Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ADiSH
I am A Banana.



Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel

quote:
Originally posted by NyKoN
חחחח אחד הגדולים

for me to poop on!

לא משהו..


___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.

Old Post Dec-25-2003 09:27  Israel
Click Here to See the Profile for ADiSH Click here to Send ADiSH a Private Message Visit ADiSH's homepage! Add ADiSH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

בעיירה אחת נפטר במפתיע הרבי הצעיר, אשר היה איש משכיל ותלמיד חכם. הרבנית הצעירה מיאנה להתנחם. מה גם שבכל העיירה לא היו עוד גברים פנויים ותלמידים חכמים. בתום ימי האבל הציעו לה ידידותיה להתחתן מחדש: זה לא סוף העולם, את עדיין אישה צעירה, ויכולה להקים משפחה. והיא מתעקשת: לא אמצא עוד חכם כמוהו. לבסוף שידכו לה את הגבר הפנוי היחיד בעיירה, קצב במקצועו. נו, אם לא תלמיד חכם, לפחות פרנסה. עשו חופה צנועה ונישאו כדת. בסוף השבוע, שעה לפני הדלקת נרות, גוחן הקצב לעבר אשתו ולוחש לה: את יודעת במשפחה שלי תמיד אומרים שזו מצווה לעשות סקס לפני הדלקת נרות. אז הם עשו. בליל שבת לפני השינה גהר הקצב שוב לעבר זוגתו החדשה ולחש: את יודעת במשפחה שלי תמיד אומרים שזו מצווה גדולה לעשות סקס לפני השינה. אז הם עשו. בשבת בבוקר לפני הארוחה והתפילה הוא גהר לעברה ואמר: את יודעת, במשפחה שלי תמיד סיפרו לי שזו מצווה לעשות סקס בעונג שבת. אז הם עשו. וכך גם לפני סעודה שלישית ושוב אחרי ההבדלה. ביום ראשון בבוקר יצאה הרבנית לשוק ופגשה את חברתה. "נו", התעניינה החברה בדיסקרטיות, "איך החתן החדש?" "תראי", לחשה לה הרבנית, "אולי הוא לא תלמיד חכם, אבל הוא בהחלט ממשפחה טובה


בחור אחד השתכר בפאב, אבל ממש ממש השתכר.
כשסגרו את הפאב והוא יצא לכיוון ביתו, הוא שם לב שעל המדרכה מולו הולכת נזירה.
הוא כשל לעברה, הכניס לה אגרוף בפרצוף, ועוד לפני שהיא בכלל הבינה מה קורה הכניס לה עוד אגרוף.
היא נפלה על הרצפה והוא ניגש אליה ובעט בה, תפס אותה, הרים אותה והצמיד אותה לקיר.
הנזירה הנדהמת והחלשה לא יכלה לזוז.
הוא הצמיד אליה את הפרצוף שלו ‏וסינן, "אנחנו לא ממש חזקים היום, הא, באטמן?!"


בחג מולד אחד, ילד איטלקי ישב ליד שולחן הכתיבה שלו, וכתב רשימה של בקשות לישו. בהתחלה הוא כתב: "ישו היקר, הייתי ילד טוב רוב השנה, אז אני רוצה שתביא לי לחג המולד..." הוא הסתכל על המכתב, מעך אותו וזרק לפח.
הוא לקח חתיכת נייר חדשה והתחיל לכתוב: "ישו היקר, הייתי ילד טוב כל השנה, אז אני רוצה שתביא לי לחג המולד..." שוב הוא הסתכל על המכתב, מעך אותו וזרק לפח.
לפתע צץ רעיון בראשו של הילד האיטלקי: הוא נכנס לחדרה של אמו, לקח פסל של הבתולה מריה ונעל אותו בארון הבגדים. לאחר מכן, הוא לקח פיסת נייר חדשה ורשם עליה: "ישו היקר, אם אתה רוצה לראות את אמא שלך שוב בחיים..."


