|
|
|
|
 |
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Proximus
Ge folk Hopp, ge de Tro! Ge de motivationen att göra något utav sitt liv, det är då kriminaliteten försvinner och vi kan leva i ett samhälle utan problem. Skithögar finns det många av, men att bli styrd på grund av de är fel.
Sen Mindshooter, jag tror seriöst inte på att 70% av alla rån eller brott begås av invandrare.. ivarjefall uppklarade fall men många ouppklarade fall finns ju kvar |
Det var 70% av dom anmälningarna som kommit in tror jag.
Jag lider med er Proximus, ni BLIR helt felbehandlade. Men det är fortfarande ingen ursäkt för att bete sig illa. Och jag är ganska säker på att du är en av dom som inte gör det, därför har jag all respekt för dig, som vilken annan individ som hellst. Det finns för mycket hat i världen, och det kommer bli vår undergång.
Det där du skrev om Mp3 nerladdning, jag sa förut att kriminalitet inte får ta så långt över kanten att en individ blir psykiskt eller fysiskt skadad. Har svårt att se att nån skulle kunna bli det av att jag njuter av lite skön musik. Detta är iof en annan diskussion. Jag tycker det är en dum lag. Musik ska va gratis, därför bryter jag mot den. Det ska inte vara ok att slå folk på stan och råna dom. Därför ska vi sätta stop!
Oct-26-2002 10:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
|
|
|
Finns många saker jag skulle villja kommentera ang. proxs inlägg (det långa)
Det är snarare 10-15% av den svenska befolkningen (och att de är bosatta i Sthlm, GBG och Malmö är väl knappast förvånande!? de är ju våra 3 störrsta städer)
Som jag sa förut, Minioriteten står för majoriteten av ungdomsbrotten idag. Sa någon 90%!? (Det får för denna isf)
Tveklöst, snarer en självklarhet, IN MED SPRÅKTEST!
jag förstår inte varför du tar upp malexander i den hära disskutionen, känns oerhört irrelevant.
Jag har hört flertalet av mina kompisar klaga på invandrare (Ovadsätt etisk bakgrund, dock ett överttal svenska sådan),dock utan att kunna veta säker vad de själva verkligen har erfarenhet av och vad de bara tror sig ha hört.
Dessa sagohistorier då nämner, det är ett faktum att invandrare som rasister till vanliga ungdoms_gäng_ går runt i grupp och pga av grupptryck och allt där till medför att chansen för slagsmål ökar
Du skriker rasist hela tiden, hoppas du då inte glömmer de invandrarna med liknande åsikter fast om oss svenskar.
Vad du sägr om att invandrarna inte blir anställda¨, så vill jag bara säga att jag tycker man ska få anställa vem man vill
Du sa att du har haft ett hårt liv, de finns det många andra som har haft det också. Då är det ett väldigt enkelt sätt att göra allt lite enklare, lite mera simpelt, lite mindre komplext i vardagen attt dra alla över en kamm väl medveten om det kanske inte alltid stämmer i verkligheten.
|
|
Oct-26-2002 15:07
|
|
|
 |
 |
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
|
|
|
Oct-26-2002 20:40
|
|
|
 |
 |
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001
|
|
|
Oct-27-2002 14:28
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:52.
Forum Rules: