|
Sådärja, då är man hyfsat utvilad så att man kan plonka ner några rader. Laszlo, mycke grym uppvärmning med flera av mina favoriter, Samim - Heater , Deadmau5 - Faxing Berlin å så Özgur Can - Spara Mig 
Var det lite 1+1 också eller bara nåt snarlikt sound?
Ferry Corsten kommer jag fan inte ihåg så mycke ifrån, spelade inte alls dåligt men jag kommer bara inte ihåg någe speciellt. Så jag antar Laszlo lyckades stjäla lite stjärnglans från Ferry, för min del då :P
Sedan lyssna man lite på Steve som spelade lagom hårt på morgonkvisten för min del, men än en gång så tog tröttheten över och jag somnade nog efter halva tror jag. (repris från Luciakryss) Kan ni inte ta bort alla soffor från Sailor Bar så man inte får chansen att pusta ut lite? Somnar ju så lätt.
Dag två vart det lite Jace och Johnny Boy men den mesta tiden spenderades uppe på panorama där Dj Wag hade bra drag tyckte jag. Men om man ändå hade kunnat dela sig för jag hade gärnat vela höra mer av Johnny Boy också då han är en av sveriges mest skillade dj jag sett iaf.
Fick aldrig chansen att tacka Staffan och Johnny för ännu en härlig kryssning så jag gör det här å nu istället. TACK!. Tycker dom alltid får till en bra line-up med bra variation så man får det bästa av det mesta inom EDM.
Å så tack Staffan för att du drog på fläkten så det vart lite Carola vind där framme, det behövdes...
Å Akia, mycke kul att få träffa er igen, å visst var jag lite piggare, men så var det bara en 23timmars å endast en klunk mintu, det fick räcka 
Nu är det bara att vänta tills Carl Cox drar igång, räknar ned f.o.m nu.
|