"ואל תשכח משה את חוק הכשרות", אומר אלוהים למשה, "לעולם אל תאכל גדי בחלב אימו, זה אכזרי."
משה חושב שניה ואומר, "למעשה מה שאתה אומר זה לעולם לא לאכול בשר וחלב ביחד."
"לא", משיב אלוהים, "מה שאני אומר זה לעולם אל תאכל גדי בחלב אימו, זה דבר אכזרי."
"אה, הבנתי", אמר משה, "מה שאתה באמת אומר שחייבים לחכות שש שעות בין אכילת בשר לחלב בכדי שלא יהיו יחד בבטן."
"משה!!!", אומר אלוהים בכעס, "מה שאני אומר זה אל תבשל גדי בחלב של אמו, זה אכזרי!!!"
"או אלוהים בבקשה אל תעניש אותי על טיפשותי", מתחנן משה, "כוונתך בוודאי היא שיהיו לנו שני סטים של כלי אוכל אחד למאכלי בשר ואחר למאכלי חלב ואם יש טעות אז צריך לקבור את הכלים בחוץ."
אלוהים אומר בעצבים, "לעזאזל משה, תעשה מה שאתה רוצה..."


ארבע בחורות חזרו מחופשה מחו"ל.
לאחת מהן התעוררו נקיפות מצפון והיא אמרה לחברותיה, "כשאני אגיע הביתה אני אספר לבעלי על כל הבחורים ששכבתי איתם בחופשה."
חברתה השחרחורת הרהרה לעצמה, "איזו מטומטמת!"
החברה הג'ינג'ית חשבה לעצמה, "איזה אומץ!"
החברה הבלונדינית חשבה, "איזה זיכרון..."


השאלות הבאות הוצגו לעדים ע"י עורכי דין במשפטים אמיתיים:
1.האם זה נכון,אדוני הרופא,שכאשר אדם נפטר בשנתו הוא אינו יודע על כך עד למחרת?
2.בנך הצעיר,בן העשרים ואחד,בן כמה הוא?
3.האם היית נוכח במקום בשעה שצילמו אותך?
4.האם היית לבד או בגפך?
5.רגע,לא הבנתי,מי נהרג במלחמה-אתה או אחיך הצעיר?
6.האם הוא הרג אותך?
7.מה היה המרחק בין כלי הרכב ברגע ההתנגשות?
8.האם נכחת בחדר עד לרגע בו עזבת אותו?
9.כמה פעמים התאבדת באותו יום?
10.אז אתה טוען שהרגע בו קיימתם יחסי מין התחולל ב-8 באוגוסט?
ת: כן אדוני.
ש:ומה בדיוק אתה עשית באותו רגע?
11.האם זה נכון שהיו לה שלושה ילדים?
ת:כן.
ש:כמה מתוכם היו בנים?
ת:שלושתם.
ש:האם היו לה גם בנות?
12.האם תוכל לתאר את הדמות באופן כללי?
ת:גובה ממוצע,שיער קצר,עם זקן.
ש:להתרשמותך האם זה היה זה גבר או אישה?
13.אדוני הרופא,כמה נתיחות גופה ערכת על גוויות?
ת:כשאני חושב על זה,נראה לי שכל נתיחות הגופה שלי היו על גוויות.
14.האם זכורה לך השעה שבה התחלת בנתיחת הגופה?
ת:כן, זה היה בשמונה וחצי בערב.
ש:ומר כהן כבר לא היה בין החיים באותה שעה?
ת:לא,הוא שכב על השולחן וניסה להבין למה אני מנתח אותו.
15.אדוני הרופא,האם לפני שהתחלת את הנתיחה שלאחר המוות,בדקת,למשל
את הדופק?
ת:לא.
ש:האם בדקת את לחץ הדם או את קצב הנשימה?
ת:לא.
ש:ובכן,האם ישנה אפשרות שהמנוח היה בחיים בשעה שהתחלת את הנתיחה?
ת:אין שום אפשרות.
ש:מנין לך?
ת:המוח שלו היה מונח אצלי על השולחן בתוך צנצנת פורמלין.
ש:אבל האם ישנה בכל זאת איזו שהיא אפשרות שהוא היה בין החיים?
ת:אתה יודע מה? יכול להיות שהוא היה בחיים ועבד כעו"ד איפה שהוא


ואחרון חביב: שאלות ותשובות להנאת הנשים:

ש: מה את עושה כשאת רואה את בעלך לשעבר מתגלגל על ‏הרצפה מכאבים?
‏ת: מכוונת טוב יותר ויורה שוב.

‏ש: למה תינוקות מייללים ‏כל הזמן?
‏ת: הם מתאמנים להיות גברים כשיגדלו.

‏ש: איך נקרא גבר באזיקים?
‏ת: אחד שאפשר לסמוך עליו.

‏ש: למה צריך 100,000,000 זרעים להפרות ביצית ‏אחת?
‏ת: כי אף אחד מהם לא יעצור לשאול על הכיוון.

‏ש: מה המשותף לכפית ‏זרע ולגברים?
‏ת: רק אחד ממיליון י! וצא בן אדם.

‏ש: מה ההבדל בין גבר ‏לאישה?
‏ת: אישה זקוקה לגבר האחד שימלא את כל צרכיה, ‏גבר זקוק לכל אישה ‏שתמלא את צורכו היחיד.

‏ש: איך את מבטיחה שבעלך לא יקרא את האי-מיילים שלך?
‏ת: את שומרת אותם תחת השם "הוראות הפעלה" .

‏ש: מהן שלושת המילים שיהרסו ‏את האגו של גבר?
‏ת: "האם זה בפנים?"

‏ש: מהן שלושת המילים שיהרסו לאישה ‏את ההנאה מסקס?
‏ת: "מותק, אני בבית!"

‏ש: למה נשים לא ממצמצות במשך האקט ‏המיני?
‏ת: כי אין מספיק זמן.

‏ש: למה אלוהים ברא גברים?
‏ת: כי ‏וויברטור לא יכול להוריד את הזבל.

‏ש: למה לנשים אין את המוח של גברים?
‏ת: כי אין להם זין לשים אותו שם.

‏ש: איך נקרא החלק הלא רגיש בבסיס ‏הזין?
‏ת: גבר.

‏ש: מה המשותף לערווה, יום הנשואים, יום ההולדת ואסלה?
‏ת: גברים תמיד מפספסים אותם.

‏ש: מה ההבדל בין מאהב לבעל?
‏ת: 45 ‏דקות.

‏ש: למה גברים מעדיפים טוש ולא אמבטיה?
‏ת: כי הם לא יכולים להשתין ‏באמבטיה.

‏ש: למה נשים מזייפות אורגזמה?
‏ת: כי גברים מזייפים משחק מקדים.

‏ש: למה לגברים יש חור בזין?
‏ת. כדי שיגיע חמצן למוח.

‏ש: מה המשותף ‏לגברים ולמקומות חניה?
‏ת: הטובים תפוסים והפנויים הם לנכים או קטנים מידי.

‏ש: למה כל כך קשה למצוא גברים רגישים, דואגים וגם שנראים טוב?
‏ת: משום ‏שלאלה כבר יש מאהב.

‏ש: מהי הדרך המהירה ביותר לליבו של גבר?
‏ת: דרך ‏החזה, עם סכין חדה.

‏ש: מה הדבר המשותף לכל הגברים במועדון פו"פ?
‏ת: כולם נשואים.

‏ש: למה גברים מעדיפים בתולות?
‏ת: כי הם לא סובלים ‏ביקורת.

‏ש: מה ההבדל בין גבר לסוללה?
‏ת: לסוללה יש צד חיובי.

‏ש: ‏מה ההבדל בין בעל חדש לכלב חדש?
‏ת: כלב חדש ירוץ אחרייך גם אחרי שנה.

‏ש: איך מכריחים גבר לעשות כפיפות בטן?
‏ת: שמים לו את השלט בין שתי כפות ‏הרגלים


___________________

Old Post Dec-26-2003 16:53  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
warpedd_
until when?!



Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana

אורן זה היה פשוט גרוע

Old Post Dec-27-2003 22:27  Israel
Click Here to See the Profile for warpedd_ Click here to Send warpedd_ a Private Message Add warpedd_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

quote:
Originally posted by warpedd_
אורן זה היה פשוט גרוע




אותי זה דווקא שיעשע.......


___________________

Old Post Dec-28-2003 06:10  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

שני גברים עולים למטוס
ומתיישבים אחד ליד השני
לפתע מבחנים השניים שלשנייהם יש פנס בעין שמאל
"איך קיבלת את הפנס?"
שואל האיש הראשון
"בטעות,הייתה לי פליטת פה" הסביר האיש
"ישבתי במסעדה וניגשה אליי מלצרית פצצה עם חזה ענקייי אז בקמום לבקש ממנה מיצים ביקשתי ציצים, היא התעצבנה ומיד נתנה לי אגרוף"
ואז שאל את האיש הראשון
"ואיך אתה קיבלת את הפנס?"
"גם לי הייתה פליטת פה בדיוק כמוך" אמר האיש
"באתי לבקש מאישתי שתביא לי את התיק לעבודה ובמקום זה אמרתי לה, בהמה מטומטמת הרסת לי את החיים"


