Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

lol

btw: Jon O'Bir is Fenix vergeten in zijn lijstje

Old Post Apr-01-2009 10:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by FredNova
lol

btw: Jon O'Bir is Fenix vergeten in zijn lijstje

Had het lijstje ook maar gekopieerd van elders

Maar Jon O'Bir is wel zeer mooie toevoeging!

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Apr-01-2009 10:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Sash van Encore Une Fois? Op welke stage gaan ze die zetten dan

Old Post Apr-01-2009 11:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:
Originally posted by Devilex
Sash van Encore Une Fois? Op welke stage gaan ze die zetten dan

Het is hem inderdaad, volgens de tourdates op zijn site.
Om volledig te zijn, zouden ze dan eigenlijk DJ Sash! moeten vermelden (met uitroepteken)...

Leuke line-up al! Ik zit hier al fameus te vloeken, aangezien ik pas de zondag ga thuiskomen van op reis...
Moest de time-table meevallen, ga ik dan nog effe een kijkje nemen.

Old Post Apr-01-2009 11:32  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by De Geert
Het is hem inderdaad, volgens de tourdates op zijn site.
Om volledig te zijn, zouden ze dan eigenlijk DJ Sash! moeten vermelden (met uitroepteken)...

Leuke line-up al! Ik zit hier al fameus te vloeken, aangezien ik pas de zondag ga thuiskomen van op reis...
Moest de time-table meevallen, ga ik dan nog effe een kijkje nemen.

Zie het idd op z'n site staan.. Mja, toch eens benieuwd op wat stage ze die dan gaan zetten..

Old Post Apr-01-2009 11:49  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:
Originally posted by FenixStyle
Zie het idd op z'n site staan.. Mja, toch eens benieuwd op wat stage ze die dan gaan zetten..

De wat-is-de-meest-commerciële-muziek-die-enigzins-aanleunt-bij-Trance-en-niet-Milk-Inc-Sylver-of-Lasgo-is-stage?

Old Post Apr-01-2009 12:03  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

De area die op zondag qdance stage is open op zaterdag met enkel jaren 90 dance?
Gezien de populariteit van de jaren 90 muziek en de toenemende populariteit van TL waardoor er meer ruimte gebruikt zou kunnen worden op zaterdag?

Old Post Apr-01-2009 13:10  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Trance is toch totaal geen festivalmuziek.

ik heb mij de vorige jaren anders goed geamuseerd op de trance stages. Als het niet op de Bonzai / Armada area was, was het wel op de B2B area. Van de huidige namen zijn het vooral JOOF, The Thrilseekers en John 'O Bir die de moeite waard zijn. PvD zal dit keer de grote trancenaam worden blijkbaar. Zijn set was de vorige keer op TL best goed, maar op TE vond ik hem dan weer een stuk minder begin maart.

Trouwens, van die minimal-achtige electro pingel pongel / click clack muziek (om het hele genre maar in één keer te vermelden ) is wel geschikt op een festival ?

Old Post Apr-01-2009 13:25  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Hell yeah. Ik verwacht bijvoorbeeld enorm veel van de 16 Bit Lolita's. Hun zomerse house sound past toch pakken beter bij een zonnig outdoor festival dan trance? Of een swingende detroit set van de heren Godfathers, heerlijk. Kale minimal werkt evenmin op een festival, dat ga je me ook niet horen beweren. Maar op een festival verwacht ik toch meer soul en funk in de muziek, of lekker knallen. Trance is dan eerder iets voor de allerlaatste uurtjes, naar mijn gevoel althans. JOOF bijvoorbeeld, die kan zeker op mijn aanwezigheid rekenen

Weet je, ik vind het gewoon jammer dat er een lineup staat die met de beste internationale zomerfestivals kan wedijveren, en toch wordt er hier geklaagd omdat er te weinig trance gedraaid zal worden en dat automatisch het festival devalueert. Wees toch eens wat meer openminded en ga op in die hele festivalsfeer. Er zijn genoeg andere dj's uit dat lijstje die er een geweldig feestje van zullen maken, zolang je er voor open staat.

Goa/psytrance is iets anders, maar dat heeft ook veel te maken de spirit van de goascene en partygangers...

Old Post Apr-01-2009 13:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Echt wel man, de beste lineup in jaren, en zo'n gezaag toch nog.

Old Post Apr-01-2009 14:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by MikeVee
De area die op zondag qdance stage is open op zaterdag met enkel jaren 90 dance?
Gezien de populariteit van de jaren 90 muziek en de toenemende populariteit van TL waardoor er meer ruimte gebruikt zou kunnen worden op zaterdag?

Mja gezien de immense populariteit van het genre (komende twee weekends lokken die party's in totaal 55.000 man..) zou dat idd wel een mogelijkheid zijn.

Maar alhoewel ik zelf een liefhebber van het genre ben, past dat imo toch niet op Tomorrowland.. Nuja zolang Regi er maar niet komt te staan he

Old Post Apr-01-2009 15:38  Belgium
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

thanks Jasper en Tom voor het verdedigen, moet ik het eens ni doen

maar het blijft wel allemaal de schuld van ID&T

Old Post Apr-01-2009 19:56  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID this awesome acid trance tune! [2006] [15]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Sessions - "Janeiro" (Armin Van Buuren Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:30.

Forum Rules: