Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Behalve Darkzwever. Die vond het te weinig trance, en niet goed inspelend op het publiek.
De rest van TA vond dat ook zei hij. Ben dus wel benieuwd naar andere reacties (feedback is altijd welkom)



volgens mij vond het publiek het juist wel leuk, ik wass iig blij verrast met je set op naar addiction

er werd zowiezo goed gedraaid vond ik...


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jun-07-2002 14:12  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

He Riz...

Ik ben dus echt HELEMAAL naar de tering. Veel te veel gedronken gister, vanaf 19:00 tot 05:00 trance geluisterd etc etc.

Weet je wie ik was? Ik was degene die aan het hek met een piepklein klote-papiertje met TA erop naar jou aan het zwaaien was. Erg leuk want mijn hele shirt en broek zitten nu onder de rode onuitwasbare inkt hehehe.

Je draaide top, lekker hard, soepele overgangen (op die twee kleine foutjes na dan maar daar had je het zelf ook al over). Het enige wat ik een beetje jammer vond was dat je wat weinig de zaal inkeek. Opperste concentratie waarschijnlijk.....

Ik ga aan de studie. Tentamens voor de deur helahola.

Greetz Mack


___________________
Lost Tribe - Gamemaster
Perhaps you are aware of those who watch over your home and experience in this place to visit and play with reality. You are becoming aware of yourself ..... as a gamemaster.

Old Post Jun-07-2002 14:20 
Click Here to See the Profile for Mack Click here to Send Mack a Private Message Add Mack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

hihihi, dus dat was jij

Old Post Jun-07-2002 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland
Smoking ..umm..something

Yup, it was I


___________________
Lost Tribe - Gamemaster
Perhaps you are aware of those who watch over your home and experience in this place to visit and play with reality. You are becoming aware of yourself ..... as a gamemaster.

Old Post Jun-07-2002 15:12 
Click Here to See the Profile for Mack Click here to Send Mack a Private Message Add Mack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

moest erg lachen om je briefje. Wat had je ervoor gebruikt? lippenstift ofzo?

Vergeten te zeggen: echt ONWIJS dat je een tshirt hebt laten drukken van Bymbo!!!!! Echt helemaal te gek
Bymbo is naast zijn neefje van de Holy Grale nu het bekendste levende konijn van de wereld
in ieder geval van Nederland

[edit] ik bedoel New Wave met het tshirt. en nieuwsflash: koekiemonster is terug van zijn korte reis. heb sms-je gekregen dat ie gevonden is! hoeraaaaaaaa!!!)[/edit]

Last edited by Eye-Riz on Jun-07-2002 at 16:22

Old Post Jun-07-2002 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leander
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Utrecht, The Netherlands

Hola!

Zo, dat was er weer 1
Zonder twijfel een van de meer bizarre avonden ooit (drugs he....)
Enfin, erg cool om zo'n grote delegatie van TA te zien!
Weer een zooi nieuwe mensen ontmoet; gezellig! Helaas niet echt aan fatsoenlijk communiceren toegekomen i.v.m. het feit dat er ong. 1 miljoen vrienden en bekenden van me rondliepen, HAHAHA
Eye-Riz was natuurlijk weer top en Erick E viel me honderd procent mee! Hij leek het ook erg naar z'n zin te hebben.


___________________
I was dreaming when I wrote this, so sue me if I go too fast.

Old Post Jun-07-2002 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Leander Click here to Send Leander a Private Message Visit Leander's homepage! Add Leander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!



Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB

Hey Riz, ik vond juist dat je super lekker draaide, en volgens mij een groot deel van het publiek ook wel. Trouwens, vanaf nu ben jij omgedoopt tot de vrouwelijke Tom Harding, want je stond ook echt de hele tijd te springen, heel relaxed hoor, zweept het publiek ook wat op

Ik weet nog wel dat Zwever naar me toe kwam en zei dat jij boos op em was ofzo omdat hij commentaar had geleverd op je. Maargoed, volgens mij heeft ie z'n portie trance nog gehad bij Erick E, dus dat zit wel goed lijkt mij

Was al met al echt een topavond, en inderdaad, Leander was ook relaxe opener, echt relaxed om mee te beginnen (en San niet vergeten he, vond het super van hem hoe hij opbouwde... echt zware tunes af en toe, echt lekker!)

Old Post Jun-07-2002 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

was niet boos, heb alleen eerlijk gezegd dat ie erover op moest houden, aangezien ie maar door bleef gaan, en dat het een kwestie van smaak was en ook een kwestie van wat wil je zien (hij zag blijkbaar geen mensen uit hun dak gaan, en ik wel) en dat ik vond dat ie een beetje liep te zeiken
no hard feelings hoor blijf een volgende keer dat ik draai gewoon uit zijn buurt

Old Post Jun-07-2002 18:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Hej Mack volgens mij heb ik je gezien toen je dat briefje naar Riz toegooide - dacht echt van jezus weer een dronken fan ofzo lol - ook omdat je dr kusjes toeblies

Riz! Beter dat Koekiemonster weer terecht is! Die heeft z'n eerste avontuur er ookal opzitten - kvond t alleen jammer dat ik je geen gedag heb kunnen zeggen maar ik zie je wel weer op addiction.

Maarreh, ik had vanochtend rijles, en het ging gewoon uitzonderlijk goed! Kheb voordat ik moest rijden zes (ja echt) koppen koffie gedronken en heb daardoor ook nergens last van gehad, hopen dat voor Magrec hetzelfde gold.

Kzie dat Tim de dag ookal heeft overleefd; knap hoe... hoor!

Tais lul je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je niet veel bij ons hebt gestaan die avond ik vond het al cool je weer ff gesproken te hebben en dat je de kaartjes had geregeld!

Kben ook errug benieuwd hoe PartyHardy en zn maat veilig naar huis zijn gekomen, want dat was nog een punt van de eerstvolgende vergadering begreep ik (we zijn er iig! we zien wel hoe we dan thuiskomen!)

lol, oja - partyreport in 1 woord: TOP!

MARCO V HEEFT DIARREE OLE OLE!!! Samen met SpankSjinees roepen, das toch wel lachen

Ja SpankSjinees! Als jij klaar bent met werken lig alweer op bed man! ghehehe


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Jun-07-2002 18:50  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mack
tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Little Theseus
Hej Mack volgens mij heb ik je gezien toen je dat briefje naar Riz toegooide - dacht echt van jezus weer een dronken fan ofzo lol - ook omdat je dr kusjes toeblies


Hehehe, je wil niet weten wat er naderhand backstage gebeurde



___________________
Lost Tribe - Gamemaster
Perhaps you are aware of those who watch over your home and experience in this place to visit and play with reality. You are becoming aware of yourself ..... as a gamemaster.

Old Post Jun-07-2002 19:09 
Click Here to See the Profile for Mack Click here to Send Mack a Private Message Add Mack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Little Theseus
Maarreh, ik had vanochtend rijles, en het ging gewoon uitzonderlijk goed! Kheb voordat ik moest rijden zes (ja echt) koppen koffie gedronken en heb daardoor ook nergens last van gehad, hopen dat voor Magrec hetzelfde gold.


whehe ja viel mij ook mee, ging ook erg goed moet komende week alweer voor de 2e keer afrijden


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jun-08-2002 08:49  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Succes alvast Magrec!

quote:
Originally posted by Mack


Hehehe, je wil niet weten wat er naderhand backstage gebeurde


ECHT WEL!

Zo Tim hoe ging jouw werk vandaag? Ik was echt uberbrak niet normaal!



blaat.


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Jun-08-2002 13:38  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID this track [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRobert Nickson feat. Elsa Hill - Never Again (Original Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!