|
Hell yeah. Ik verwacht bijvoorbeeld enorm veel van de 16 Bit Lolita's. Hun zomerse house sound past toch pakken beter bij een zonnig outdoor festival dan trance? Of een swingende detroit set van de heren Godfathers, heerlijk. Kale minimal werkt evenmin op een festival, dat ga je me ook niet horen beweren. Maar op een festival verwacht ik toch meer soul en funk in de muziek, of lekker knallen. Trance is dan eerder iets voor de allerlaatste uurtjes, naar mijn gevoel althans. JOOF bijvoorbeeld, die kan zeker op mijn aanwezigheid rekenen 
Weet je, ik vind het gewoon jammer dat er een lineup staat die met de beste internationale zomerfestivals kan wedijveren, en toch wordt er hier geklaagd omdat er te weinig trance gedraaid zal worden en dat automatisch het festival devalueert. Wees toch eens wat meer openminded en ga op in die hele festivalsfeer. Er zijn genoeg andere dj's uit dat lijstje die er een geweldig feestje van zullen maken, zolang je er voor open staat.
Goa/psytrance is iets anders, maar dat heeft ook veel te maken de spirit van de goascene en partygangers...