Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Webmasters inside TA#FR
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Ok merci de l'info.

En ce qui concerne les possibles améliorations :

- j'aime pas trop la répétition de "trance" dans les rubriques, le lecteur est sur un site Trance (certainement pas par hasard) pas besoin de le lui rappelé si souvent.
- tu pourrais peu être ajouter des articles ou tu prends plus position que ce soit sur des reviews de sorties d'EP, des soirées ou même des thèmes qui touche au milieu comme l'évolution du son ou autre

Old Post Aug-20-2008 20:49  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Manque un lien vers TranceMania.

Nah sinon sympatoche comme site

Old Post Aug-20-2008 20:58  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

C'est normal que les vidéos dans la section de MIKE c'est des vidéos de Mike Brant...

Old Post Aug-20-2008 21:00  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by _IDS_
C'est normal que les vidéos dans la section de MIKE c'est des vidéos de Mike Brant...

Oh merde ! j'suis Owned par youtube

Old Post Aug-20-2008 21:12  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

Old Post Aug-20-2008 21:17  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

ENOOOOOOOOOOOOOOOOORME

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-20-2008 23:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Ah Mike Brandt que de souvenirs...

(Ptet de la famille à Sebastian Brandt aka Cold Blue lol)

Old Post Aug-20-2008 23:00  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LandOfTrance
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by matviscafcb - j'aime pas trop la répétition de "trance" dans les rubriques, le lecteur est sur un site Trance (certainement pas par hasard) pas besoin de le lui rappelé si souvent.

C'est le gros problème du web aujourd'hui, les webmasters pensent plus à faire leur site pour les moteurs de recherche que pour les humains qui vont le visiter

Old Post Aug-21-2008 01:28  France
Click Here to See the Profile for LandOfTrance Click here to Send LandOfTrance a Private Message Visit LandOfTrance's homepage! Add LandOfTrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Un grand merci à tous, je vais tenir compte de vos observations.

- Concernant MIKE brand il faut que je gère un peu mieux mes accès à youtube
- pour le mot trance, comme l'a dit LandOfTrance je suis un peu obligé d'en mettre un peu partout (le site est 3éme avec la requête "Trance" sur google). Mais je vais essayé de limité ce mot dans les menus.

- @matviscafcb : pour les reviews etc... n'hésite pas à poster des commentaires de temps en temps

Old Post Aug-21-2008 06:21  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by birante
Euh par contre prochaines soirée c'est les soirées où tu comptes aller??? Nan parce que Tecktonik Killer au grand dôme, tu me déçois quand même, je pensais que t'avais passé l'âge

Edit: Putché je retire ce que j'ai dit, Deepack, Showtek , Tatanka ...
Putin on va aller faire une descente là bas je crois bien avec l'ami Defcon, on va martyriser un peu de teckto

Carrément

Très bien le site sinon, bien mieux qu'avant (j'avoue, ça fait au moins 2 ans que j'y avais pas mis les pieds )

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-21-2008 07:31  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

Méeuh il fait de la concurrence à Trance & Prog.fr

http://www.tranceandprog.fr/

(Tain vivement que je retrouve du temps pour compléter les sections DJ, Releases et Radioshows )

Old Post Aug-21-2008 11:12  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

quote:
Originally posted by dansal62
Méeuh il fait de la concurrence à Trance & Prog.fr

http://www.tranceandprog.fr/

(Tain vivement que je retrouve du temps pour compléter les sections DJ, Releases et Radioshows )

Joli site !

Echange de liens ???

Old Post Aug-21-2008 13:14  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Webmasters inside TA#FR
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPls help identify a trance classic 1998-2000 based on this sample [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackE Razor - Mantra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:35.

Forum Rules: