Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

meen je dat echt miss P?? Hij is gewoon afgemaakt om wat hij dacht, dat mag niet en dat kan niet in een democratie zoals Nederland....!!!

Het is gewoon een politieke moord, het land is in shock, die gast die het gedaan heeft gaat 100% zeker levenslang de bak in, en jij zit het een beetje goed te praten....??

Old Post May-06-2002 21:16 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
* ik vind dat dhr Fortuyn zelf heeft meegwerkt aan norm-vervaging van nederland en daardoor is de drempel van "een moord plegen" misschien ook wel lager komen te liggen?

hoe bedoel je dit?????

Old Post May-06-2002 21:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by DjSuez
ok optimus, Pim streed, meer dan andere politici voor meer veiligheid, het feit dat dit nu gebeurd is, geeft dus aan dat het hard nodig is ook. Je kan zon gek natuurlijk nooit helemaal afstoppen, maar het gaat ook om de normen en waarden die hier heersen, en die moeten sowieso veranderen, dan zouden dit soort dingen zeker weten al minder voorkomen. zo duidelijk?

mmwah... dus jij wilt op elk hoek van de straat een politiemannetje?
die aanslag is volgens mij NIET een toonbeeld van hoe onveilig het is hoor...

Old Post May-06-2002 21:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

[INHOUD MODE AAN]
Miss P misschien ken je die uitspraak wel maken.

Maar ik denk dat dit nu VEEEEEEEEEEELS te vroeg is omdat te doen.

Het ligt veels te gevoelig nu.

Zou ik een beetje opletten.

[INHOUD MODE UIT]

Old Post May-06-2002 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:

* ik hou een slag om de arm qua dader omdat ik denk dat er best eens een kleine kans in zou kunnen zetten dat dhr. Fortuyn op deze manier beroemd wilde worden...wie weet was dit zijn uiteindelijke doel?

Ja hoor.. ik laat me in mn kop schieten om beroemd te worden.. Volgens mij heb je niet echt een realistische kijk op de gebeurtenissen...

Old Post May-06-2002 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K.nattick
tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
moord is een teken van zwakte en ik was ervan overtuigd dat de "anti-fortuyn aanhang" beter was dan dit.

Juistem! Strijd met woorden, niet met moorden. Lost nix op en verergert mogelijke extreme gevoelens juist. Zo ontzettend jammer.

Altijd respect.

Old Post May-06-2002 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for K.nattick Click here to Send K.nattick a Private Message Add K.nattick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:

* ik hou een slag om de arm qua dader omdat ik denk dat er best eens een kleine kans in zou kunnen zetten dat dhr. Fortuyn op deze manier beroemd wilde worden...wie weet was dit zijn uiteindelijke doel?

bedoel je hiermee dat hij zelf zijn moordenaar ingehuurd heeft om zichzelf van kant te laten maken?? en zo roem te verkrijgen??

neej dis gewoon onzin...zo was Pim niet...hij was een man met ambities..hij wilde iets bereiken.... op eigen kracht...

dat blijkt overal uit...hij was geen slapjanus die zo beroemd wilde worden...en owja..was hij al niet beroemd?

Old Post May-06-2002 21:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

laat me dit duidelijk maken: ik praat NIKS goed! GVD wie zou zoiets goed kunnen praten!!

2 serialkillah: ik weet niet goed hoe ik t moet stellen, maar bv. op t nieuws zei een politicus dat zoiets niet mag gebeuren omdat wij een tolerant land zijn. HALLO!! ik vind nederland HELEMAAL niet tolerant, en dan zoveel van allochtone als van autochtone zijde!! er word duidelijk van beide zijden uit gegenerlaiseerd wat voor mij een doorn in het oog van de tolerantie is.

ik vind het echt heel moeilij om uit te leggen. ik vind dat pim fortuyn met de manier waarop hij dingen bracht en campagne voerde bepaalde extreme denkbeelden de wereld in heeft gebracht, bijvoorbeeld tegenover allochtonen, maar ook bijvoorbeeld met dat WAO gedoe: dat mensen het zelf maar moeten oplossen als ze niet op het werk gewond zijn geraakt (om het maar even plat te zeggen)...hoewel Nederland natuurlijk al een behoorlijk individualistische maatschappij is, is het door pim fortuyn naar mijn idee nog een tikje erger geworden..."ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken" of "het recht van de sterkste" en dat soort ideeën..en naarmate die sfeer belangrijker wordt kunnen mensen ook gaan denken dat als zij het niet eens zijn met bepaalde belangrijke personen dat zij daar dan maar een eind aan moeten maken ofzo....

ik weet het natuurlijk OOK niet wie het was, waarom het was......maar ik denk wel dat deze actie makkelijker is gemaakt door de sfeer die er de laatste tijd hing....

NOGMAALS (voor de blinden of selctief lezenden onder ons).....MOORD is NIET het ANTWOORD

*zucht*

en als ik het niet goed verwoord.....jammer....beter kan ik dat op t moment niet. PUNT

Old Post May-06-2002 21:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:

2 serialkillah: ik weet niet goed hoe ik t moet stellen, maar bv. op t nieuws zei een politicus dat zoiets niet mag gebeuren omdat wij een tolerant land zijn. HALLO!! ik vind nederland HELEMAAL niet tolerant, en dan zoveel van allochtone als van autochtone zijde!! er word duidelijk van beide zijden uit gegenerlaiseerd wat voor mij een doorn in het oog van de tolerantie is.

ik vind het echt heel moeilij om uit te leggen. ik vind dat pim fortuyn met de manier waarop hij dingen bracht en campagne voerde bepaalde extreme denkbeelden de wereld in heeft gebracht, bijvoorbeeld tegenover allochtonen, maar ook bijvoorbeeld met dat WAO gedoe: dat mensen het zelf maar moeten oplossen als ze niet op het werk gewond zijn geraakt (om het maar even plat te zeggen)...hoewel Nederland natuurlijk al een behoorlijk individualistische maatschappij is, is het door pim fortuyn naar mijn idee nog een tikje erger geworden..."ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken" of "het recht van de sterkste" en dat soort ideeën..en naarmate die sfeer belangrijker wordt kunnen mensen ook gaan denken dat als zij het niet eens zijn met bepaalde belangrijke personen dat zij daar dan maar een eind aan moeten maken ofzo....

ik weet het natuurlijk OOK niet wie het was, waarom het was......maar ik denk wel dat deze actie makkelijker is gemaakt door de sfeer die er de laatste tijd hing....

NOGMAALS (voor de blinden of selctief lezenden onder ons).....MOORD is NIET het ANTWOORD

*zucht*

en als ik het niet goed verwoord.....jammer....beter kan ik dat op t moment niet. PUNT

kijk, hier ben ik het wel mee eens, maar ik denk niet dat in die paar maanden waarin fortuyn 'in the picture' stond, de normen en waarden qua moord en geweld zo sterk zijn gedaald dat je het in je hoofd kan halen dat je dan maar iemand waar je het niet mee eens bent overhoop moet schieten.

sterker nog, ik denk niet dat de dader ook maar een scheutje verstand in z'n kop heeft, want als het een tegenstander van foruyn is, heeft ie met z'n daad de 'zaak' fortuyn alleen maar sterker en z'n aanhang feller gemaakt.

Isreal heeft ook arafat laten leven met in het achterhoofd dat het anders een martelaar wordt en dan de dingen pas echt uit de hand gaan lopen.....

Old Post May-06-2002 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by arno
ok dit zien jullie nou vast niet op tv. Maar er rijdt dus net een auto toeterend door de straat waaruit een man hangt die met een turkse vlag loopt te zwaaien.

dat is weer zoiets... er zijn altijd mongolen die lopen te profoceren. Of dat nou een Turk is of niet. Wat denk je van die skinheads dan in Den Haag? Is toch net zo suf? Domheid en onnozelheid ligt niet aan huidskleur of culturele afkomst. Domheid heb je overal.
Je moet het niet uit zijn verband rukken. Je hebt zeker niet op tv gehoord van alle multiculturele en islamitische organisaties die hun walging over deze daad hebben uitgesproken?

oja, en met 'je' heb ik het over mensen in het algemeen, ook al haal ik jouw woorden aan.

Old Post May-06-2002 21:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by serialkillah
Isreal heeft ook arafat laten leven met in het achterhoofd dat het anders een martelaar wordt en dan de dingen pas echt uit de hand gaan lopen.....

Tja..die moordenaar is ook gewoon dom geweest...dat zal denk ik niemand weerleggen! Nu maar afwachten wie t was, wat z'n motief was, wat eruit voortkomt, hoe hij gestraft gaat worden en hoe we verder moeten!

Old Post May-06-2002 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Wat denk je van die skinheads dan in Den Haag?

dat zijn gewoon trieste personen die een mogelijkheid zien om te rellen, in andere woorden: voetbalsupporters (in dit geval van ADO Den Haag)

Old Post May-06-2002 21:40 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help to ID old trance track. [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas Penton - "Domenica" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:30.

Forum Rules: