|
Naaa, lance... Everybody in the whole world knows our beer is the best
Cygnus, how could you forget the beer??? I mean... anyway, I have holes in my thoughts so, so i fully understand it..
Eigelek, toen ik vandaag erachter kwam, dat ik op 19 juli op congé ben(spanje, warm, strand, mooi meiskes ENZOVOORT) wasek een beke ma nu da ik zie wie der eigelek komt, zie ik da ik nog ni zoveel zal missen... Der spreekt mij ni écht zoveel aan. Enfin bon.
Ya swamp, tell us how it was in bangkok... had a good time? (wut a stupid question). And, if you're wondering who told us that... it was maaz, and now, the WHOLE TA community knows it naa, jk... Well, i agree with the description of cygnus (but don't dear to forget the beer )
| quote: | | Yea how could you? Now go and beg for mercy at the nearest brewery |
Hmm, goe gedacht eigelek, maar ik wil mijn hersesellen "conserveren". Wacht nog enkele weken en de dichtsbijzijnde brouwerij (brouwerij Girardin, gekend in de streek voor zijn kriek en zijn geuze, die gewoonweg heerlek zijn...) en ze zullen daar de bestellingen niet meer kunnen bijhouden if u know wut i mean
Is er eigelek iemand die bereid is fotos van zijn gezicht (en de rest mag ook) te posten?

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|