Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Donna
Hmnouw,wij gaan ws toch wel,zijn gratis kaarten voor ons afgeleverd en WEER dachten we niet te gaan:P
Njaah ff omschakelen en in de partymood komen maar dan,maybe zien we jullie,denk t haast wel,duzzzz tot dannos
Haha mooi! Dat word weer gezellig ! Mooi dat jullie ook komen, kunnen jullie ff de gemiddelde leeftijd omhoog krikken
En hoe doen jullie dat toch steeds joh met die gratis kaarten? Want Dazzletje draait hier toch niet?
Aug-14-2002 14:23
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Grinz nee idd,dit keer kwamen we erachter dat RV familie in id&t kringen heeft,nooit eerder over gesproken met hem dus nooit eerder aan t licht gekomen,maybe NOG meer fun voor ons in de future op id&t feesies:P
DV kaarten kwamen van een dude die er 120 had ingekocht en er niet vanaf kwam,hij gaf r ons 2 en had r toen nog 20 over,tel uit je winst
Njaaaah scheelt ons een berg geld,maar tis wel telkens omswitchen hoor,echt zo van:njaah we gaan niet en dan oppeens zijn er weer kaarten,bah erg hoor
Aug-14-2002 15:00
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik ga niet iets verder regelen kwa meeting, ik sms wel met de mensen daar ofzo..
als iemand iets wil regelen feel free...
Aug-14-2002 15:44
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Donna
Njaaaah scheelt ons een berg geld,maar tis wel telkens omswitchen hoor,echt zo van:njaah we gaan niet en dan oppeens zijn er weer kaarten,bah erg hoor
dat is nou eens wat je noemt een LUXE probleem! maar goed.. id&t feesten zijn natuurlijk niet echt DE feestjes.....
Aug-14-2002 16:36
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
hehehe.. ik ben er zaterdag ook bij! Ik heb vervoer en ik kan mooi een kaartje tegen een gereduceerd tarief overkopen, omdat er iemand mooi een vip-kaart heeft ontvangen
Heb er kei veel zin in.. alleen ik baal nu al dat ik zoveel moet gaan missen Denk dat ik vooral in de ID&T tent te vinden ben, maar ook in de Q-Dance, Eclipse en Main zitten nog een paar interessante namen... en ik zou nog wat willen proeven van de overige tenten (waar ik zeer waarschijnlijk toch geen ene reed aan zou vinden ), maar ja.. dat wordt dus duidelijk kiezen.. Ik wil eigenlijk alleen Armin zeker niet missen.
En het wordt 28 graden waarschijnlijk... pfff zweten dus! Hopelijk is het water niet te duur of wordt er wat gratis uitgedeeld ofzo...
Aug-14-2002 17:55
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by magrec
16:00 uur voor de EHBO tent
Wat vinden jullie daarvan??
Ik denk dat het lastig is om voor een tent af te spreken, want er zullen vast meerdere ingangen zijn... De EHBO tent daarintegen zal niet zo groot zijn
Als er geen duidelijke voorkant aanzit spreken we gewoon af tussen de EHBO tent en de Trance tent. Een aantal mensen zal ik nog wel herkennen
Aug-14-2002 18:44
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Ben jij gek,dan is de judge aan t draaien:P
Aug-15-2002 05:53
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
ok ik heb besloten ook maar te gaan...
bah mysteryland zonder hardcore
Aug-15-2002 05:59
Darkzwever
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Brrrrr
Morgen ga ik richting Utrecht en ik kan daar niet online zijn, laat iedereen het dus even heel snel eens worden over een meeting plek anders zul je me toch echt op moeten sporen in mn brak spencer
Anders spreken we toch af bij Armin van Buuren ofzo, ik denk dat de meeste mensen die wel willen zien. Voor de rest moet TAiS ff zn private msges checken
KEP ZIN IN ZATERDAG
Darkzwever
Aug-15-2002 07:44
basvh
Bert says: Hatseflats!
jaja ben er ook bij, vriend van me heeft 2kaarjtes gewonnen (id-t begint beetje op udc te lijken) dus zeg maar wanneer de meeting is
Aug-15-2002 10:10
Durafei
the crazy russian
Hi guys, can anyone tell if you have SAME ML ticket number as me:
my number is as follows:
98400100222205200000013
If not, how does your differ ?
Or does anyone know what these barcodes represent?