Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

haha ja was echt super,

ben echt nog nooit zo brak van een feest thuisgekomen..

Old Post Oct-06-2002 08:21  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr FEEST !!!!!!!
idd beetje jammer dat we wat vroeg weg ginge, maar verders echt geweldigenoten

Ook best wel jammers dat ik zow moet werke

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Oct-06-2002 08:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

ik kan niet anders zeggen dan dat het zwaar top was.
voor diegene die denken dat ik een beetje waus was....
hahaha jullie zijn er ingetrapt,ik was zo nuchter als wim kok!!!

complimenten btw 2 nexus...ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet veel verwachtte..maar het was super,wat een sfeer,geluid ook goed..baalde als een stekker toen het echt afgelopen was...

ennuh eyeriz,normaal ben ik wel altijd lief hoor!alleen soms stoere kwaadjongens buitjes

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-06-2002 09:00 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Hehe,en jij bent niet vaag?:P, "kwaadjongensbuitjes"

Je bedoeld gewoon dat je een vlegelend rekeltje bent

Sjeemig,heb me opperheerlijk vermaakt "Wild Horses Cant Keep Me Away From The NextNexus!!

Komt je set nog ergens ter dl ofzo riz?
zou m enorm graag in me autootje laten vertoeven namelijk
Ik vind je een TOPmens btw,blij je "gemeet" te hebben

Old Post Oct-06-2002 09:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

*zucht* *zwijmel*

Nog beter dan de Nexus van feb/maart dit jaar, nog meer TA lui (niet dat ik ze kende maar ok )
en een hele vette sfeer, en tot mijn grote verbazing stond opeens ruben voor mijn neus met een big smile.

Geweldig gewoon!

Eye-Riz dat hebben jullie weer heerlijk gefixed

Old Post Oct-06-2002 10:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

ik vind het btw een echte prestatie dat ik nog steeds de titel supreme trance addict draag.

ZWAAR TROTS!!!!

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-06-2002 11:05 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Whoei eerste party reportje dan maar

Kom net me nest uit, wat een heerlijk feest zeg

We kwamen aan rond kwart over 12, Jappio en ik, en hebben daardoor bijna de hele set van Antiphus jammer genoeg bijna helemaal gemist. Heb denk ik het laatste kwartiertje half meegemaakt.
Kreeg een snoepje van THC die echt inklapte als ee bom en kwam daarna ook snel los. Geloof dat UP de tweede was en zette een vette set neer met voor mij allemaal onbekende nummers haast, wat ik erg stoer vind. Vind het erg leuk om geen bekende nummers te horen. Ben ondertussen ook lekker gaan lullen met paar ta'ers Had een lulkick vannacht was echt ongelooflijk, kon gewoon me bek niet stil houden
Daarnba kwam geloof ik Eye Rizz waar je natuurlijk de verhalen allemaal van gehoord hebt, maar dat moet je een x meemaken vind ik. Echt meid jij zette de zaal op stelten met je setje! Geweldige set! Ook veel onbekende platen. Erg gaaf
Daarna kwamen nog Soundtraveller en Bemmel geloof ik en die draaiden wat harder geloof ik, ben vet veel wezen lullen in die tijd met paar ta'ers op dat moment, dus heb niet alles meer meegemaakt van die setjes
Al met al heb ik echt een super avond gehad, die niet te vergelijken is met een groot feest. Er hangt denk ik een veel leuker en intiemer sfeertje en tsja de aankleding is niet als op een groot feest, maar krijgt zkr een voldoende, heb het slechter gezien! Enne naja de muziek vond ik geweldig, dus heb me echt uitermate vermaakt, ga zkr proberen weer bij de volgende te zijn En het scheelt nog in de centen ook, dus als je krap zit en je zoekt een laternatief voor een groot feest, ga naar Nexus en anders ok gewoon

Old Post Oct-06-2002 12:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik = schor

ik = moe

ik =

ik =

maar t was wel top vannacht

en waar was Jukx? We mogen hem nu slaan met z'n allen

*leest SMS van 10 augustus toen ik en Tim op Nexus buitenfeest waren*

quote:
Volgende keer ga ik zeker mee volgende keer!Anders mogen jullie me allemaal slaan!

*pakt honkbalknuppel*

Old Post Oct-06-2002 14:00 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Optimus
*pakt honkbalknuppel*

*wrijft met een hele zachte doek over zijn honkbalknuppel *

Old Post Oct-06-2002 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Hier ook maar partyreportje van mij..

Vond het een van de leukste feestjes waar ik ben geweest. Na een ritje met de stoptrein (!) naar utrecht kwamen we uiteindelijk op centraal aan. Met de taxi naar de locatie en het feest begon gelijk goed. Bij de ingang al snel ff kennis gemaakt met Eye-Riz, ook al kwamen we er pas na een minuutje ofzo achter dat het Eye was

Toen we binnenkwamen kwamen we gelijk Partyhardy tegen, en ff later nog de supersjinees, die ons gelijk ff voorstelde aan de rest van de ta-clan, waarvan ik er al een paar kende, maar een hoop ook nog niet

Werd in ieder geval een heel fijn feestje, met alle gezellige ta-ers

Ik vond het niveau van de dj's echt hoog, heb redelijk weinig mixfoutjes gehoord. Verder zoals Lex al zei weinig echt bekende nummers. Toppertjes van de avond waren voor mij UP & natuurlijk ons aller eye (ook al begon je set wat twijfelend , maar na het begin was het echt een hele vette set)

Verder nog wel wat lol gehad met ta-ers, hè kolkie.. WAT ZEG JE? lol ben een btje d00f en natuurlijk met Donna en RV, vette partygasten weer! Vond het ook leuk om weer de vette lach van Onno (partyhardy) te horen, en we gaan weer lekker feesten op capital!! Ook vet om eens met Leander te praten, en ik w8 op je set whehe

Na het feestje nog gezellig bij de garderobe boys gezeten, en daarna met zn allen richting CS. Vette humor weer zoals altijd; gelukkig geloofd j00dj3 New Wave nu eindelijk dat ik echt een Excelsior hoolie ben (helaas 1-2 ) En daarna eindelijk de trein richting huis

Ben gelijk doorgegaan naar mn atletiekclubje, en heb nog wedstrijdje gedraait daar.. Ging wel nie zo goed, maar was weer super gezellig, zoals altijd.

Ben nu errug verr8

Al met al was deze Nexus een heel vet feest, met hele vette aankleding, dat zag er echt super uit, en met een geweldige sfeer! Zo hoort een goed feest te zijn. In de toekomst ben ik hier dus zeker weer te zien!!

Ga zo maar is tukken denkik (nu 33 uur op )

GRTZ

Old Post Oct-06-2002 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Optimus

en waar was Jukx? We mogen hem nu slaan met z'n allen

hehe dat vroeg ik mij ook af maar dacht er pas aan toen ik al op de terugweg was ...

ff snel reportje:

Uiteindelijk ging het niet zo helemaal als ik wilde voor nexus. Ik had beloofd om te badmintonnen en dat was achteraf natuurlijk het meest domme wat ik kon doen maja als daar dan ook nog alles tegenzit en je bijna ruzie in je team hebt dan heb je wel door dat ik liever niet was gegaan.

Uiteindelijk kon ik met heel veel haast (in 5 mins omkleden, sok over een andere sok aantrekken, pa 120 op provincieweg ) de trein van 22:00 pakken en was ik om 23:00 binnen, het begin van antiphus helaas gemist maar wat draaide hij weer lekkere platen zeg van rauwe progressive tot de wat clubby progressive house technisch zat het goed in elkaar. Na antiphus UP en die heeft er een fan bij. Zijn set was net een tikkie steviger dan antiphus maar wel in zo'n beetje de zelfde line lekkere stevige (prog/tech-house geef het beestje maar een naam)

Na UP was ik brakheid ten top heb nog wel de hele set van eye-riz mee gemaakt op de dansvloer. Het was een lekkere set met af en toe een klein foutje maar de platenkeus maakt dat helemaal goed.

The soundtraveller heb ik niet echt gevolgd bemmel wat meer draaide wel wat lekkere plaatjes maar niet helemaal mijn ding.

Mijn 1e keer nexus was echt super!!!!
Deco vond ik erg leuk en eigenlijk veel leuker dan op grote feesten, (ik dacht opeens dat er lasers waren maar dat was gewoon lichtval op iets wat aan het licht hing) Geluid was goed...(hoewel born slippy toch iets beter overkomt als hij LOEIhard wordt gedraaid maar daar stond het geluid net iets te zacht voor in het begin.

Volgende keer ben ik er zeker bij (als ik kan ) en dan ben ik zeker lichamelijk fitter (resultaat van dit nachtje 4 blaren en mijn rechter hiel helemaal naar de klote (beetje bloederig was dat en spierpijn

Old Post Oct-06-2002 14:30  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jappio
Hier ook maar partyreportje van mij..

Vond het een van de leukste feestjes waar ik ben geweest. Na een ritje met de stoptrein (!) naar utrecht kwamen we uiteindelijk op centraal aan. Met de taxi naar de locatie en het feest begon gelijk goed. Bij de ingang al snel ff kennis gemaakt met Eye-Riz, ook al kwamen we er pas na een minuutje ofzo achter dat het Eye was

Toen we binnenkwamen kwamen we gelijk Partyhardy tegen, en ff later nog de supersjinees, die ons gelijk ff voorstelde aan de rest van de ta-clan, waarvan ik er al een paar kende, maar een hoop ook nog niet

Werd in ieder geval een heel fijn feestje, met alle gezellige ta-ers

Ik vond het niveau van de dj's echt hoog, heb redelijk weinig mixfoutjes gehoord. Verder zoals Lex al zei weinig echt bekende nummers. Toppertjes van de avond waren voor mij UP & natuurlijk ons aller eye (ook al begon je set wat twijfelend , maar na het begin was het echt een hele vette set)

Verder nog wel wat lol gehad met ta-ers, hè kolkie.. WAT ZEG JE? lol ben een btje d00f en natuurlijk met Donna en RV, vette partygasten weer! Vond het ook leuk om weer de vette lach van Onno (partyhardy) te horen, en we gaan weer lekker feesten op capital!! Ook vet om eens met Leander te praten, en ik w8 op je set whehe

Na het feestje nog gezellig bij de garderobe boys gezeten, en daarna met zn allen richting CS. Vette humor weer zoals altijd; gelukkig geloofd j00dj3 New Wave nu eindelijk dat ik echt een Excelsior hoolie ben (helaas 1-2 ) En daarna eindelijk de trein richting huis

Ben gelijk doorgegaan naar mn atletiekclubje, en heb nog wedstrijdje gedraait daar.. Ging wel nie zo goed, maar was weer super gezellig, zoals altijd.

Ben nu errug verr8

Al met al was deze Nexus een heel vet feest, met hele vette aankleding, dat zag er echt super uit, en met een geweldige sfeer! Zo hoort een goed feest te zijn. In de toekomst ben ik hier dus zeker weer te zien!!

Ga zo maar is tukken denkik (nu 33 uur op )

GRTZ

Hey Hobie, heb je je pik al gewassen?

Old Post Oct-06-2002 14:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy Tune!!!!!!! One of the best [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAmber - This Is Your Night [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:12.

Forum Rules: