Originally posted by Shadowkid
Die van Smith vond ik samen met die eerste van Carrick de mooiste. Hoe die goal van Smith tot stand komt is het mooiste voetbal dat er bestaat.
die eerste van Carrcik vond ik ook heel vet
die van Smith was idd prachtig uitgespeeld, maar daarvan vond ik wel dat de verdediger die bal had kunnen / moeten hebben.
Apr-11-2007 23:12
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium
Van Buyten stond erbij en keek ernaar
Apr-12-2007 07:35
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
Brugge
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Apr-18-2007 20:50
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
Weer jammer... Gent makkelijk de baas en het betere voetbal spelen.. en dan WEERAL de fout/ongeluk dat de match van Club volledig in de war gestuurd heeft.. echt jammer, want ik zag ze zeker nog winnen in de 2de helft
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Originally posted by Config
Weer jammer... Gent makkelijk de baas en het betere voetbal spelen.. en dan WEERAL de fout/ongeluk dat de match van Club volledig in de war gestuurd heeft.. echt jammer, want ik zag ze zeker nog winnen in de 2de helft
hopelijk kunnen ze dit nog rechtzetten in Brugge, maar ik vrees ervoor
Apr-18-2007 20:55
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
hopelijk kunnen ze dit nog rechtzetten in Brugge, maar ik vrees ervoor
ik zie het ook maar somber in nu.. De supporters zouden een grote rol kunnen spelen in de match, maar ik vrees dat er weer geen kat aanwezig zal zijn..
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision