quote:Originally posted by Flipper01 Deze cavia zei *piep* en ging //Chicane, weer een kleine erbij, gefeliciteerd lieffie...
// Jij ook gefeliciteerd liefste, een pracht cavia van een prachtmoeder *SMAK* naar de Eau // Ik ga nu ook naar de «O» .. spreekt u alleen later weer!
___________________ We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
om flink te_feesten! // veel plezier, ik ga lekker slapen, moet morgen vroeg werken *SMAK*
quote:Originally posted by eieregooie //GVD Flipper, niet stiekum je posts editen... //Moest van Odyne, ze wilde geen Cavia die Michiel heet.. Na vijf pilletjes
en flink tripte // GOEEEEEDDDDDEEEEEMIIIIIDDDDAAAAAAAAAAAAAAAG allemaal.. *SMAKZ* voor Odyne
gelukkig was daar //*Xus* Chicane, kan jij ff de oppas opbellen voor vanaav?
Onze lieve heer
en gaf ons_heden // Gaan we stappen vanaaf Odyne? Misschien wil peetvader Ei of Mr. Marcello wel oppassen op onze kroost?
de gezondheid terug_van // ik ga vanaav met Flipper01 naar Qlimax maar je kunt me vertrouwen hoor, schat... daar hebben we toch laatst dat gesprekje over gehad?