Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני גר בקיבוץ קטן שנקרא העוגן
זה 10 קילומטר מנתניה.......הוא ממש קומפקטי
וקל לגלות איפה כל דבר
......
מה שטוב שאני גר על הבריכה...ממש 2 מטר
קיבוץ ?????? וואו ...
קצת בעיה בשבילי ..
אורן אחי איך חשבת להגיע ???
יא זה סרטט להגיע לנתניה
Aug-14-2002 02:14
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
אז ככה- קודם כל בקשר ללהביא חברים
זה יהיה ממש דבילי למה כל הרעיון זה שנעשה את זה לחברי הפורום בלבד ולפגוש אחד את השני
בקשר למיקום- יש לי מקום ע-צ-ב-נ-י, עשינו שם מדורה בל"ג בעומר
הבאנו גנרטור, רמקולים שכל אחד שוקל איזה 70 קילו ככה
אקיצר- זה מישור באמצע רכס הרים, תחשבו שיש לכם כמה עשרות מטרים מישור ומסביב הכל הרים... מבודד לגמרי, והקטע שיש שם גם חול של ים כזה... אז בכלל כיף לשבת שם.
זה בהרצליה... נוסעים על הכביש המרכזי של איזור התעשיה לכיוון חוף הנכים, אבל לא נכנסים לדרך העפר מימין- ממשיכים ישר
הכביש מתעקל שמאלה- עד שמגיעים למגרש חניה ענקי כזה
ומשמאל יש רכס הרים- אז שם.
___________________
Aug-14-2002 02:31
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
quote:
Originally posted by eXeTik
אז ככה- קודם כל בקשר ללהביא חברים
זה יהיה ממש דבילי למה כל הרעיון זה שנעשה את זה לחברי הפורום בלבד ולפגוש אחד את השני
בקשר למיקום- יש לי מקום ע-צ-ב-נ-י, עשינו שם מדורה בל"ג בעומר
הבאנו גנרטור, רמקולים שכל אחד שוקל איזה 70 קילו ככה
אקיצר- זה מישור באמצע רכס הרים, תחשבו שיש לכם כמה עשרות מטרים מישור ומסביב הכל הרים... מבודד לגמרי, והקטע שיש שם גם חול של ים כזה... אז בכלל כיף לשבת שם.
זה בהרצליה... נוסעים על הכביש המרכזי של איזור התעשיה לכיוון חוף הנכים, אבל לא נכנסים לדרך העפר מימין- ממשיכים ישר
הכביש מתעקל שמאלה- עד שמגיעים למגרש חניה ענקי כזה
ומשמאל יש רכס הרים- אז שם.
יש הרים בהרצליה???
מזה פה חוות היען??
אם זה קיים אז זה יכול להיות שווה לאללה
רק יאללה בואו נארגן כבר!!
___________________
Aug-14-2002 02:56
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
יש הרים בהרצליה???
מזה פה חוות היען??
אם זה קיים אז זה יכול להיות שווה לאללה
רק יאללה בואו נארגן כבר!!
זה ראסמי גירסה מוקטנת של המשטח של חוות היען
באמת משהו שווה... מה שהכי אהבתי זה שאפשר לעשות רעש חופשי
וזה אחוש חשוב לנו אם אנחנו רוצים לתקלט וכל זה...
___________________
Aug-14-2002 03:58
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
Re: שום
quote:
Originally posted by divx-master
קיבוץ ?????? וואו ...
קצת בעיה בשבילי ..
אורן אחי איך חשבת להגיע ???
יא זה סרטט להגיע לנתניה
וואלה לא יודע...
אבל יש מר"ג פה אותי אותך את צ'וק ( בן דוד שלי ) ואת דותן....
ככה שתיהיה הסעה אני מאמין...
למרות שמש eXeTik אמר יכול להיות רעיון יותר טוב...
כי זה גם הרבה יותר קרוב לנו.....
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-14-2002 10:17
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
אוקי חברים תשמעו
הרעיון לעשות את זה בבריכה ממש גדול! אבל זה אומר שצריך להביא אנשים
לי אישית אין בעיה לבוא כי יש לי רשיון ואוטו אישי שלי
אני מנתניה (לא משתייך לערסים) מממ הרעיון של "חוות היען" ממש נחמד אבל זה יותר מידי לארגן צריך לדעתי לעשות משהו קליל כזה בפאנן ואם צריך גנרטור 80 אחוז שאני מארגן אני לא מתקלט או משהו אני בא בשביל להכיר תאנשים מפה וגם צריך לארגן שזה יהיה יום נוח לכולם זה הכי חשוב
בכל אופן תידעו אותי
___________________
Aug-14-2002 10:48
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
טוב להגיד לכם את האמת אנשים
אני רואה זה לא הולך להסתדר ככה...
אז ככה..
אני כמו שאמרתי בט'רד של אריק..מתגייס יום ראשון וגם הוא מתגיס
ואני לא יודע אם אתם תרצו לעשות את המסיבה או לא
אז אני אומר שיום שישי הבא... נקבע תאריך, מקום, מי מביא ציוד ומי מתקלט..
אם לא תעשו מאמץ זה לא יצא לפועל וחבל..
___________________
Aug-16-2002 03:26
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
אין מצב שזה יצא לפועל..
כי יש הפרש גילאים
יש כאלה שבצבא
חוץ מזה שפעם בחודש בערך מעלים פה את הרעיון של פגישה...
וזה לא קורה...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-16-2002 12:23
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
טוב זה באמת לא נראה לי יצא לפועל מתישהו
צריך פשוט קבוצה של אנשים לארגן את זה ואז שכולם יהיו מוזמנים ומי שרוצה שיבוא
נראה אם יהיה זמן מתישהו אולי אני ינסה לארגן משהו
___________________
Aug-16-2002 12:39
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle
Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
באסה!!!!!!!
אם יש משהו תודיעו פה
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
Aug-16-2002 15:16
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
באסה!!!!!!!
אם יש משהו תודיעו פה
לעעעעעעעע
יוואו רעיון טוב להודיע פה על פגישה של הפורום...
:-)
סתם גבר הכל בצחוקים צחוקים...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-16-2002 15:19
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by NaOren
אין מצב שזה יצא לפועל..
כי יש הפרש גילאים
יש כאלה שבצבא
חוץ מזה שפעם בחודש בערך מעלים פה את הרעיון של פגישה...
וזה לא קורה...
?!!?!!?!? מה אתה אומר
דווקא עשינו פעם פגישה בקניון בהרצליה