Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Arf je connais aucun nom =\
Ils ont pas un site genre vienna-bouge.at ?
Tu as d'autres noms de clubs?

Merci en tous cas

Arf putain Laurent Garnier la semaine derniere

Old Post Apr-02-2007 18:46  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

Sven Väth tu connais pas? :P

Bon, + sérieusement je suppose que tu parles des noms qu'il y a la semaine prochaine.

Alors Anja Schneider est une djette allemande bien connue outre-rhin qui possède son propre label, Mobilee Records que tu connais peut être. Elle joue plutot minimal bien groovy, tendant vers l'électro, de la très très bonne came tout comme ses prods (Rancho Relaxo, Lily of the Valley, Side Leaps,...), checkes ses prods, çà donne en général une bonne idée de ce le dj joue.
Et c'est une bonne fêtarde ce qui est toujours appréciable.
Bref, sympa à voir je te la conseille vivement

Quant à Aril Brikha lui est suédois, auparavant ils jouait pas mal de detroit techno, il me semble qu'aux dernières nouvelles il joue à présent un peu de tout, toujours de la detroit, mais aussi un p'tit peu de mnml, ou des trucs un peu planants. Check également ce qu'il compose (Berghain, Winter).

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Apr-02-2007 20:29  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexgs
tranceaddict in training

Registered: Oct 2005

J'ai besoin d'un conseil des fan de Trance qui ont testés des boites en Hollande. Pour ma part, j'en connais aucune et j'ai vu aucun plan soirée sur le calendrier de maxxyme.

J'y vais le we du 13-14-15 avirl. Si vous pouvez me conseiller sur quelques boites sympa où il passe de la bonne trance à la Tiesto, PVD, Armin Van Buuren and cie, vous seriez vraiment au top!!!

Merci par avance,

alexgs

Old Post Apr-03-2007 14:19  France
Click Here to See the Profile for alexgs Click here to Send alexgs a Private Message Add alexgs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

ce qui serait top c'est de dire bonjour. Ca ce serait top.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-03-2007 14:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Merci Arobase j'vais écouter tout ca

Old Post Apr-03-2007 15:24  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ FloPolska
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2006

19/05 Markus Schulz @ Illusion (Be)
27/05 Club Elite Night @ Illusion, line up annoncée: MIKE, Andrew Bennett, John 00 Flemming
14/09 Illusion 20th Anniversary @Sportpaleis, Antwerpen

Old Post Apr-03-2007 16:48  France
Click Here to See the Profile for DJ FloPolska Click here to Send DJ FloPolska a Private Message Visit DJ FloPolska's homepage! Add DJ FloPolska to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fanatic
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

Voila c'est fait je viens de reserver mes vacances pour Ibiza du 23 au 30 juin. Pour ceux qui voudrais savoir le prix que j'ai payer c'est 695€ dans un hotels 3 étoiles en demi pension a 5 min d'Ibiza ville le seul petit default c'est que j'ai pas de balcon

Old Post Apr-04-2007 18:40  France
Click Here to See the Profile for fanatic Click here to Send fanatic a Private Message Add fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by DJ FloPolska
27/05 Club Elite Night @ Illusion: John 00 Flemming

Old Post Apr-04-2007 18:48 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by fanatic
Voila c'est fait je viens de reserver mes vacances pour Ibiza du 23 au 30 juin. Pour ceux qui voudrais savoir le prix que j'ai payer c'est 695€ dans un hotels 3 étoiles en demi pension a 5 min d'Ibiza ville le seul petit default c'est que j'ai pas de balcon

et pour ceux qui veulent pas savoir c'est combien ?

bonjour

Old Post Apr-04-2007 19:04  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by d&b

bonjour

Il est fous !! Il est fous !!! le déhènebou !

Old Post Apr-04-2007 20:00  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fanatic
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

quote:
Originally posted by d&b

bonjour

C'est le méme prix

Old Post Apr-04-2007 20:31  France
Click Here to See the Profile for fanatic Click here to Send fanatic a Private Message Add fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Un autre soirée de malade au club ARches de Glasgow :

DTC Productions' hosting INSIDE/OUT

Old Post Apr-05-2007 23:03  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 2 from Pole Folder - 2005.05.02 Live @ Dedicated Radioshow [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEmpyreal Sun - "Twisted Reality" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:05.

Forum Rules: