Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Haha wordt echt lachen morgen met wis b1,2. Ben het beste in kans rekenen en die dingen tekenen (voronoi en conflictlijnen), maar dat krijg je meestal niet. Zwakke punten zijn rijen en goniometrie en daar zit het vol mee Ik denk op dit moment dat ik zak

Old Post May-23-2002 19:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Kamaya

Ik heb er wel vertrouwen in.
Jullie moeten je trouwens niet te veel zorgen maken, je mag een 4 en een 5 staan!!!! Je komt echt met geen enkel vak onder de 4 uit en voor die 5 moet je dan toch maar nog ff leren. (als je er echt slecht voor staat)

Is dit echt waar?? Die 4 en 5 in je profieldeel?? Als dat zo is ben ik wel geslaagd nou, ik heb tot nu toe allemaal voldoendes gehaald voor mn examens en ik hoef alleen nog wiskunde en economie waarvoor ik een 4,6 en een 4,8 moet halen om een 5,5 te halen dus nog een stuk lager voor de 4,5.. Alleen vrees ik dat er gewoon maar 1 onvoldoende in je profieldeel toegestaan is, dus moet ik toch nog ff leren Of ik moet ergens een regelverandering gemist hebben

Old Post May-23-2002 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

je mag volgens de nieuwe regeling 2 onvoldoendes in je profiel hebben (maar dan geen andere buiten je profiel).. en die onv mogen alleen maar 5 en 5 zijn.. en dan moet je gemiddeld een 6 of hoger staan.. dat zijn de laatste aanpassingen

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-23-2002 20:40  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by TimeportE
je mag volgens de nieuwe regeling 2 onvoldoendes in je profiel hebben (maar dan geen andere buiten je profiel).. en die onv mogen alleen maar 5 en 5 zijn.. en dan moet je gemiddeld een 6 of hoger staan.. dat zijn de laatste aanpassingen

Dat doet me wel goed om te horen, waarom wist ik dit niet? Scheelt toch veel stress Maar ik ga toch wel nog leren, moet toch van mn ouders dus ja en dan haal ik misschien ook nog wel een mooi punt ook

Old Post May-24-2002 07:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lemming Click here to Send Lemming a Private Message Add Lemming to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

VORONOI DIAGRAMMEN ROELERENNN!

ALs ik een 1 haal voor wisb1,2 (wat echt niet zal gebeuren) dan sta ik gelukkig nog een 4...

Maar wisb1,2 wordt wel erg lastig!

Old Post May-24-2002 09:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

DUITS: INKOPPERTJE: TUSSEN 6,6 EN 8,6 !!!!!!
DUS OOK DAAR SLAAG IK!
HET GAAT VOLGENS MIJ STEEDS BETER

LATERRR

Old Post May-24-2002 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

AK gister was wel te doen, alleen die zaadvragen over Mens & Milieu waren klote, vooral die eerste 2 vragen

Engels vond ik ook wel pittig, tekst over muziek en die tekst over psycho-analisten waren keimoeilijk, en tekst 3 met die juist/onjuist vragen vond ik ook klote. Ik ga voor een 6 maar ik mag een 4 halen (scheelt een 7 op m'n rapport )

komende week word KUT, M&O WiskundeA1,2 en Economie achter elkaar

maar slagen is nu onderhand wel zeker

Old Post May-24-2002 10:19 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lemming
Senior tranceaddict

Ik wil niet vervelend komen doen, maar ik heb ff opgezocht in de examenkrant 2002 met welke cijfers je slaagt (blz 22) en daar staat:
quote:
Je bent geslaagd als:
- al je eindcijfers 6 of hoger zijn
- je één 5 of één 4 hebt en al je andere eindcijfers 6 of hoger zijn
- je twee 5-en of één 5 en één 4 hebt en maximaal één van deze onvoldoendes in je profieldeel zit én al je andere vakken 6 of hoger zijn
- je profielwerkstuk en de vakken ckv 1 en lichamelijke opvoeding 1 "voldoende" of "goed" zijn

Dit betekent dus gewoon nog het oude systeem. Ik denk dat je op blz 23 hebt gekeken waar een regeling staat voor leerlingen die zijn blijven zitten in de 5e of zijn gezakt vorig jaar. Die zijn gestart in '98 met de tweede fase en wij (ik in ieder geval wel) in '99. Het zou mooi geweest zijn maar helaas....

Old Post May-24-2002 10:46  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Whoeiiiii Wiskunde was echt goed te doen. heb juist die teken vraag niet goed en bewijzen blijft kut, de laatste 2 vragen dus, maar de rest was vrij goed te doen. Heb zkr een voldoende.

Old Post May-24-2002 15:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Dj Lex
Whoeiiiii Wiskunde was echt goed te doen. heb juist die teken vraag niet goed en bewijzen blijft kut, de laatste 2 vragen dus, maar de rest was vrij goed te doen. Heb zkr een voldoende.

Ja he, het was eigenlijk best simpel vergeleken met de schoolexamens (bij ons dan). Ik heb het nog niet nagekeken maar al die vragen waar bij stond van toon aan dat het antwoord dat en dat moet zijn kwam ik goed uit en ik had alleen met die bewijzen echt moeite maar daar heb ik vast nog wel een paar puntjes.

WTB.

Old Post May-24-2002 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by WTB

Ja he, het was eigenlijk best simpel vergeleken met de schoolexamens (bij ons dan). Ik heb het nog niet nagekeken maar al die vragen waar bij stond van toon aan dat het antwoord dat en dat moet zijn kwam ik goed uit en ik had alleen met die bewijzen echt moeite maar daar heb ik vast nog wel een paar puntjes.

WTB.

Hehe ja die bewijzen he, dat blijft een vak apart. Ik schrijf meestal gewoon zoveel mogelijk op in de hoop ergens wat punten te sprokkelen. Zat trouwens wel op de goede weg, alleen kon ik de conclusie niet helemaal rond krijgen.

Old Post May-24-2002 15:59  Netherlands
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik vond het ook meevallen, ik ben gewoon slecht in wiskunde maar dit viel echt mee!! ik heb net berekend met enigsinds sceptisch kijken dat een voldoende der zeker in zit (als ik goed gekeken heb tussen 5,6 en 6.1) en ik had een 5,3 nodig.. ik had van te voren wiskunde als onvoldoende ingerekend maar dit is echt VET! nu nog scheikunde voldoende (4,5) maken en ik ben geslaagd!! heeelll vetjes dit!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-24-2002 16:05  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother ID!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVoltswagen - No Sleep, [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:37.

Forum Rules: