Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Wie rookt er allemaal ?
This poll is closed.
Ja 16 21.33%
Nee 48 64.00%
Soms 11 14.67%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by @ddicted

In het eerste moet ik je gelijk geven, hoewel het niet echt vergelijkbaar is.
Het tweede betwijfel ik

was niet jij degene diemet een nog onzinniger voorbeeld kwam?
het tweede: ik zou het maar niet uitproberen net zoiets als scheel kijken terwijl de klok twaalf slaat

Old Post Sep-21-2002 10:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

als jij heel serieus wil stoppen THC, dan kom je er wel af, zo moeilijk is het namelijk niet. DAt lijkt het alleen maar. Dat boek van Allen Carr is een steuntje in je rug, en als je het even moeilijk hebt, denk je meteen terug aan zijn woorden. Da's fijn, want dan ben je er heel bewust mee bezig. Hij hakt nl. echt ELK smoesje met de grond gelijk. Ik had nl. smoezen om te roken die ik nog bij niemand anders heb gehoord, maar die hij dus WEL kende, en daar op reageerde.

Je zult het alsnog zelf moeten doen, maar het is wel een goed hulpmiddel.

Over dat vriendje dat weer stiekem rookt: hij heeft alleen zichzelf ermee als ie het stiekem doet... (staat overigens ook in dat boek, hihi!)

Wat je ook zou kunnen doen, is informeren naar Zyban. Dat werkt echt HEEL erg goed. Wil ik je wel meer over vertellen maar dan moet je maar mailen (ben niet zoveel online lately)

Old Post Sep-21-2002 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

was niet jij degene diemet een nog onzinniger voorbeeld kwam?
het tweede: ik zou het maar niet uitproberen net zoiets als scheel kijken terwijl de klok twaalf slaat

Mag ik dan wel weten wat het nog onzinnigere ("nog onzinniger" in de zin van "ik praat onzin"?? ) voorbeeld was ?

Old Post Sep-21-2002 12:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

hoe onzinnig allemaaaaaaaal

Old Post Sep-21-2002 15:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emphelator
tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
als jij heel serieus wil stoppen THC, dan kom je er wel af, zo moeilijk is het namelijk niet.

Ik heb 't 2x geprobeerd maar 't is uiteindelijk op niks uitgelopen.
Ja, ik rook dus en stoppen daar begin ik voorlopig toch nog niet aan.
Op zich is stoppen niet zo heel moeilijk maar ik zou er wel een goeie motivatie bij moeten hebben, niet zo'n motivatie van: 'Het is slecht voor je', dat werkt bij mij niet.

Old Post Sep-21-2002 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
niet zo'n motivatie van: 'Het is slecht voor je', dat werkt bij mij niet.

wel vaag want dit isd volgens mij de rede waarom 100% stopt...omdat het slecht voor je is.....je stopt niet omdat de buurman zijn plantjes water geeft ofzo

Old Post Sep-21-2002 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Je kan ook stoppen omdat het slecht is voor de mensen om je heen... Bijvoorbeeld wanneer je vriendin liever heeft dat je stopt, waneer je samen gaat wonen en je partner niet wil dat het hele huis naar rook ruikt, of, wat volgens mij vrij vaak voorkomt, wanneer er kinderen geboren worden...

De eerste, en vooral ook de laatste zouden goede redenen kunnen zijn voor mij om te stoppen...

Old Post Sep-22-2002 00:23 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

stoppen omdat het te duur wordt!

Old Post Sep-22-2002 00:27 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

roken is gewoon smerig. alleen rokers denken van niet omdat ze zijn gebrainwashed door de sigaretten

Old Post Sep-22-2002 01:31  Netherlands
Emphelator
tranceaddict

quote:
Originally posted by eieregooie
Je kan ook stoppen omdat het slecht is voor de mensen om je heen... Bijvoorbeeld wanneer je vriendin liever heeft dat je stopt

Dat is inderdaad een goeie reden (voor mij dan).
Ik ben wel eens gestopt voor een vriendin alleen toen 't uit was viel ik weer in m'n oude ritme.

quote:
roken is gewoon smerig. alleen rokers denken van niet omdat ze zijn gebrainwashed door de sigaretten

Rokers vinden 't niet smerig want anders zouden ze niet roken

Old Post Sep-22-2002 11:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

ze DENKEN dat het lekker is...
en ik weet precies hoe rokers denken, heb jarenlang ZELF gerookt!!

Maar als je je serieus af gaat vragen wat er nou lekker aan is om verbrand papier met wat planten erin in je longen te stoppen, dan verklaar je jezelf toch voor gek dat je zoiets onzinnigs doet?

komt dus allemaal door de nicotine verslaving, die laat je dingen denken, daardoor verzin je smoesjes om het te rechtvaardigen.

Old Post Sep-22-2002 11:27  Netherlands
Emphelator
tranceaddict

Natuurlijk is het nicotine-verslaving, maar het kan toch wel zo zijn dat je 't lekker vind ruiken?

Old Post Sep-22-2002 11:50  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie rookt er allemaal ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOMG. Someone ID this AMAZING trance tune [2004] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Darey pres. Li Kwan - "Point Zero" (Sensorica Remake) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:37.

Forum Rules: