ok, behöver lite instruktioner för att komma dit då
till kennys donk alltså :P
Jan-26-2003 16:41
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Dioxys
ok, behöver lite instruktioner för att komma dit då
till kennys donk alltså :P
Never been to Hötorget? Där filmen spelades in..vid filmstaden dära.....Steve so filmade hade ryggen mot mitt jobb typ..ligger breddvid bäckahästen på Kungsgatan 50
Jan-26-2003 16:53
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by mindshooter
haha..steve är faktiskt 28 bast fast han beter sig som fjorton
Du har nog inget att oroa dig för...snubben kan köra efter 6 timmars stampande och han kan även köra och käka bic mac samtigt som han är social. Han kan sin trancemobil
asså de e inte jag som e orolig...jag litar 100% på lilla steve...de e morsan som flipprat ur lite
quote:
Kanske blir donken som blir mötesplatsen även denna gång då? Mitt jobb med andra ord..kan bli tight att fixa gratis käk till 4 pers...vi får se
asså du behöver inte om de blir knipigt...skulle kännas lite taskigt om du hamna i konstig situation bara för att vi vill ha mat
men nu jävlar börjar man ladda lite iaf...ser fram emot fredag....kan inte vänta ahhhhh
batteries not included.
- dave
Jan-26-2003 17:36
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by Vizay
asså de e inte jag som e orolig...jag litar 100% på lilla steve...de e morsan som flipprat ur lite
asså du behöver inte om de blir knipigt...skulle kännas lite taskigt om du hamna i konstig situation bara för att vi vill ha mat
men nu jävlar börjar man ladda lite iaf...ser fram emot fredag....kan inte vänta ahhhhh
Jag menade bara att morsan sa att han var oerfaren....då låter det bättre att han är 28 än 20....för är du 20 så har du kört i högst 2 år
Vi kan göra som jag brukar göra... om ni nu ska käka på donken..ge mig pengar och låt mig handla..kostar det så kostar det...är det gratis så får jag en jävla massa pengar (skoj )
Jan-26-2003 17:52
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
hehe, som går till min inträdes biljett :P (rolig tillbaka)
Jan-26-2003 19:14
Vizay
immiNspired
quote:
Jag menade bara att morsan sa att han var oerfaren....då låter det bättre att han är 28 än 20....för är du 20 så har du kört i högst 2 år
Vi kan göra som jag brukar göra... om ni nu ska käka på donken..ge mig pengar och låt mig handla..kostar det så kostar det...är det gratis så får jag en jävla massa pengar (skoj )
jag sa iofs att han va 28 men jag va inte säker...å ändå tyckte hon han e oerfaren...fattar inte hur hon tänker
men men donken vore ju perfa å käka på då...får man slänga i sig massvis med mat där å sen ta med lite mackor som man kan käka under festens gång...vet att de behövs av erfarenhet
batteries not included.
- dave
Jan-26-2003 20:07
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
matsäck på dansgolvet mysigt
Jan-26-2003 20:36
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Vizay
hohoho....min mor va ju måttligt glad över att jag ska åka....börja gnälla över att jag skulle åka i bil när han som körde va så oerfaren (minns inte exakt hur gammal du e steve men i 20-års åldern e du väl iaf? )
men iaf de e kirrat å klart nu iaf....frågan e bara hur man gör med middag...kan man ta med sig lite minipizzor å miccra hos dej glorie eller bör jag äta på McDuck innan?
Mindshooter har rätt.... delvis... är 28 år och är förmodligen bättre än din morsa och farsa att köra bil... Du kan ju säga att jag snart haft mitt körkort i 10 år, kört i Stockholms traffiken dagligen 10-20 mil i drygt 8 år utan att smälla. Kör ca 3500 mil per år... sen att jag ibland äter en big mac med båda händerna som jag ligger i 110 på motorvägen behöver du inte nämna
Käk är nog det minsta vi behöver tänka på... det finns ju alltid donken Bara vi kommer iväg tidigt så kan ni svulla i bilen så länge ni inte torkar händerna på sätena
nu ska vi inte ingå nån tävling eller nått om vem som e bäst på att köra...för jag e iaf sämst än så länge så skit samma
men iaf ska hlsa att du haft i snart 10 år...då blir morsan nog lite tryggare
å vadå, lite ketchup på sätena har ju aldrig skadat
jobbar du som bud eller något liknande?
[edit]
dio asså tro mig...ta med dig nån macka eller frukt...man blir jääävligt trött av å dansa runt hela kvällen
iofs så höll jag på till morgonen då jag gjorde upptäckten men redan vid 2 tiden så va man grymt hungrig
batteries not included.
- dave
Jan-26-2003 21:30
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
dio asså tro mig...ta med dig nån macka eller frukt...man blir jääävligt trött av å dansa runt hela kvällen
iofs så höll jag på till morgonen då jag gjorde upptäckten men redan vid 2 tiden så va man grymt hungrig
¨
Min arbetspolare David var tvungen att käka kebab klockan 2 på natten sist....osså kom vi till kebaberian som hade satt upp "natt priser"....kosta skjortan ska jag säga.....jag ska packa med nåt..kanske en pastasallad?
Jan-26-2003 22:52
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
¨
Min arbetspolare David var tvungen att käka kebab klockan 2 på natten sist....osså kom vi till kebaberian som hade satt upp "natt priser"....kosta skjortan ska jag säga.....jag ska packa med nåt..kanske en pastasallad?
Men fan va mätta, nöjda och belåtna ni var efteråt minns jag
Bra idé att ta med sig eget om man vill ha det lätt för sig och lite billigare...
jo, jag måste ha en jävla massa pengar nu känner jag
men det är lugnt, var ju nyss lönning så farsan kan punga ut med en del! men det är säkert trevligare med en massäck alltså slipper man lämna er killar
vatten å annat säljer dem väll där?
hoppas det inte är spec hulösa priset på nått iofs :/
jag hade tänkt mig en tc-tröjja kanske, obligatorisk glowstick