Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zomn
tranceaddict

Registered: Jun 2003

Ny sig:

Old Post Aug-23-2003 09:23  Sweden
Click Here to See the Profile for zomn Click here to Send zomn a Private Message Add zomn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

hypad så det räcker

edit: du får gärna pm:a mej om du vill göra en ballar sig till mej än min ihoptryckta solnedgång

KESO!

Old Post Aug-23-2003 10:51  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

jag har arbetat lite med en sweta wallpaper --> http://user.tninet.se/~uge589y/bg.jpg (1024x768)
va tycker ni?

Old Post Aug-24-2003 08:51 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

nice! har som bakgrund nu =)

kanske texten kan vara i nån annan färg?

Old Post Aug-24-2003 11:27  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Registered: Aug 2003

räknas design av hemsidor här.. eller ska det skapas ny tråd till det? *funderar*

/teski

Old Post Aug-24-2003 12:12  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by teski
räknas design av hemsidor här.. eller ska det skapas ny tråd till det? *funderar*

/teski

klart hemsidor räknas till design också

Old Post Aug-24-2003 13:11  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

nån man kan få se?

Old Post Aug-24-2003 13:26  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Woho!
Så det är så?
Vilken himla tur

få se nu *tänker*
Går ju sista året på teknik.. så jag har några hemsidor i bakfickan..
Dock är jag nte duktig.. men jag är självlärd och tycker det är intressant så... I'll get better

Är webmaster för radio HitzFM

Radio HitzFM
Gästboken har jag gjort själv..
Besöksräknaren lika så..
Designade bilder har jag med gjort.. och även själva sid-designen..

När jag läste Multimedia A, fick vi lära oss att göra en sida helt i Image Ready... gick förvånansvärt bra.. o sidan är inte alls så tung som jag trodde... även fast hela sidan är uppbyggd av just bilder..

MultimediaPresentation

Heh.. ja.. så vad tycker ni?
Här är alla bilder gjorda av mig.. eller tagna av mig..
Designen med...
Ngt att ändra på?

Last edited by teski on Aug-24-2003 at 14:52

Old Post Aug-24-2003 14:46  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

om ni har lust kan ni ju alltid kolla min splash jag har på min sida.. har inte orkat göra någon riktig hemsida ännu, men det kommer la kanske.

projecct06.com

kommer upp en liten låt i backgrunden också som jag har gjort.. eller den e inte klar.. har bara melodin typ.

Old Post Aug-24-2003 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Wink

DBL, din sida var jättefin
Diggar bilden.. men har du tagit den själv?? *tittar på dig med stora ögon*

Hoppas det blir ngt av den.. hur hade du tänkt att navigeringen skulle vara då? *funderar*

Loopen var skön.. men.. hackar... kanske skulle kunna smootha till den lite så hacket inte hörs så bra?
Nog för att du visserligen skrev att allt inte var klart än... men men

Keep it up.. och lycka till

Old Post Aug-24-2003 16:59  Sweden
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by teski
DBL, din sida var jättefin
Diggar bilden.. men har du tagit den själv?? *tittar på dig med stora ögon*

Hoppas det blir ngt av den.. hur hade du tänkt att navigeringen skulle vara då? *funderar*

Loopen var skön.. men.. hackar... kanske skulle kunna smootha till den lite så hacket inte hörs så bra?
Nog för att du visserligen skrev att allt inte var klart än... men men

Keep it up.. och lycka till

njaaa.. e ju bara en splash sida änsålänge.. har faktiskt gjort en design till den HÄR... men jag har typ tröttnat på den.. ska nog göra något annat.

och bilden har jag inte tagit själv faktiskt.. nån svensk foto modell e det... har faktiskt tillstånd och sånt att använda den

men jag brukar använda egna bilder.. första gången jag inte gjort det faktiskt.....

e dock jag som har gjort om den såklart.. ser ju inte riiktigt ut så originalet

däremot blom bilden som e på själva designen har jag tagit själv.

och loopen bryr jag mig inte så mycket om.. la bara dit den där för skojs skull....

HÄR har du däremot ett foto jag har tagit

inget speciellt.. va med i en grej som kallades "photohunt" på ett forum där man fick ett ämne och så skulle man ta kort till det ämnet.. jag fick ämnet "alien nation" och sen gav jag ett annat ämne till nästa person.

har en hel del foton jag har tagit.. kanske kan ta och posta nån gång

Old Post Aug-24-2003 18:00  Sweden
teski
tranceaddict

Jag är IMPREGNERAD (som mindre smarta människor brukar säga)

Jag är verkligen imponerad.. att du har tillstånd och allt.. *klappar händerna* Detta gör att jag tycker om sidan ännu mer
Talang har du, grabben .. and meee likes

Gillar blom-bilden Den var jättesöt

Btw: too much beauty, stavas det.. *ponders and wonders*

Vad tycker ni om denna bild, jag nyss lagt upp på mitt deviantart account? Ni kan se bilden HÄR
Under Artist's Comments, kan ni se lite om mina tankar kring just denna bild..

Provocerande.. enligt vissa..
I just dunno..

Old Post Aug-24-2003 19:59  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Grafik, Design, In here
Post New Thread    Post A Reply

Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This Tune Plz. =) Listen [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackL.S.G. - Risin' (Pads Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:48.

Forum Rules: