Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Question

Men pris? Det är väl ändå det som är problemet

Old Post Dec-21-2002 17:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hm, men hur gick det för er med den "gamla" lokalen? det sket sig eller? :/

Old Post Dec-21-2002 17:40 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

mind: jag ska försöka att få tag på prisuppgifter på lokalen....kom dock på iden för några timmar sen så jag har inte hunnit sätta mig in i den än så att säga men jag ska jobba på det

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-21-2002 17:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
muffgreven
tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Vizay
mind: jag ska försöka att få tag på prisuppgifter på lokalen....kom dock på iden för några timmar sen så jag har inte hunnit sätta mig in i den än så att säga men jag ska jobba på det

bra vizay alltså som jag såg innan så hade ni gjort nån liten koll på hur många som var intresserade kanske är det aktuellt att göra det igen typ en poll lr nått

Old Post Dec-21-2002 18:43  Sweden
Click Here to See the Profile for muffgreven Click here to Send muffgreven a Private Message Add muffgreven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by muffgreven
bra vizay alltså som jag såg innan så hade ni gjort nån liten koll på hur många som var intresserade kanske är det aktuellt att göra det igen typ en poll lr nått

jag hade en jättelång diksusion om det...det var 12 av alla medlemmar här som var intresserade av att komma....så just den idén rann väl ut lite i sanden Grejen va att jag hade lokal, priser precis allt planerat...satt skitlänge med Endre och fixade det där...men det hjälpte inte.....hoppas att Vizay lyckas bättre

Old Post Dec-21-2002 23:22 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by mindshooter
hoppas att Vizay lyckas bättre

tjae som sagt...vi får väl se....om jag får reda på ett pris å priset e bra å om vi lyckas få flera medlemmar intresserade så skulle den lokalen jag har i tankarna vara perfekt....faktiskt

en sak jag kom att tänka på dock....om vi fixar lokal....ljud och ljus? ja menar folk som spelar har vi ju....både endre å några andra e ju dj's, där lär ju utrustning finnas också men ere någon som sitter på ljud framförallt.....och ljus kanske också?

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-22-2002 02:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

ingår det kanske inte i priset då? :/ tänkte på det där stället på skärholmen du jiddrade om

Old Post Dec-23-2002 11:43 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

på stället i skärholmen kan jag garantera att det inte ingår....det är som sagt ett cafe egentligen

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-23-2002 16:17  Sweden
muffgreven
tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter
jag hade en jättelång diksusion om det...det var 12 av alla medlemmar här som var intresserade av att komma....så just den idén rann väl ut lite i sanden Grejen va att jag hade lokal, priser precis allt planerat...satt skitlänge med Endre och fixade det där...men det hjälpte inte.....hoppas att Vizay lyckas bättre

hmm ok skamset att det bara var 12 st som var intresserade ..

Old Post Dec-24-2002 18:12  Sweden
Click Here to See the Profile for muffgreven Click here to Send muffgreven a Private Message Add muffgreven to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by muffgreven
hmm ok skamset att det bara var 12 st som var intresserade ..

tror att de allra flesta är intresserade, men det är svårt att säga "ja, jag kommer helt säkert" ifall ingen datum etc är satt... det är ju inte alla som bor i sthlm heller...

Old Post Dec-24-2002 18:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
tror att de allra flesta är intresserade, men det är svårt att säga "ja, jag kommer helt säkert" ifall ingen datum etc är satt... det är ju inte alla som bor i sthlm heller...

datum sattes inte just för att fler skulle kunna komma...det är klart att ingen skulle vara tvingad när dom sagt att dom skulle komma liksom..meningen var att det ska finna intresse innan man bokar lokal...vet nog ingen här som vill punga ut med ett par tusen för en fest om inte blir av..därför skulle datum sättas när allt var planerat..ett datum långt fram i tiden...för att alla skulle kunna boka upp sig det var planen iaf....

Det är juh ett problem att vi alla inte bor i samma villaområde...men fan...jag och Stefan tog oss till norrköping utan problem skönaste roadtrippen, skulle lätt glida ner till Lund om det vart en fet TA fest där oxå...handlar nog mest om ambition...

Old Post Dec-28-2002 02:50 
muffgreven
tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal

sant... men jag hoppas att det blir nått iallf

Old Post Dec-29-2002 06:45  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGuitar Tune Id [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLoveChild - "In My Dreams" (Protocol Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:25.

Forum Rules: