Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by ScuL
have it your way

Aaaa

quote:
tänkte bara om vad är lättaste för alla

A, men ja förstår! klart man köra de extra milen.. inte långt dit från H-borg.. ja bara lattjar lite me dig.. men aaaa... har andra åkt typ 10-20 mil för att få hänga me.. så kan ju de oxå åka sina 7 mil eller vare kan va liksom

quote:
Originally posted by Mindshooter
Satt juh och klämdes med Dioxys och Vizay till fest i linköping oxå..och bara den resan va rätt jobbig...fan bara 2 timmar ändå....

¨det e ju kul att åka bil Förbered dig på en minst 14 timmar lång bilfärd då

AGHHHH, LINAN!!!!!! SOM ja väntat på den! men fan, lite bättre hade de väl kunnat??!?!?!

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-21-2003 15:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Glorie

AGHHHH, LINAN!!!!!! SOM ja väntat på den! men fan, lite bättre hade de väl kunnat??!?!?!

mhmm. det e inte så imponerade tyvärr.
men festen blir väldigt sjysst iaf.. (det är det varje år)..

Last edited by ScuL on May-21-2003 at 16:11

Old Post May-21-2003 16:03  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by ScuL
Lund till exempel..

precis!!! scul har fattat att jag är viktig

Old Post May-21-2003 16:48 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by reveal
precis!!! scul har fattat att jag är viktig

LOL
jag visste inte vem bor där precis men jag var säkert att det finns flera TA-medlemmar där

Old Post May-21-2003 16:53  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Nog för att jag hade det på kän att line-up skulle vara aningen sämre i år så var det här ändå under förväntningarna till viss del.
(Man kan man se att generelt så är line-up:en sämre om man tittar på alla större events i år)

Är lite nyfiken på vad det kan beror på, om de spår en sämre marknad med färre deltagare eller om de bara helt enkelt sparar in. alternativt att priset på en DJ har skjutit i höjden och således...

publiserades inte line-up:en tidigare i år än förra året?

Förövrigt. Det kostar inte 1000 : - extra i bensin för att man åker ifrån Sthlm istället för GBG, räkna med en tank mera och en liter milen. Jag uppfattade det inte som trångt med 5 personer i en Saab 9-5 kombi. Som sagt, aningen jobbigare i att sitta i mitten men dock ingen fara tackvara att vi bytte sittplats allt efter som.

Misstog mig visst vad beträffar Dana, hon kommer visst.

Old Post May-21-2003 17:14  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

det e liten sämre än förra året, iaf angående trance tälter.
men kanske kommer en tält till. man vet aldrig precis vad ID&T ska göra..
förra året kom också en tält till i juni, tror att det var den andra trance tält.

Old Post May-21-2003 17:19  United Kingdom
Amnezia
this...is...not...örebro

asså va e det jag hör...4 pers per bil...lite får man ju offra sig å det gick bra me 5 pers i en kombi...vi hade för sjutton 2 2 meters nissar me oxå...
lär försöka hitta 3 till som vill åka en bil me 5....håller ner smmorna rätt mkt i slutändan + att d går bra....

sweeet who da funk, corsten, eric morillo,pvd, femme mfl...ser rätt ok ut dock saknar jag da housecat, van buuren å nåra mer namn.....

Global Gathering kan väga över...kan inte svara säkert än vilket av dom det blir.....

e detta slutgiltiga linan lr?????

Old Post May-21-2003 21:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

[QUOTE]Originally posted by AC.
Nog för att jag hade det på kän att line-up skulle vara aningen sämre i år så var det här ändå under förväntningarna till viss del.
(Man kan man se att generelt så är line-up:en sämre om man tittar på alla större events i år)

inte GK GG samm tunga lina som alltid men tror inte det beror på dyra djs lr liknande...id-t har råd garanterat..e nog mkt att alla stora festivaler slåss om jocksen m.m.
har väl inte sett nått år det varit brist på folk på nån festival varken i holland lr england...
men e fan skummt att id-t's egna maskot nr 1 inte e med..weeeeeeerd

yeye tycker inte linan till vårens TE var direkt imponerande heller..dom kanske sparar å laddar för nått nästa år..who knowz

Old Post May-21-2003 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

glöm inte att holländska ekonomi mår jättedåligt just nu.
vi är officiellt i en lågkonjuktur

iaf.. på ID&T sidan står att denna line-up är definitivt, men jag tror att det saknas en riktigt trance tält.
därför undrar jag om de ska bifoga en sådana tält senare.
(det har hänt tidigare)..

Old Post May-21-2003 22:20  United Kingdom
Amnezia
this...is...not...örebro

lågkonjuktur.....baaad

jao trancelinan e tunn för å va ett id-t party.....

men var e da housecat å lucien foort...dammit..

Old Post May-21-2003 22:25  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Amnezia.. du kan verkligen inte "quota" i det här forumet du vet inte om ja sett EN gång, som du lyckats... hoho

ja skulle iaf vilja se:
Paul van Dyk , Ferry Corsten och kanske Lock n Load, CreamTeam och Dj Joop om tillfälle ges annars skulle ja va inne i Q-DANCEtältet under hela festivalen å bli sjukt svettig av allt dansande... de e där ja har mitt gebiet känner ja MmMmmMmmm
får matcha in PVD å Ferry bara så skulle min dag va räddad..

Q-dance eren klart bästa arenan, elle va säger du scul?

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-22-2003 09:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Paul van Dyk
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Tomcraft
Kai Tracid
Jurgen
DJ Joop

är nog dom jag tänker se....helt ok, hade dock väntat mig lite större Trance namn

Men hur ska vi göra nu då? Ska folk dela i´n sig själva i grupper och fixa bil på egen hand och så? Känns som att alla bara spånar idéer utan att vi riktigt kommer fram till något...

Old Post May-22-2003 09:53 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This (From Marco v & Marcel woods liveset) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadoka feat. Bari Koral - "If We Begin" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:01.

Forum Rules: