 |
|
|
|
 |
TTman
Barca, Barca, Barca !!!

Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
|
|
|
נכון יש את הפרסומת בטלויזיה ל "ביטוח ישיר" עם הכיטוב הזה
אז הנה הבדיחה על זה

אני עובד בהייטק. הכיטוב הייטק. יש תנאים, אוטו, סטייל.
אם כבר הייטק, אז הכיטוב קומברס. יש 7 בניינים, 100 עובדים, 3000 מנהלים.
כל חצי שנה יש לנו ראורגניזציה. הכיטוב ראורגניזציה. ככה אף פעם לא משעמם..
מחליפים תפקידים, מחליפים מקומות ועוד עושים יום גיבוש. כיף.
בשביל להרגיש שבכ"ז השתנה משהו עושים פיטורים. הכיטוב פיטורים. ככה יש הזדמנות לנסוע בלימוזינה.
בהייטק הולכים על הכיטוב, ואם כבר להיות מפוטר, אז הכיטוב בסטייל.
אחרי הפיטורים הולכים ללשכת התעסוקה. הכיטוב בלשכה. שמה מכירים חברים חדשים.
הגעתי ללשכה, הפקיד שואל: "איפה עבדת?"
בקומברס, עניתי.
אומר לי: זה מהנעלים?
אמרתי: לא, זה מההייטק.
אומר לי: הייטק? הכי טוב הייטק!!
שואל אותי: מה עשית שם? ג'אווה ג'אווה, פרוקסי פרוקסי?
אמרתי: לא, אני מהבדיקות..
אומר לי: בדיקות? הכיטוב בדיקות!
מצא לי עבודה גם בהייטק גם בבדיקות!
-עכשיו אני בודק תאי מטען בכניסה לאינטל ...

___________________
|
|
Dec-20-2003 11:31
|
|
|
 |
 |
Biondo
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003
Location: Raanana
|
|
|
Dec-22-2003 21:32
|
|
|
 |
 |
-CosmicFire-
Craiser Man

Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by TTman
נכון יש את הפרסומת בטלויזיה ל "ביטוח ישיר" עם הכיטוב הזה
אז הנה הבדיחה על זה

אני עובד בהייטק. הכיטוב הייטק. יש תנאים, אוטו, סטייל.
אם כבר הייטק, אז הכיטוב קומברס. יש 7 בניינים, 100 עובדים, 3000 מנהלים.
כל חצי שנה יש לנו ראורגניזציה. הכיטוב ראורגניזציה. ככה אף פעם לא משעמם..
מחליפים תפקידים, מחליפים מקומות ועוד עושים יום גיבוש. כיף.
בשביל להרגיש שבכ"ז השתנה משהו עושים פיטורים. הכיטוב פיטורים. ככה יש הזדמנות לנסוע בלימוזינה.
בהייטק הולכים על הכיטוב, ואם כבר להיות מפוטר, אז הכיטוב בסטייל.
אחרי הפיטורים הולכים ללשכת התעסוקה. הכיטוב בלשכה. שמה מכירים חברים חדשים.
הגעתי ללשכה, הפקיד שואל: "איפה עבדת?"
בקומברס, עניתי.
אומר לי: זה מהנעלים?
אמרתי: לא, זה מההייטק.
אומר לי: הייטק? הכי טוב הייטק!!
שואל אותי: מה עשית שם? ג'אווה ג'אווה, פרוקסי פרוקסי?
אמרתי: לא, אני מהבדיקות..
אומר לי: בדיקות? הכיטוב בדיקות!
מצא לי עבודה גם בהייטק גם בבדיקות!
-עכשיו אני בודק תאי מטען בכניסה לאינטל ...
|
חחח אהבתי אהבתי
___________________
|
|
Dec-23-2003 12:02
|
|
|
 |
 |
AnthemFreak
Pussy Addict!!!

Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
|
|
|
Dec-24-2003 20:55
|
|
|
 |
 |
Flotser
|Roots| Addict

Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
|
|
|
Dec-25-2003 00:06
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:32.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|