Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Feb-19-2004 16:09
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
had mij dat nu eens een week geleden gegeven!! Ik had het gebruikt als "medium waarin de vrouw als dom afgeschilderd wordt"...!!
Maar, ik heb gelachen in deze zielige tijden..;
pfff ons jeugdhuis doet een fuif (de 5de op rij al) en ik had gebraags of ik een 30 - 45 minuutjes mocht draaien.
Mag ik niet...
Reden; teveel boenk/geen tijd.
Ik dus ferm pissed en kga is ambras maken dees weekend.
Sven Lanvin komt prolly al draaien en dan nog een paar lokale prutsers :/
Ah well ,tmoest er ff uit, ben er al ganse week lastig voor.
Tss zelfs uw eigen leden niet steunen !
Feb-19-2004 17:19
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by pooley
Sven Lanvin komt prolly al draaien
Das anders vrij goed gedaan voor een scoutsfuifke
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Feb-19-2004 18:03
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Ca va he.
850€ als DJ budget gepakt
verleden jaren kwam er min. 500-1000 (na 1 uur 800 betalende + gratis) man op af.
Feb-19-2004 19:25
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
djeez, voor 850 hadden ze mij ook al kunnen hebben voor nen helen avond zenne, en ik zal wel beter zijn dan sven lanvin