8 uur is behoorlijk lang.. ow jah over die tribunes, dr zijn dr vast wel paar open, kan je ff chillen en daarna weer verder of wou jij 8 uur achterelkaar doorgaan??
trouwens.. als k de kans had zou k wel gaan.. maar ja ben t jong daarvoor.. kom dr nooit van me leven in.
mzlz
robin
Feb-03-2003 20:18
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
Ik schaam me gewoon al bijna dat ik er nog geen heb!! (en dat pas na een weekend verkoop)
Morgen ff gauw halen, want hier moet ik gewoon bijzijn!
Feb-03-2003 20:20
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by robin
ik vraag me af of t nou wel leuk is om 8 uur naar een en de zelfde gozer te luisteren...:bounce: :dj: :bounce:
tiesto is natuurlijk altijd goed maar 8 uur..
Zelfs 9 uur een jaar geleden was nog te weinig. Hij had nog wel ff door kenne gaan op Dutch Dimension....
Feb-03-2003 20:39
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
Nou mensen waarschijnlijk ben ik van de partij! Ik heb mensen gevonden die mee willen dus!