Jul-09-2005 15:22
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Jag var helt galen i tåg när jag var liten, hade bl.a min egen modelltåg bana hemma i första ring blev jag kallad intercity-peter och ja... resten är historia
Jag måste bara säga att jag har facktiskt tänkt på varför du kallar dig för intercity just denna dag.
Jag o viz väntade på vårt tåg, ja just ett intercity tåg
Jag blev lite nyfiken på om du kalla dig det pga tågen eller av festen eller kanske av någon annan anledning men nu vet jag. Eller vi
Jul-10-2005 21:25
moolow
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Pjox.. hmm undrar om du inspirerats av Plooxia
Moolow.. vänd d upp å ner så märker du.. (Egentligen MoolooW)
Jul-11-2005 09:05
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by moolow
Pjox.. hmm undrar om du inspirerats av Plooxia
ingen aning, men detta är hennes förklaring iallafall
quote:
Mitt "namn" betyder plättar på X-iska. Kanske kan behövas enförklaring
En polare låna en CD på biblioteket, det va en CD me Tummen, det där barnprogramet som handlede om ett tummavtryck som dom ritade om till en liten gubbe. Men hur som haver så vad det lite olika låtar på den CDn bl.a om X-iska. Så dom sjöng om Pjox Mux o lite annat jag inte minns. Men sen skulle jag väl komma på nått namn till nått ställe och då bidde det Pjox sen har det fortsätt, så pracktiskt eftersom det inte är nån annan som kallar sig det =)
Jul-15-2005 12:19
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Aviander.
Pff. Ja det kommer egentligen från ett rollspel. Jag spelade Halv-alv och ville ha nått schysst att heta, satt och trixade lite med bokstäver och detta kom fram.
Fast senare, nu när jag har upptäckt att det finns en släkt i Sverige som heter just Aviander i efternamn så brukar jag använda Scheikz när jag försöker lira och försöker producera. :P
Scheikz är bara en förkortning av mitt efternamn helt enkelt
Scheike - Scheikz (Nej jag är inte släkt med hans scheike...)
Jul-16-2005 11:05
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by dbl
ingen aning, men detta är hennes förklaring iallafall