Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MartinS
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2007
Location: Lueneburg/Schwerin

quote:
Originally posted by Real
He was probably disappointed with the lame Belgian crowd. I've been told he was upset because he couldn't get them to react to the music, except when he played his own tracks.


I personally think the belgien crowd was not lame...

Old Post May-20-2007 21:00  Germany
Click Here to See the Profile for MartinS Click here to Send MartinS a Private Message Add MartinS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bobbytk
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: high in the sky

ok the crowd thing:
if i have to compare tiesto in concert to say.. i love techno , crowds reactions wise the difference is insane (or illusion @sportpaleis when dj jan is playing).

arent people that go to tiesto in concert a lotta hardcore fans and shoudent the admosphere be really good?

i dunno i was dissapointed aswell in the way people just coudent make any noise unless for like 10 seconds at some sorda special effect or when tiesto played one his own commercial songs.

i never saw/heard any mass handclapping that lasted for over a minute etc like at some other events. its like standing in a room full people that are just there to stand there and just watch and not make any noise

i gues its related to like half the people that are there being no real trance fans but just some people that wanna go out somewhere to watch a little show and when they get at home they will put on R&B en pop and watch MTV and TMF LOL

Old Post May-20-2007 21:16  Belgium
Click Here to See the Profile for bobbytk Click here to Send bobbytk a Private Message Visit bobbytk's homepage! Add bobbytk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

I was under the impression that the crowd did not appreciate the live acts (Jes' mainly), because the atmosphere was definitely there up until about three o'clock. The live acts simply interrupted the flow and did not provide the energy Tijs served in between.

Old Post May-20-2007 21:32  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...



Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium

Formentera What was voor mij net zoals op ASOT 300 de plaat van de avond. Geniale remix door Emery! Beste plaat van 2007 tot nu toe. Die plaat ingemixt horen worden is elke keer opnieuw terug insane


___________________

Old Post May-20-2007 21:52  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Hier een paar coole vids:

Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise
Workidz pres. Form Breaker - Clix
Workidz pres. Form Breaker - Clix
Mark Knight & D. Ramirez - Colombian Soul
Mark Knight & D. Ramirez - Colombian Soul
John Dahlback - Blink
Minimal ID
Ayla - Ayla (Original DJ Taucher Mix)


Toch nog opmerkelijk veel sfeer bij enkele van die 'minimal-influenced' platen

Last edited by Push2005 on May-20-2007 at 22:24

Old Post May-20-2007 22:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

quote:
Originally posted by mrcanon
Formentera What was voor mij net zoals op ASOT 300 de plaat van de avond. Geniale remix door Emery! Beste plaat van 2007 tot nu toe. Die plaat ingemixt horen worden is elke keer opnieuw terug insane


ja , ik denk daar dus exact hetzelfde over die plaat al voelen aankomen bezorgt me shivers


Wat betreft de sfeer kan ik me best voorstellen dat het niet al te super was.. er zijn veel tiesto-fanboykes die enkel zijn bekendste platen kennen.. en ik denk dat de helft van die mensen nog niet eens openstaat voor een genre zoals trance.. Ze komen gewoon voor de naam en om het eens meegemaakt te hebben, maar buiten de tiesto-tracks gaan ze bijna geen platen kennen.. volgens mij zit België daar gewoon vol van.. zoveel mensen die de naam Tiesto kennen en hem goed vinden zonder daar ook maar één iets aan verder te koppelen.. Dat clipke van de 'stomende 10 minuten durende set' van Tiesto tijdens de TMF-awards maakt dat toch ook duidelijk..
Nuja, dan hoop ik dat er gisterenavond dan toch een pak toeschouwers geweest zijn waar de ogen van zijn opengegaan , en dan hopelijk in het voordeel van de muziek die gisterenavond gedraaid geweest is.


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Last edited by Config on May-20-2007 at 22:59

Old Post May-20-2007 22:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

Allemaal zo negatief. Er zullen vast en zeker mensen zijn voor wie dit hun eerste echte trance event was en er nu meer van zullen willen en op zoek zullen gaan naar de platen die hij gedraaid heeft.


___________________

Old Post May-21-2007 09:59  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck



Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen

quote:
Originally posted by Config
Wat betreft de sfeer kan ik me best voorstellen dat het niet al te super was.. er zijn veel tiesto-fanboykes die enkel zijn bekendste platen kennen.. en ik denk dat de helft van die mensen nog niet eens openstaat voor een genre zoals trance.. Ze komen gewoon voor de naam en om het eens meegemaakt te hebben, maar buiten de tiesto-tracks gaan ze bijna geen platen kennen.. volgens mij zit België daar gewoon vol van.. zoveel mensen die de naam Tiesto kennen en hem goed vinden zonder daar ook maar één iets aan verder te koppelen.. Dat clipke van de 'stomende 10 minuten durende set' van Tiesto tijdens de TMF-awards maakt dat toch ook duidelijk..
Nuja, dan hoop ik dat er gisterenavond dan toch een pak toeschouwers geweest zijn waar de ogen van zijn opengegaan , en dan hopelijk in het voordeel van de muziek die gisterenavond gedraaid geweest is.


18 years illusion ging ook 80% van het volk teleurgesteld naar huis over tiesto zijn set tis een terugkomend feit

Old Post May-21-2007 10:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Waarom wil iedereen toch altijd dat meer mensen naar trance en gelijkaardige stijlen beginnen te luisteren? Is het een vorm van zelfbevestiging? Los van de kwaliteit kan ik me nu wel vinden in de situatie zoals ze nu is; een relatief onbekend muziekgenre waar je naar op zoek moet gaan en waar jan met de pet niet elke dag naar luistert. De dag dat mijn buurjongen voor zijn plezier System F - Spaceman oplegt, zal de charme die het genre met zich meedraagt verdwenen zijn.


___________________

No Rules, Great Old

Old Post May-21-2007 10:22  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Allemaal zo negatief. Er zullen vast en zeker mensen zijn voor wie dit hun eerste echte trance event was en er nu meer van zullen willen en op zoek zullen gaan naar de platen die hij gedraaid heeft.


Hier op TA heb ik weinig/geen negatieve reviews gezien. Het was jan met de pet die het dit keer slecht vond in vele reviews te lezen. En hoe slechter die mensen het vonden, des te gelukkiger ik ben. Tiesto balanceerde geweldig tussen de werkelijke muziekliefhebber plezieren; en het volk behagen door op 't einde een hitjes-uur te programmeren.

Ten tweede is Tiesto per definitie geen trance dj; hij heeft zichzelf nooit zo geprofileerd.
En ik ga akkoord met greg zijn stelling

quote:
Originally posted by Antony
18 years illusion ging ook 80% van het volk teleurgesteld naar huis over tiesto zijn set tis een terugkomend feit


Dat was omdat hij geen enkele hitje speelde. Voor mij was dat een deftige set.

Aan de slechte verkoopcijfers wereldwijd te zien en aan het feit dat er al een massa volk de arena verlaten had voor het einde gisteren; mogen we eindelijk stellen dat de Tiesto hype bijna over is. Ik hoop dat hij zich in de toekomst geleidelijk aan terug meer voor de echte muziek liefhebber kan inzetten, zoals dat in 1998-2002/3 het geval was en waarvan we zaterdag een voorproefje kregen in dat Earth gedeelte

Old Post May-21-2007 10:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance



Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium

Ik vond het zeker niet slecht. De muziek kon mij niet altijd bekoren maar meestal toch wel, toch wel veel goede dingen gehoord die ik nog niet kende (ik volg de trance tegenwoordig minder dan vroeger). Warming-up van Jes vond ik trouwens wel geslaagd. Intro nadien met plastieken tijs op een schermke duurde wa te lang naar mijn goesting.

Tiesto zelf leek idd niet heel erg geïnteresseerd bij momenten, maar kan idd wel liggen aan de reactie van het publiek, dit was soms nauwelijks aanwezig. Toen echter traffic en dergelijke gedraaid werden was iedereen ineens wakker djeezes

Ik las hier ergens dat er niet veel volk was? Yeah right, de zaal zat vol genoeg ze, ge had bij wijze van spreken een kwartier nodig om tot aan de wc te geraken. Vanaf een uur of 3 begon er wel wat ruimte te komen.

Maar 't was nog eens leuk om te doen


___________________

Old Post May-21-2007 10:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Laten we dat hopen dan.. die Tracklist van Earth was inderdaad wel waanzinning goed , ik had het ergens wel verwacht , maar niet in zo'n sterke mate. Voor mij persoonlijk spreekt dat genre me toch veel meer aan dan de 'Trance' of poptrance die hij in de andere delen gedraaid heeft. Ik vond de volledige tracklist ook meer dan degelijk, zeker als je weet dat meer dan de helft in de zaal die platen totaal niet gekend zal hebben, dan deed het me zeker deugd dat hij het toch aangedurfd heeft.
Ik kan me eigenlijk ook best wel vinden in de stelling van Progrez, zij het dan dat ik liever toch wat meer deftige clubs zou hebben die het terug aandurven om trance en progressive te draaien.. En daarom mag Trance voor mij wat bekender worden.. maar een hype wil ik zeker niet, dat vind ik sowieso al niet passen bij een meer dieper genre zoals trance.. Als het terug wat aan de bovenvlakte komt drijven ben ik al meer dan content.


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-21-2007 11:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone ID this track please [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Generator - Where Are You Now? (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:17.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!