___________________
Never again.

Old Post Dec-28-2003 15:40 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by DjChook
שני גברים עולים למטוס
ומתיישבים אחד ליד השני
לפתע מבחנים השניים שלשנייהם יש פנס בעין שמאל
"איך קיבלת את הפנס?"
שואל האיש הראשון
"בטעות,הייתה לי פליטת פה" הסביר האיש
"ישבתי במסעדה וניגשה אליי מלצרית פצצה עם חזה ענקייי אז בקמום לבקש ממנה מיצים ביקשתי ציצים, היא התעצבנה ומיד נתנה לי אגרוף"
ואז שאל את האיש הראשון
"ואיך אתה קיבלת את הפנס?"
"גם לי הייתה פליטת פה בדיוק כמוך" אמר האיש
"באתי לבקש מאישתי שתביא לי את התיק לעבודה ובמקום זה אמרתי לה, בהמה מטומטמת הרסת לי את החיים"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Old Post Dec-28-2003 15:42  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

שתי נשים שרק הלכו לעולמן יושבות וממתינות ליד שערי גן עדן ופותחות בשיחה.
"איךמתת?" שואלת האחת "קפאתי למוות" אומרת השניה.
"זה נורא ואיום" אומרת הראשונה "איך ההרגשה לקפוא למוות?"
"זה מאוד לא נעים.. בהתחלה את מתחילה לקבל רעידות בכל הגוף וכאבים נוראיים באצבעות הידיים
והרגלים, אבל בסופו של דבר זו דרך מאוד רגועה למות את מפסיקה להרגיש כאב ושוקעת לאט לאט בתרדמה נעימה..."
"וממה מתת את אם אפשר לשאול?" "אני מתתי מהתקף לב" אמרה האישה
" ידעתי שבעלי בוגד בי, אז יום אחד הופעתי בבית באופן בלתי צפוי. רצתי למעלה לחדר השינה ומצאתי את בעלי צופה
בטלוויזיה. רצתי למרתף אבל גם שם אף אחד לא היה מיהרתי למעלה לקומה השניה ולא מצאתי אף אחד. רצתי מהר
ככל שיכולתי לעליית הגג
וכשהגעתי חטפתי התקף לב ומתתי."
האישה השניה מנידה את ראשה בהבנה: "זה כל כך אירוני"
"למה את מתכוונת?" שואלת הראשונה
"לו רק היית עוצרת ומסתכלת לתוך הפרייזר שתינו הינו היום בחיים".


___________________
Never again.

Old Post Dec-28-2003 16:21 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gil Shwarts
Guest



Registered: Not Yet
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
שתי נשים שרק הלכו לעולמן יושבות וממתינות ליד שערי גן עדן ופותחות בשיחה.
"איךמתת?" שואלת האחת "קפאתי למוות" אומרת השניה.
"זה נורא ואיום" אומרת הראשונה "איך ההרגשה לקפוא למוות?"
"זה מאוד לא נעים.. בהתחלה את מתחילה לקבל רעידות בכל הגוף וכאבים נוראיים באצבעות הידיים
והרגלים, אבל בסופו של דבר זו דרך מאוד רגועה למות את מפסיקה להרגיש כאב ושוקעת לאט לאט בתרדמה נעימה..."
"וממה מתת את אם אפשר לשאול?" "אני מתתי מהתקף לב" אמרה האישה
" ידעתי שבעלי בוגד בי, אז יום אחד הופעתי בבית באופן בלתי צפוי. רצתי למעלה לחדר השינה ומצאתי את בעלי צופה
בטלוויזיה. רצתי למרתף אבל גם שם אף אחד לא היה מיהרתי למעלה לקומה השניה ולא מצאתי אף אחד. רצתי מהר
ככל שיכולתי לעליית הגג
וכשהגעתי חטפתי התקף לב ומתתי."
האישה השניה מנידה את ראשה בהבנה: "זה כל כך אירוני"
"למה את מתכוונת?" שואלת הראשונה
"לו רק היית עוצרת ומסתכלת לתוך הפרייזר שתינו הינו היום בחיים".




חחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדוללללללללללללללללללל

Old Post Dec-28-2003 16:29 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

חן הבאת אותה

אבל הבדיחה הראשונה הייתה ענקית
חחח
רצחת אותי איתה

Old Post Dec-29-2003 13:07  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black-Dragon
BlackDragon-Music.com



Registered: May 2003
Location: IL

quote:
Originally posted by DjChook
שתי נשים שרק הלכו לעולמן יושבות וממתינות ליד שערי גן עדן ופותחות בשיחה.
"איךמתת?" שואלת האחת "קפאתי למוות" אומרת השניה.
"זה נורא ואיום" אומרת הראשונה "איך ההרגשה לקפוא למוות?"
"זה מאוד לא נעים.. בהתחלה את מתחילה לקבל רעידות בכל הגוף וכאבים נוראיים באצבעות הידיים
והרגלים, אבל בסופו של דבר זו דרך מאוד רגועה למות את מפסיקה להרגיש כאב ושוקעת לאט לאט בתרדמה נעימה..."
"וממה מתת את אם אפשר לשאול?" "אני מתתי מהתקף לב" אמרה האישה
" ידעתי שבעלי בוגד בי, אז יום אחד הופעתי בבית באופן בלתי צפוי. רצתי למעלה לחדר השינה ומצאתי את בעלי צופה
בטלוויזיה. רצתי למרתף אבל גם שם אף אחד לא היה מיהרתי למעלה לקומה השניה ולא מצאתי אף אחד. רצתי מהר
ככל שיכולתי לעליית הגג
וכשהגעתי חטפתי התקף לב ומתתי."
האישה השניה מנידה את ראשה בהבנה: "זה כל כך אירוני"
"למה את מתכוונת?" שואלת הראשונה
"לו רק היית עוצרת ומסתכלת לתוך הפרייזר שתינו הינו היום בחיים".



בדיחה סוף אחי גדוללל מאודדד


___________________

Old Post Dec-29-2003 13:17  Israel
Click Here to See the Profile for Black-Dragon Click here to Send Black-Dragon a Private Message Visit Black-Dragon's homepage! Add Black-Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel

quote:
Originally posted by DjChook
שתי נשים שרק הלכו לעולמן יושבות וממתינות ליד שערי גן עדן ופותחות בשיחה.
"איךמתת?" שואלת האחת "קפאתי למוות" אומרת השניה.
"זה נורא ואיום" אומרת הראשונה "איך ההרגשה לקפוא למוות?"
"זה מאוד לא נעים.. בהתחלה את מתחילה לקבל רעידות בכל הגוף וכאבים נוראיים באצבעות הידיים
והרגלים, אבל בסופו של דבר זו דרך מאוד רגועה למות את מפסיקה להרגיש כאב ושוקעת לאט לאט בתרדמה נעימה..."
"וממה מתת את אם אפשר לשאול?" "אני מתתי מהתקף לב" אמרה האישה
" ידעתי שבעלי בוגד בי, אז יום אחד הופעתי בבית באופן בלתי צפוי. רצתי למעלה לחדר השינה ומצאתי את בעלי צופה
בטלוויזיה. רצתי למרתף אבל גם שם אף אחד לא היה מיהרתי למעלה לקומה השניה ולא מצאתי אף אחד. רצתי מהר
ככל שיכולתי לעליית הגג
וכשהגעתי חטפתי התקף לב ומתתי."
האישה השניה מנידה את ראשה בהבנה: "זה כל כך אירוני"
"למה את מתכוונת?" שואלת הראשונה
"לו רק היית עוצרת ומסתכלת לתוך הפרייזר שתינו הינו היום בחיים".


אימצתי בדיחה זו לחיקי
חחחחח
הרגת אותי


___________________

Old Post Dec-29-2003 17:18  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

תודה תודה

עכשיו אתם מסכימים איתי שלא יצאתי טמבל שעשיתי עיקוף של רבע שעה בשביל לאסוף את הבחור שמביא לי את הבדיחות האלה ולהסיע אותו להוד השרון

(גם אני הייתי צריך ליסוע, אבל בלעדיו חחח)

וככה נהנתי מעשרים דקות של ישיבה בחיקו של אחד התימנים היותר מצחיקים שיש
(ולא , לא ימיני)


___________________
Never again.

Old Post Dec-29-2003 17:22 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Clap & others, DEMF [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerry O'Neil - "Cold Fusion" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!