Tycker det inte ngt fel i house, har fest hemma hos mig o tessa varje helg, sätter på en bra house/dance platta och alla e lika glad som vanligt, sen till småtimmarna blir d lite mera tryck i systemet med prog trance & up trance
___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
Dec-07-2003 01:40
Kraith
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Stockholm
Är det någon som har info om efterfesten till kryssningen, som tydligen ska vara på Dailys?
___________________
Fook 'em...
Dec-07-2003 13:21
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: Ostersund
Surar lite nu !
Ja vad ska man göra ! efter att ha kollat in lite bilder hos Monday Bar så kan man bara säga att jag surar lite att jag inte har varken tid eller råd att åka på detta event. Men jag får väl koppas att det blir nästa år igen och då jävlar ska jag med. Gammal är min lekamen men sinnet är som en tonårings. Hoppas ni som skall åka får en fet tripp i denna underbara musik genre.
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget
F*n du e guld du stefan hahahaha va bra! couldnt agree more i just det här fallet har du nyss satt ord på något jag tidigare inte kunnat formulera i ord
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-07-2003 16:16
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Har två lediga platser i en A-Hytt....
650kr/st
Originally posted by DJ_Laszlo
Vad är det för efterfest efter kryssningen som alla pratar om? Är det bara för speciellt inbjudna, eller är det för "vem som helst"?
Mitt flyg går inte hem förän 9:15 morgonen därpå så jag har absolut inget emot att hålla uppe glöden ett par extra timmar.
Tjo!
Det är efterfest på Dailys. Förra cruisen var det ingen efterfest efter, men första cruisen så var det rätt schysst efterfest... tyvärr lite för lågt bpm för min smak menmen strunt samma.
Biljetter borde man kunna köpa på färjan... vet att det släppts förköp någonstans i stockholm, men dunno where tyvärr..
Ses på cruisen, på TA-området klass A :-)
(Sipo, steve, mind, reveal, mjz o många fler :-)
Dec-09-2003 01:28
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo!
Det är efterfest på Dailys. Förra cruisen var det ingen efterfest efter, men första cruisen så var det rätt schysst efterfest... tyvärr lite för lågt bpm för min smak menmen strunt samma.
Biljetter borde man kunna köpa på färjan... vet att det släppts förköp någonstans i stockholm, men dunno where tyvärr..
Ses på cruisen, på TA-området klass A :-)
(Sipo, steve, mind, reveal, mjz o många fler :-)
tycker vi ses hos mig istället... tänkte ta o smyga ombord o gömma mig i en av livbåtarna.... mer info om vilken det blir senare.. hehe
Dec-09-2003 02:22
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo!
Det är efterfest på Dailys. Förra cruisen var det ingen efterfest efter, men första cruisen så var det rätt schysst efterfest... tyvärr lite för lågt bpm för min smak menmen strunt samma.
Här kan du ta del av Silja Lines generella ordningsregler: www.mondaybar.com/rules.asp
Du kan dock ta punkten med egen musikanläggning i hytten med
en nypa salt. På Monday Bar-kryssningarna är det helt
ok att ha med egen musik i hytten under förutsättning att
du respekterar dina grannar om de ber dig sänka eller stänga av.
Hi hi
Lite mer
Lineup för nästa kryssning!
När du kliver ombord får du ett kryssningsprogram. Där står allt du
behöver veta... plus att vi avslöjar de tunga namnen samt datum
för nästa kryssning. Vi lovar.. gillar du lineupen nu till lucia kommer
du INTE att bli besviken. Som kryssningsresenär kommer du att ha
företräde att boka upp dig på en hytt. En representant från Silja Line
kommer att sitta och ta emot förhandsbokningar under kryssningen.
Info om var och när hittar du i programmet.
Detta är dock bara intresseanmälningar och du har god tid på dig
att bestämma dig slutgiltigt innan Silja Line ringer upp dig i slutet
på januari. Innan dess kommer du dock att få all info du behöver
via vårt nyhetsbrev och vår hemsida.