Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by impulze
vad jag har hört nu, ska det komma ett stort regnoväder över natten som hade tänkt att stanna hela lördag ev. söndag... så risigt, bara tt hoppas att det är fel

verkar som att du har fel
står på aftonbladet idag att det ska vara 16 grader varmt och
"Klart till halvklart och uppehållsväder." ska blåsa 4m\s

sen är det ett vitt moln med en sol bakom på bilden så det har förbättras sedan tisdagen

Old Post May-16-2003 12:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
verkar som att du har fel
står på aftonbladet idag att det ska vara 16 grader varmt och
"Klart till halvklart och uppehållsväder." ska blåsa 4m\s

sen är det ett vitt moln med en sol bakom på bilden så det har förbättras sedan tisdagen

funderar på om man skulle ta och vara snäll och ringa till meterologen i sthlm och köra en kontroll check

Old Post May-16-2003 12:43  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

bara att hoppas på det bästa dåra :P

Old Post May-16-2003 12:51  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by dbl
funderar på om man skulle ta och vara snäll och ringa till meterologen i sthlm och köra en kontroll check

gör så...vore fett

Old Post May-16-2003 12:52 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

kollar på teve ikväll men mest litar jag bara på mig själv...man vankar i god tid....man sätter sig på verandan å kollar lite...sen avgör man själv...funkar alltid

batteries not included.

- dave

Old Post May-16-2003 14:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

det blir ingen engångsgrill, ingen ska grilla ändå ..

plus = ekonomin räcker inte till

Old Post May-17-2003 07:33  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

hehe ok....vore coolt om folk kunde ta med sig typ fotboll och\eller frisbee dock...jag har inte sånt...min frisbee är paj fast ingen kanske vill spela\kasta ändå...

Old Post May-17-2003 07:35 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
hehe ok....vore coolt om folk kunde ta med sig typ fotboll och\eller frisbee dock...jag har inte sånt...min frisbee är paj fast ingen kanske vill spela\kasta ändå...

Jag langar med min frisbee... en gammal å go som det står "Power Hit radio" på och är lika gammal som stationen själv

Föresten.... hittar folk till Rålis? Skulle behöva fixa lite saker så jag kan nog inte möäta upp folk vid plattan som det var sagt inför förra helgen innan det blev uppskjutet

Old Post May-17-2003 08:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

om det är någon som inte hittar trots kartan så ring mig på 070-2600994

Old Post May-17-2003 08:21 
Vizay
immiNspired

om kennys mobil går för varm (läs: om ni får upptagetton) så kan ni även slå en signal till 0736468762 så kan jag iaf göra ett försök till att guida er

batteries not included.

- dave

Old Post May-17-2003 08:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Ha skoj nu grabbar och sorry att man inte hinner dyka upp

Old Post May-17-2003 11:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja då var jag hemkommen från själva picknicken som blev en heldag och riktigt lyckad i min mening... Det var ju också så att folk från Eldsjäl var där så det blev en trevlig bunt...

Strålande väder, mycket trevligt folk, musik, poifolk och poiövningar (nästa gång ska jag ha susp)

När det blev mörkt blev det lite elda såklart och jag måste säga att mindshooter körde en omgång som var grymt grym och han fick rejäla spontana applåder efter... härligt killen... det var magiskt

Det var kul att träffa lite folk från TA för första gången också... Endre, ShyTrance och dj_hysterix... såklart så var ju Vizay och mind där också...

Nästa gång får fler haka på... riktigt soft kan jag säga... nästa gång blir det nog lite andra planer som jag å Endre snacka om som hastigast...

...// StÄvÄ Me Loiden

Old Post May-17-2003 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDark Trance From Thee-o's Dreams Unfolded Promo 1998 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWilson & Nicholson - "Superstitious" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:56.

Forum Rules: