*edit*
Mensen als jullie nog zonnebrillen thuis hebben liggen....dit keer zal voor het eerst in de geschiedenis het reflecterende TA team - bestaande uit Reflecting Onno en Fluorescent Josta - haar kunsten gaan vertonen
(p.s. team is toch vrouwelijk? *hihi*)
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Last edited by Miss Proximus on May-21-2003 at 08:41
May-21-2003 08:34
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Maareh..meeten we nog ergens dan?
Assie maar niet om 01:00 uur is, dan heb ik al een meeting. Partyflock meeting...ik moet wel even deze keer, ben fotograaf, dus wil een goede set neerzetten met wat mensen erop. Plus er komen mooie dames naar die meeting Maak ik wel meteen wat leuke TA foto's
Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!
Maareh...is 01:30 geen mooie meetingtijd? Achterin de main? Ik neem aan dat daar achteraan die doorloop is naar de andere zalen, zoals ik in ieder geval Ahoy ken.
01:30 uur, Tranceaddict meeting in de MAIN, als je de zaal achterin binnenkomt meteen rechts om de hoek
Is dit een idee of niet?
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-21-2003 09:26
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
hehe meeten tijdens johan gielen lijkt mij het beste
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-21-2003 10:03
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maareh..meeten we nog ergens dan?
Assie maar niet om 01:00 uur is, dan heb ik al een meeting. Partyflock meeting...ik moet wel even deze keer, ben fotograaf, dus wil een goede set neerzetten met wat mensen erop. Plus er komen mooie dames naar die meeting Maak ik wel meteen wat leuke TA foto's
Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!
Maareh...is 01:30 geen mooie meetingtijd? Achterin de main? Ik neem aan dat daar achteraan die doorloop is naar de andere zalen, zoals ik in ieder geval Ahoy ken.
01:30 uur, Tranceaddict meeting in de MAIN, als je de zaal achterin binnenkomt meteen rechts om de hoek
Is dit een idee of niet?
Greetz,
SnuggLe
Best
___________________
May-21-2003 10:46
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Weet iemand iets van tijden dan??
Hoop niet dat Digweed/de Hey helemaaaaaaal aan het eind draaien.
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-21-2003 12:16
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Dat is een beetje onduidelijk of de hey sluit af of digweed...
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-21-2003 12:23
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je kan er bij mij wel +1 achter zetten. Anke komt ook mee!
ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners
verder vind ik r heel lief hoor (k)
zie sommige in Den Haag, de rest op de meeting
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-21-2003 12:51
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners
verder vind ik r heel lief hoor (k)
zie sommige in Den Haag, de rest op de meeting
haha dus we zullen die +17 achter lex en mij ook maar weghalen??
Volgens mij had smirnoff ook kaartjes gewonnen, dus die kan je ook bij de meeting zetten
Ik heb geen kaartjes meer over trouwens, heb net het laatste kaartje weggeven, dus sorry
xie jullie allemaal zaterdag!!
May-21-2003 14:30
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik doe niet aan + 1 het is een TA meeting niet een meeting van TA-ers en hun andere vrienden/partners
Als je naar een feest gaat ga je toch meestal met je vrienden ?? En dan neem je die toch effe mee naar een meeting of niet ??
Erg vage opmerking ! Of heb je niemand om mee te nemen ?
Ik kom trouwens wel effe kijken en heb mischien nog 2 kaartjes over, weet ik vrijdag en dan valt er nog wel wat te regelen.
___________________
2 bier a.u.b.
May-21-2003 14:40
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ben er misschien ook bij, een klasgenoot heeft me meegevraagd (heeft 4 gratis kaarten) maar ik weet nog niet of ik meega aangezien ik ontzettend veel voor school moet doen