|
ik heb uiteraard (allang) gereserveerd . wel 1 hele kaart jaja.. onder het mom van het moet wel gezellig blijven (ik wil ten koste van alles voorkomen dat er sjacha mensen meegaan, mensen die de muziek niet snappen en mensen die een houseparty niet snappen) en binnen mijn niet-TA-wel-kennissen-kring is het aantal dat dan nog overblijft klein (en die kunnen allemaal niet).
dit laat ik niet aan mn neus voorbij gaan! me heeft er ook weer zin in, alleen moet ik dan wel even wat meer gaan slapen, want sinds maandagmorgen toch wel 8 uur slaap gehad denk ik. nou maar hopen dat die mensen die ik geflyerd heb ook zo slim zijn geweest om te reserveren.. zal vast wel
wie komen dr allemaal trouwens? lijstje maken? (
!_petrus_!
basd
dj alpha
eye-riz
eieregooie
franzelare
kolkiewolkie
little theseus
magrec
mr. zimz?? (delft toch?)
optimus
new wave
snuggle
spinning jack?? (delft toch)
t.h.c.
timeporte
de delft-crew houdt zich vrij rustig, al riep eiersmijter in het begin dat ze kwamen dus
kunnen dr trouwes best nog wat meer zijn van mij, wat mensjes uit arnhem en omgeving bijvoorbeeld... en ene switch .. is ook dichtbij voor hen 
___________________
Progressive
Hard = goed
Last edited by kolkiewolkie on Feb-12-2003 at 20:35
|