Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
AZ staat er blijkbaar het beste voor

In Nederland telt blijkbaar het doelsaldo bij een gelijk puntenaantal, en dan staat AZ er inderdaad het beste voor:

1 AZ 72 P doels + 53
2 Ajax 72 P doels + 47
3 PSV 72 P doels + 46

Als alle 3 de ploegen winnen wordt AZ meer dan warschijnlijk kampioen


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Apr-22-2007 18:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

man man man, weeral een verlies voor Club

wanneer gaat die achterlijke Janevski nu ne keer inzien dat ge met dergelijke opstelling geen resultaten kunt halen

Old Post Apr-22-2007 20:58  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadowkid
hitokiri



Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium

Anderlecht heeft een absolute zeikmatch gespeeld. Dat een Van Damme nog op het veld mag komen bij Anderlecht Hij zet em wel in enzo, maar kan genen deftig pass geven en dan koopte nix met dine inzet. Em speelde ook samen met De Man en Biglia op het middenveld, wat bezielt Vercauteren toch om zoiets in zijn hoofd te halen. Gevolg was natuurlijk geen aansluiting met de aanval. Biglia speelde dan ook nog eens een slechte match, net als Boussoufa die daar ondertss een gewoonte van heeft gemaakt. Ze konden even goed zonder middenveld spelen. Mahja, wel content dat ze nog gewonnen hebben.

Competities in vooral Nederland en Spanje zijn ook ongemeen spannend. AZ heeft zowaar nog het meeste kans om de titel binnen te halen.

Old Post Apr-22-2007 22:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard



Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia

AZ kampioen en PSV laatste in de play-offs

nuja, ik ben een ajax man


___________________

Old Post Apr-22-2007 22:10  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Weer een verlies voor Club , en weeral dik onverdiend. Tis ni zo plezant dit seizoen.. Bijna de hele match Genk weggedrukt en toch nog verliezen, ferm jammer. Ik weet niet of Stijnen die bal moest hebben, maar het leek me toch van wel..
Die van Genk zijn me toch ook een hoop bleiters, ze lagen constant op de grond en dat wordt door de scheids dan nog beloond ook.. Hij heeft nie eens een kaart uitgedeeld terwijl ze er meerdere verdiend hadden..
Het doet me pijn om het te zeggen , maar ik zie Anderlecht kampioen worden.. De scheidsrechters gaan Genk niet iedere match blijven helpen, en als ze spelen gelijk vandaag en ze krijgen een tegenstander voor de neus die niet de pech heeft die Club al een heel seizoen had, dan gaan ze er een nest op hun neus krijgen denk ik.


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Apr-22-2007 22:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

De moeilijkste hindernis op weg naar een mogelijke titel is overbrugd..

Al bij al wel verdiend denk ik, al speelde Brugge een degelijke match, zeker in vergelijking met de rest van hun prestaties de afgelopen tijd Of we echt zo schitterend waren daar ga ik me niet over uitspreken, valt nogal moeilijk te beoordelen als ge zelf gans de match staat te zingen en springen. Sfeer aan onze kant was dan ook wel zalig (net zoals bij de rest van de uitmatchen dit seizoen) Vooral bij de Foooooorzaaa Raaacing was de reactie van de verbaasde Bruggefans schitterend om te zien (btw, wat een bende mietjes in de Oost tegenwoordig)

Enfin... Het enige wat ons nu nog te doen staat is de resterende vier matchen (Thuis Moeskroen, uit Lokeren, thuis Charleroi, uit Brussels) te winnen, en dan maar hopen dat Anderlecht nog een steek laat vallen (en ik ga er eigenlijk vanuit dat dat nog wel gaat gebeuren )


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Apr-23-2007 04:45  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!



Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Config
Ik weet niet of Stijnen die bal moest hebben, maar het leek me toch van wel..


Op de beelden leek mij toch ook wel dat em die moest hebben, hij zat er toch nog bij dus t is niet dat hij onhoudbaar was. Maar t is zoals met zoveel spelers van Club, ze lopen met een enorm gebrek aan zelfvertrouwen op't veld en dat is dan ook in de prestaties terug te zien.

Ik had gedacht dat voor Anderlecht de titel na dit weekend grotendeels zou binnen zijn. Nu zullen het nog wel spannende weken worden voor beide teams, maar ik blijf erbij Anderlecht aan het langste eind zal trekken. Ze brengen mss minder goed voetbal dan Genk, maar ze blijven wel steeds die slechte/mindere matchen winnen. Ik zie ze geen punten meer laten liggen.

Old Post Apr-23-2007 07:34  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik zie ze geen punten meer laten liggen.

yep denk ik ook, hoewel ook Genk niets meer laat liggen denk ik.


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-23-2007 08:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way



Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium

En in 4e klasse B heeft Eendracht Aalst de kampioenstitel, hop naar 3e en binnen 2 jaar hopelijk terug naar 1e

Old Post Apr-23-2007 08:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

Ajoooooineuh

Was nog plezant gistere op den Eendracht. Match op zichzelf was matig, stadion ontplofte wel ver bij die goal in de 88' minuut. De sfeer tijdens en na de match was wel dikken ambi (as always )

Old Post Apr-23-2007 09:41  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Denderleeuw bijna kampioen in 2e trouwens. Antwerp lijkt daar volledig uitgeteld voor de titel. Ben eens benieuwd of Denderleeuw een licentie aanvraagt, krijgt voor 1e.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Apr-23-2007 09:45  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by djcresto
Denderleeuw bijna kampioen in 2e trouwens. Antwerp lijkt daar volledig uitgeteld voor de titel. Ben eens benieuwd of Denderleeuw een licentie aanvraagt, krijgt voor 1e.

jah idd, da kan nog wel een soep worde ze. Lierse heeft hun licentie ook nog niet; stel dat ze de eindronde hale, die winne, en dan uiteindelijk naar 3de moeten degraderen door gebrek aan licentie.
En Antwerp, tja... triestig, de spirit is er uit opt moment, veel spelers spelen zwaar onder hun niveau, zoals ManU spits Campbell. Gelukkig hebben ze dat ticket voor de eindronde al beet. Ik zou de volgende wedstrijden wat mensen sparen, wat reserven matchritme laten pakken, en dan hopelijk terug op volle sterkte in de eindronde. Zoals het er naar uit ziet zal het wel Antwerp-Mechelen-Lierse-Kortrijk worden.


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Apr-23-2007 16:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2006-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (144): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan you please identify this track for me [2012] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCygnus X - The Orange Theme (Moonmans Orange Juice Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!