Registered: Apr 2001
Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren.
Jun-06-2001 18:50
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Dj Lex Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren.
he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur...
Jun-06-2001 19:10
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by M5
he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur...
haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he
Jun-06-2001 19:55
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Dj Lex
haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he
he lex....dat is overal zo.....zo zijn ze allemaal..
ik meen me te herinneren dat Henkie_henk wel goed met ze kon opschieten
Jun-06-2001 19:59
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha
GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg
anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!!
Jun-06-2001 20:44
Boss
Supreme tranceaddict
eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan?
Jun-06-2001 20:49
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Akira uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha
GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg
anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!!
Waarom mag dat niet???
Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!!
Jun-06-2001 20:50
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Boss eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan?
Maakt niet uit wat. Als iedereen van dit forum hem 5 berichtjes op een dag stuurt wordt ie zeker wl gek, maar ik denk dat je gsm'tje dan in de sloot ligt hee.
Jun-06-2001 20:52
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Dj Lex
Waarom mag dat niet???
Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!!
Uhm nou vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan
Last edited by Akira on Jun-06-2001 at 21:08
Jun-06-2001 20:54
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Akira
Uhm nou we hebben vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan
ja en dat motten we ook niet hebben eh, want je hebt zo en mes tussen je ribben bij die gasten