|
| quote: | Originally posted by djcresto
Denderleeuw bijna kampioen in 2e trouwens. Antwerp lijkt daar volledig uitgeteld voor de titel. Ben eens benieuwd of Denderleeuw een licentie aanvraagt, krijgt voor 1e. |
jah idd, da kan nog wel een soep worde ze. Lierse heeft hun licentie ook nog niet; stel dat ze de eindronde hale, die winne, en dan uiteindelijk naar 3de moeten degraderen door gebrek aan licentie.
En Antwerp, tja... triestig, de spirit is er uit opt moment, veel spelers spelen zwaar onder hun niveau, zoals ManU spits Campbell. Gelukkig hebben ze dat ticket voor de eindronde al beet. Ik zou de volgende wedstrijden wat mensen sparen, wat reserven matchritme laten pakken, en dan hopelijk terug op volle sterkte in de eindronde. Zoals het er naar uit ziet zal het wel Antwerp-Mechelen-Lierse-Kortrijk worden.
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
|