quote:Originally posted by Blik daarna naar de Gompie toe om een beetje blauw te worden huh?
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive
quote:Originally posted by -=WVG=- huh? Wat is er te huhhen?
quote:Originally posted by Blik blauw betekent dronken willem, dat moet je toch weten hoor Hahaha wist ie dat niet?
Gelukkig heb ik nog maar !!!!!!!!!3!!!!!!!!!! toetsen te gaan!
quote:Originally posted by HiGH_NrG Gelukkig heb ik nog maar !!!!!!!!!3!!!!!!!!!! toetsen te gaan! Oh dan zit je al aan het eind. Ik moet nog beginnen gvd. Morgen de eerste. literatuurtoets gvd
quote:Originally posted by Blik blauw betekent dronken willem, dat moet je toch weten hoor In Den Dungen is blauw gewoon een kleur... Maar jah...
quote:Originally posted by Dj Lex Wat is er te huhhen? lol
quote:Originally posted by -=WVG=- In Den Dungen is blauw gewoon een kleur... Maar jah... lol
Bij ons noemen ze dat gewoon panja. Ja, en al hebbie een flinke blow op ben je kaffa. of was het nou andersom?
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
quote:Originally posted by TranceFool Bij ons noemen ze dat gewoon panja. Ja, en al hebbie een flinke blow op ben je kaffa. of was het nou andersom? Nou zo gewoon is dat niet hoor hehe