|
|
|
|
 |
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002
|
|
|
Oct-06-2002 08:38
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Oct-06-2002 09:38
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
Whoei eerste party reportje dan maar 
Kom net me nest uit, wat een heerlijk feest zeg 
We kwamen aan rond kwart over 12, Jappio en ik, en hebben daardoor bijna de hele set van Antiphus jammer genoeg bijna helemaal gemist. Heb denk ik het laatste kwartiertje half meegemaakt.
Kreeg een snoepje van THC die echt inklapte als ee bom en kwam daarna ook snel los. Geloof dat UP de tweede was en zette een vette set neer met voor mij allemaal onbekende nummers haast, wat ik erg stoer vind. Vind het erg leuk om geen bekende nummers te horen. Ben ondertussen ook lekker gaan lullen met paar ta'ers Had een lulkick vannacht was echt ongelooflijk, kon gewoon me bek niet stil houden 
Daarnba kwam geloof ik Eye Rizz waar je natuurlijk de verhalen allemaal van gehoord hebt, maar dat moet je een x meemaken vind ik. Echt meid jij zette de zaal op stelten met je setje! Geweldige set! Ook veel onbekende platen. Erg gaaf
Daarna kwamen nog Soundtraveller en Bemmel geloof ik en die draaiden wat harder geloof ik, ben vet veel wezen lullen in die tijd met paar ta'ers op dat moment, dus heb niet alles meer meegemaakt van die setjes 
Al met al heb ik echt een super avond gehad, die niet te vergelijken is met een groot feest. Er hangt denk ik een veel leuker en intiemer sfeertje en tsja de aankleding is niet als op een groot feest, maar krijgt zkr een voldoende, heb het slechter gezien! Enne naja de muziek vond ik geweldig, dus heb me echt uitermate vermaakt, ga zkr proberen weer bij de volgende te zijn En het scheelt nog in de centen ook, dus als je krap zit en je zoekt een laternatief voor een groot feest, ga naar Nexus en anders ok gewoon 
Oct-06-2002 12:52
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Oct-06-2002 14:00
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Hier ook maar partyreportje van mij..
Vond het een van de leukste feestjes waar ik ben geweest. Na een ritje met de stoptrein (!) naar utrecht kwamen we uiteindelijk op centraal aan. Met de taxi naar de locatie en het feest begon gelijk goed. Bij de ingang al snel ff kennis gemaakt met Eye-Riz, ook al kwamen we er pas na een minuutje ofzo achter dat het Eye was
Toen we binnenkwamen kwamen we gelijk Partyhardy tegen, en ff later nog de supersjinees, die ons gelijk ff voorstelde aan de rest van de ta-clan, waarvan ik er al een paar kende, maar een hoop ook nog niet 
Werd in ieder geval een heel fijn feestje, met alle gezellige ta-ers
Ik vond het niveau van de dj's echt hoog, heb redelijk weinig mixfoutjes gehoord. Verder zoals Lex al zei weinig echt bekende nummers. Toppertjes van de avond waren voor mij UP & natuurlijk ons aller eye (ook al begon je set wat twijfelend , maar na het begin was het echt een hele vette set)
Verder nog wel wat lol gehad met ta-ers, hè kolkie.. WAT ZEG JE? lol ben een btje d00f en natuurlijk met Donna en RV, vette partygasten weer! Vond het ook leuk om weer de vette lach van Onno (partyhardy) te horen, en we gaan weer lekker feesten op capital!! Ook vet om eens met Leander te praten, en ik w8 op je set whehe
Na het feestje nog gezellig bij de garderobe boys gezeten, en daarna met zn allen richting CS. Vette humor weer zoals altijd; gelukkig geloofd j00dj3 New Wave nu eindelijk dat ik echt een Excelsior hoolie ben (helaas 1-2 ) En daarna eindelijk de trein richting huis 
Ben gelijk doorgegaan naar mn atletiekclubje, en heb nog wedstrijdje gedraait daar.. Ging wel nie zo goed, maar was weer super gezellig, zoals altijd.
Ben nu errug verr8
Al met al was deze Nexus een heel vet feest, met hele vette aankleding, dat zag er echt super uit, en met een geweldige sfeer! Zo hoort een goed feest te zijn. In de toekomst ben ik hier dus zeker weer te zien!!
Ga zo maar is tukken denkik (nu 33 uur op )
GRTZ
|
|
Oct-06-2002 14:29
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

|
|
|
Oct-06-2002 14:30
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
| quote: | Originally posted by Jappio
Hier ook maar partyreportje van mij..
Vond het een van de leukste feestjes waar ik ben geweest. Na een ritje met de stoptrein (!) naar utrecht kwamen we uiteindelijk op centraal aan. Met de taxi naar de locatie en het feest begon gelijk goed. Bij de ingang al snel ff kennis gemaakt met Eye-Riz, ook al kwamen we er pas na een minuutje ofzo achter dat het Eye was
Toen we binnenkwamen kwamen we gelijk Partyhardy tegen, en ff later nog de supersjinees, die ons gelijk ff voorstelde aan de rest van de ta-clan, waarvan ik er al een paar kende, maar een hoop ook nog niet 
Werd in ieder geval een heel fijn feestje, met alle gezellige ta-ers
Ik vond het niveau van de dj's echt hoog, heb redelijk weinig mixfoutjes gehoord. Verder zoals Lex al zei weinig echt bekende nummers. Toppertjes van de avond waren voor mij UP & natuurlijk ons aller eye (ook al begon je set wat twijfelend , maar na het begin was het echt een hele vette set)
Verder nog wel wat lol gehad met ta-ers, hè kolkie.. WAT ZEG JE? lol ben een btje d00f en natuurlijk met Donna en RV, vette partygasten weer! Vond het ook leuk om weer de vette lach van Onno (partyhardy) te horen, en we gaan weer lekker feesten op capital!! Ook vet om eens met Leander te praten, en ik w8 op je set whehe
Na het feestje nog gezellig bij de garderobe boys gezeten, en daarna met zn allen richting CS. Vette humor weer zoals altijd; gelukkig geloofd j00dj3 New Wave nu eindelijk dat ik echt een Excelsior hoolie ben (helaas 1-2 ) En daarna eindelijk de trein richting huis 
Ben gelijk doorgegaan naar mn atletiekclubje, en heb nog wedstrijdje gedraait daar.. Ging wel nie zo goed, maar was weer super gezellig, zoals altijd.
Ben nu errug verr8
Al met al was deze Nexus een heel vet feest, met hele vette aankleding, dat zag er echt super uit, en met een geweldige sfeer! Zo hoort een goed feest te zijn. In de toekomst ben ik hier dus zeker weer te zien!!
Ga zo maar is tukken denkik (nu 33 uur op )
GRTZ |
Hey Hobie, heb je je pik al gewassen? 
|
|
Oct-06-2002 14:33
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 07:12.
Forum Rules: