|
| quote: | Originally posted by G-L-N
Ik ben nieuw dus kan me hier mooi voorstellen 
voornaam: Glenn
achternaam: Smits
ook bekend als: Wutangglenn, Matsu, Glennosh, (G-L-N)
leeftijd: 19 (november wordt ik 20)
woonplaats: Rijswijk (ZH)
club: Ajax maar natuurlijk ook feeling for ADO want die komen hier vandaan.
huisdieren: een kaketoe en een aantal tropische vissen, 15 ofzo
opleiding: VWO, Universiteit Leiden---->Rechten 1e jaars
werk: zaterdagbesteller bij de TPG
sport: helaas niet meer, wil wel weer gaan fitnessen maar dan hou ik weer 's avonds zo weinig vrije tijd over.
favoriete dj's: Gielen, Kai Tracid
favoriete plaat in algemeen: Coolio - Gangsters Paradise
favoriete tranceplaat: Marshall Masters - don't touch that stereo (voor zover je dat trance kan noemen)
favoriete eten: ik heb er teveel om te kiezen
favoriete disco: Hollywood al kom ik daar zelden
beste feest tot nu toe: Sensation Black 2003
slechtste feest: vind ik nonsens, feesten zijn nooit slecht
hobbies: ja aanwezig 
relatie: helaas niet meer
cu2: www.cu2.nl/g-l-n
msn: [email protected]
uh ja ben door me stof heen voorlopig. Het viel me op dat die jongen met loveparade in z'n nick precies hetzelfde werk en opleiding doet, echt lol. |
omghi2u
___________________
.
|