ses ombord
+1
Nov-03-2006 04:06
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by MondayBar
Amnezia:
Hehehe anade att det skulle ske, ringde o frågade om det fanns en sängplats kvar, jag hann inte avluta meningen innan killen sa "Hur många hyttar vill du ha?"
Verkar som det e brist på folk på kryssningen... eller inte?
Fockused vs. MondayBar *fight* neee... det kommer bli super! alla som åker have a nice one! jag hoppas någon filmar o att där finns några bra fotisar, räknar inte med laz:e, han lär vara i eXtas hela resan o ha huvet överallt annars förutom bakom kameran
Och för att avsluta så har vi inget emot MondayBar, de får väl ha sina fester. Vi går INTE och skriver skit om deras fest, eller sätter en fest samma helg som de för att vi vet att ingen kommer vinna på det, eller you name.... Jag kan rabbla en lång lista på saker vi inte skulle göra.
Nov-03-2006 07:50
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by Fokused
Det stämmer, vi har inte sålt slut på båten. Finns många orsaker... Men det kommer va tillräckligt med folk för att det ska bli en galen fest iaf.
Det hoppas jag, det lär väl gå runt ändå så det blir fler tillfällen.
Skulle ju egentligen på kryssningen, men gav bort min plats till en mer house älskare än jag, sen kom Gatecrasher, som passar mig bättre, hade de inte krockat, hade jag plockat båda