Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Tycker det inte ngt fel i house, har fest hemma hos mig o tessa varje helg, sätter på en bra house/dance platta och alla e lika glad som vanligt, sen till småtimmarna blir d lite mera tryck i systemet med prog trance & up trance

Old Post Dec-07-2003 01:40  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Är det någon som har info om efterfesten till kryssningen, som tydligen ska vara på Dailys?

Fook 'em...

Old Post Dec-07-2003 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Surar lite nu !

Ja vad ska man göra ! efter att ha kollat in lite bilder hos Monday Bar så kan man bara säga att jag surar lite att jag inte har varken tid eller råd att åka på detta event. Men jag får väl koppas att det blir nästa år igen och då jävlar ska jag med. Gammal är min lekamen men sinnet är som en tonårings. Hoppas ni som skall åka får en fet tripp i denna underbara musik genre.

Mail me

Old Post Dec-07-2003 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen är som att gå på toa utan att ha uträttat nåt... man väntar å väntar men de kommer inget

F*n du e guld du stefan hahahaha va bra! couldnt agree more i just det här fallet har du nyss satt ord på något jag tidigare inte kunnat formulera i ord

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-07-2003 16:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Har två lediga platser i en A-Hytt....
650kr/st

Om nån e intresserad kontakta mig snarast på:

MSN: [email protected]

Jag kanske har ett par på gång... ber han kontakta dig...

BARA 4 DAGAR KVAR !!!!!!!!!!!!!!!!

Old Post Dec-07-2003 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Vad är det för efterfest efter kryssningen som alla pratar om? Är det bara för speciellt inbjudna, eller är det för "vem som helst"?

Mitt flyg går inte hem förän 9:15 morgonen därpå så jag har absolut inget emot att hålla uppe glöden ett par extra timmar.

www.laszlo.se

Old Post Dec-08-2003 23:53 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vad är det för efterfest efter kryssningen som alla pratar om? Är det bara för speciellt inbjudna, eller är det för "vem som helst"?

Mitt flyg går inte hem förän 9:15 morgonen därpå så jag har absolut inget emot att hålla uppe glöden ett par extra timmar.

Tjo!

Det är efterfest på Dailys. Förra cruisen var det ingen efterfest efter, men första cruisen så var det rätt schysst efterfest... tyvärr lite för lågt bpm för min smak menmen strunt samma.

Biljetter borde man kunna köpa på färjan... vet att det släppts förköp någonstans i stockholm, men dunno where tyvärr..

Ses på cruisen, på TA-området klass A :-)
(Sipo, steve, mind, reveal, mjz o många fler :-)

Old Post Dec-09-2003 01:28  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo!

Det är efterfest på Dailys. Förra cruisen var det ingen efterfest efter, men första cruisen så var det rätt schysst efterfest... tyvärr lite för lågt bpm för min smak menmen strunt samma.

Biljetter borde man kunna köpa på färjan... vet att det släppts förköp någonstans i stockholm, men dunno where tyvärr..

Ses på cruisen, på TA-området klass A :-)
(Sipo, steve, mind, reveal, mjz o många fler :-)

tycker vi ses hos mig istället... tänkte ta o smyga ombord o gömma mig i en av livbåtarna.... mer info om vilken det blir senare.. hehe

Old Post Dec-09-2003 02:22  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo!

Vart ligger detta stället då?

www.laszlo.se

Old Post Dec-09-2003 03:32 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Lite från senaste nyhetsbrevet...

Här kan du ta del av Silja Lines generella ordningsregler:
www.mondaybar.com/rules.asp
Du kan dock ta punkten med egen musikanläggning i hytten med
en nypa salt. På Monday Bar-kryssningarna är det helt
ok att ha med egen musik i hytten under förutsättning att
du respekterar dina grannar om de ber dig sänka eller stänga av.

Hi hi

Lite mer
Lineup för nästa kryssning!

När du kliver ombord får du ett kryssningsprogram. Där står allt du
behöver veta... plus att vi avslöjar de tunga namnen samt datum
för nästa kryssning. Vi lovar.. gillar du lineupen nu till lucia kommer
du INTE att bli besviken. Som kryssningsresenär kommer du att ha
företräde att boka upp dig på en hytt. En representant från Silja Line
kommer att sitta och ta emot förhandsbokningar under kryssningen.
Info om var och när hittar du i programmet.

Detta är dock bara intresseanmälningar och du har god tid på dig
att bestämma dig slutgiltigt innan Silja Line ringer upp dig i slutet
på januari. Innan dess kommer du dock att få all info du behöver
via vårt nyhetsbrev och vår hemsida.

E NI LADDADE DÅ.... !?!?!?

2 dagar 10 timmar & 26 minuter kvar

Old Post Dec-09-2003 08:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
E NI LADDADE DÅ.... !?!?!?

2 dagar 10 timmar & 26 minuter kvar

alltså fyfan...det börjar rycka i benen nu....huhu...det kommer bli sånt JÄVLA ÖS!!!

www.laszlo.se

Old Post Dec-09-2003 11:43 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Har en biljett över... 500 kr.

Old Post Dec-09-2003 12:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown house tune (PvD played) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu - "Mathmos" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:00.

Forum Rules: