Ik kan je wel een link geven, kun je alle Top Gear's en Fifth Gear's van dit jaar downloaden
Jan-02-2005 17:12
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vind ik bull, want het is heel logisch dat mensen zich moeten kunnen identificeren.
Kijk, jij wordt aangesproken (staande gehouden, zoals dat bij de politie heet). Als je je dan niet kan identificeren kunnen ze je ook niet natrekken. Want stel jij hebt nog openstaande boetes, of wordt gezocht, of moet nog gevangenisstraf uitzitten!?
Laatst is in Den Haag een Duitse automobilist staandegehouden omdat hij zijn gordel niet om had. Wat bleek: hij had een boete staan van nog 548.000 euro of 5 jaar gevangenisstraf.
Kortom: als je niets verkeerds hebt gedaan (strafbaars) hoef je nergens bang voor te zijn. GEwoon dat ding bij je hebben...
Mijn mening over dit:
Ik vind het gewoon vervelend als ze me gaan nachecken.
Want iedereen weet hoe bijdehand die gasten zijn.
Stel dat je iets gedaan hebt wat best meevalt....maar de situatie waar het gebeurt is kan voor hun een rede zijn om moeilijk te doen.
Ik hou gewoon niet van wouten.
Laat ze eerst meer eens intern de dingetjes oplossen. Voorbeeld:
Collega is in elkaar getrapt door 'medelanders'. Zijn auto is daarbij ook bewerkt. Die gasten zijn opgepakt en hebben bekend......
Hij belde een week later op om te vragen of ze al voorgeleid waren. Wat denk je? ZE HEBBEN ZE LATEN GAAN. De politie kan goed bonnetjes schrijven maar het belangrijke werk doen ze niet correct. Mietjes zijn het!
Jan-02-2005 17:41
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by New Wave
Die gasten zijn opgepakt en hebben bekend......
Hij belde een week later op om te vragen of ze al voorgeleid waren. Wat denk je? ZE HEBBEN ZE LATEN GAAN.
En toen vroeg jou collega "eh.. waarom?!"
En toen zeiden ze?
Jan-02-2005 17:49
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Morgen weer werken....
Na 10 dagen vrij te zijn geweest, valt dat toch wel wat tegen!
Jan-02-2005 21:18
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Morgen ook werken en heb totaal geen zin, wekker weer om 6:30
Jan-02-2005 21:34
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
wekker staat uit want ben gelukkig vrij!!!
Jan-02-2005 21:39
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Jan-02-2005 21:40
jp
Retired tranceaddict
quote:
Originally posted by Opti
je hond?
nee die is vrij vandaag
quote:
De Amerikaanse president George Bush wil met een krantenbericht vermoedelijke terroristen waarschuwen voor het nieuwe, harde regeringsbeleid tegen terrorisme. De Amerikaanse regering is van plan om een verdachte desnoods levenslang gevangen te nemen, ook als er niet voldoende bewijs is voor een rechtszaak.
Voor deze gevangenen moet een nieuwe gevangenis worden gebouwd met ongeveer 200 plaatsen, aldus de Amerikaanse krant Washington Post, die zich baseert op bronnen binnen de geheime dienst, het Ministerie van Defensie en diplomaten. Defensievoorlichter Bryan Whitman sprak: "Aangezien de oorlog tegen terrorisme lang inspanning vergt, is het voor ons zinvol om ook naar oplossingen voor problemen op de lange termijn te zoeken."
Volgens een ander voorstel moet een groot aantal van de gevangenen uit Afghanistan, Saudi-Arabië en Jemen, die vastzitten op Guantanamo Bay, worden overgeplaatst naar door de VS gebouwde gevangenissen in hun thuisland. De VS houdt ongeveer 500 gevangenen vast op Guantanamo Bay. Het Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken wil de landen verplichten de mensenrechten na te leven. Een voorlichtster van het Ministerie van Defensie had hier echter geen informatie over.
Jan-03-2005 08:29
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
Hoe bewijs je dat iemand een terrorist is, als je geen voldoende bewijzen hebt ?????
echt typische dombo Bush.
-Moose
Jan-03-2005 09:44
jp
Retired tranceaddict
De sirene gaat af maar hij is bijna niet te horen. Wat nou als er echt calamiteiten zijn?