|
מספר סעיפים :
קודם כל, בשלב זה או אחר נצטרך לנקוט עמדות בכל מיני נושאים כגון אמפי 3 , אלכוהול או בעצם סמים ועוד ... אנחנו נצטרך לגבש אותם במהלך הזמן כדי שייקחו אותנו ברצינות.
חוצמזה , בקשר לשם שלנו , אני מעדיף שהשם שלנו יהיה
Israel's Trance Addicts
ולא
Israeli Trance Addicts
כי זה מסרים שונים לחלוטין ...
הראשון זה כמו
"הארץ גידלה אותנו ואנחנו כולנו חבורה של טראנסוואטים"
= הרבה יותר ביחד מבחינתי.
השני זה
"חבורה של נידחים אוהבי טראנס מישראל"
(ויש בזה אפילו מן הגישה הלאומנית (טיפה, בוןא לא ניכנס לזה
קיצור, מישהו פה כמוני בראש שזה צריך להיות
Israel's Trance Addicts ?
ולסיום, אם וכאשר נעשה מסיבות ובדרך, כשנתייחס למסיבות ... אולי נתמוך במסיבות שיש בהם אקשן כל המסיבה ולא מתחילות שעתיים אחרי הפתיחה?
אני לא יודע איך זה באירופה אבל בארץ רץ חזק הקטע שאני נורא שונא שאתה יוצא למסיבה ומגיע אליה רק באחת בלילה... ולא קורה בה גם ככה כלום עד אז, והיא בכלל נפתחת באחת עשרה וחצי כשלמעשה את הלילה אפשר להתחיל בכיף ב-10 ... ואז בשעה אחת וחצי עולה דיג'יי ביג שוט לסט של חצי שעה בערך כדי שיוכלו לשים אותו על ההזמנה והוא מקבל תכסף שלו...
קיצור, אולי נחתור למסיבות עם יותר תוכן, יותר השקעה ואהבה למקצוע ולא לקולד הארד קאש?
___________________
Check My Music
|