Sep-22-2002 20:40
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
//sorry ik wil graag verder maar volgens mij kan je hier nix op replyen zonder de zin grammaticaal niet meer te laten kloppen.
"Bob_de_Bouwer bouwde met Bymbo de Verschrikkelijke van lego-blokjes een betonnen voetbalstadion met waterfiets en ging rolschaatsen op de, door de Ballast weggerotte houtkever met een laagje appelstroop_besmeurde pot pindakaas dat..."
?
Sep-22-2002 21:15
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by John
//sorry ik wil graag verder maar volgens mij kan je hier nix op replyen zonder de zin grammaticaal niet meer te laten kloppen.
"Bob_de_Bouwer bouwde met Bymbo de Verschrikkelijke van lego-blokjes een betonnen voetbalstadion met waterfiets en ging rolschaatsen op de, door de Ballast weggerotte houtkever met een laagje appelstroop_besmeurde pot pindakaas dat..."
?
"Bob_de_Bouwer bouwde met Bymbo de Verschrikkelijke van lego-blokjes een betonnen voetbalstadion met waterfiets en ging rolschaatsen op de, door de Ballast weggerotte houtkever met een laagje appelstroop_besmeurde pot pindakaas PUNT"
//Dan toch zo
Sep-23-2002 01:05
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
//(nieuwe zin dus )
Twee dagen later
//Shit hee.. spierpijn over me hele lichaam door Qlimax.. of zal 't komen door onze activiteiten van gisteravond, chicane?
Sep-23-2002 10:34
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
voelde Odyne nog
// Sssst... je vond het wel leuk gisteren
Sep-23-2002 11:46
webmeister
beats that go thump
Registered: Mar 2002
hello to all the Dutch TA's
Our post-whoring thread is much better
Sep-23-2002 11:49
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Dude.. look behind you.. its Skippy The Bushkangoo!!