Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
והנה זה שוב
הפעם נקווה שהלינק יחזיק
אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 .
כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ?
"הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה"
"מה זה עושה?" - שאלנו.
"לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם"
המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה.
האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו..
עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה...