|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gelukkig maar, want de thee is bij mij wel weer een beetje gezakt, dus wellicht dat ik haar volgende week wel een half weekie neem. |
ok, huur je dan zo'n 'pak n bak' aanhanger? rijden we die zo mijn huiskamer in, tegen de kast en dan hopen dat ze dr inspringt, ik durf dr niet los te laten lopen, ze is WILD! niet normaal meer!!

|