Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quote of the year
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

!

Old Post Feb-09-2009 18:03  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

mat doit être encore occupé à jouer de l'accordéon, laisse lui l'temps de se décoincer les doigts et il arrive avec les résultats !

Old Post Feb-09-2009 18:14  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
mat doit être encore occupé à jouer de l'accordéon, laisse lui l'temps de se décoincer les doigts et il arrive avec les résultats !

Ca faisait longtemps que j'avais pas eu de dossier

Je balance les resultats ce soir

Old Post Feb-09-2009 18:25  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles

KC !!

Qqn raconte un peu cette histoire d'accordéon (ma mère a été championne d'Europe junior en son temps. Merde c'est moi qui ait dit ça )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-09-2009 19:45  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Ben en gros j'etais d'anniversaire samedi soir, j'etais fin rond et j'ai appelé Diane pour lui chanter la petite sirene (sous l'océan) et un peu plus tard pour un debat houleux sur l'accordeon devant un dvd de christophe maé.

Enfin rien d'extraordinaire quoi

Old Post Feb-09-2009 19:47  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by matviscafcb
Ben en gros j'etais d'anniversaire samedi soir, j'etais fin rond et j'ai appelé Diane pour lui chanter la petite sirene (sous l'océan) et un peu plus tard pour un debat houleux sur l'accordeon devant un dvd de christophe maé.

Enfin rien d'extraordinaire quoi

oué normal quoi. ^^

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-09-2009 20:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

D'ailleurs, tu as de la chance que je ne puisse pas enregistrer les msgs vocaux en format mp3 comme chasis eheh très belle prestation sur sous l'ocean

Old Post Feb-09-2009 20:03  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Les resultats :

1ere place :
V4l le 6 aout

D'ailleurs vu que je m'occuperais certainement de faire rentrer les gens, je me ferais 1plaisir de les gouter pour être sure qu'ils sont a la hauteur

http://www.tranceaddict.com/forums/...513#post9055513

2eme place :
Blablounet le 16 mai

-Combien de vos potes connaissent la trance, je veux dire capable de reconnaitre du PvD quand ça passe : aucun, je passe pour "le con qui fait chier avec sa musique de merde"

http://www.tranceaddict.com/forums/...285#post8845285

3eme place :
anne348 le 11 janvier

jamais arrivée à rentrer dedans tellement la queue était énorme

http://www.tranceaddict.com/forums/...0&forumid=46&s=

V4l est donc la grande gagnante, discours remerciement a la famille tout ça...

Old Post Feb-09-2009 20:35  France
anne348
.

Registered: Sep 2005

lol chapeau la miss, révérence toussa

Old Post Feb-09-2009 21:02 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

J'suis déçu, je pensais qu'Anne arriverait en 1ere place, étant donné qu'elle était quand meme nommée 23 fois !

Bravo V4l, les félicitations du jury toussa ^^

Old Post Feb-09-2009 21:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

quote:
Originally posted by Migoa
J'suis déçu, je pensais qu'Anne arriverait en 1ere place

Victime de la dispersion des voix, mais si tu fait un score cumulé par personne on peut lui donner le titre pour 2 ou 3 générations

Old Post Feb-09-2009 21:19  France
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ouais moi c'était d&b aussi que j'attendais sur le podium....

Faudrait qu'on fasse des concours comme pour les oscars pour cette année ^^

Encore félicitation V4L, on va attendre ton discours à la TE ^^

Je me lève et je confirme

Old Post Feb-09-2009 21:28  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quote of the year
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMight be a real challenge ... :( Germanic-miami trance [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVincent De Moor - "Between 2 Fires" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:24.

Forum Rules: