whoeehoeee, kakkerlakken verloren van AZ!!!!!!!! Heerlijk om te horen gheghe
Feb-12-2004 16:40
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Asperge
az thuis altijd lastig
vraag maar aan psv (0-1)
Feb-13-2004 12:09
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Aangezien ik inmiddels omgedoopt ben tot Haagse Harry, dan ga ik me er maar eens naar gedragen: HAAGS KWARTIERTJE !!!
Feb-15-2004 16:59
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Tering, wat een kut kut kut kut kut Feyenoord zeg! Veredeld klote bejaardenelftal, ben er echt helemaal klaar mee! GVD, als die vdBergh nu gaat VOETBALLEN ipv gaat appeleren, klote mongool! Sjonge jonge jonge, niet normaal. En die hele verdediging: Ado kwam er doorheen als een warm mes door zachte boter, iedereen was zo traag als dikke stront door een trechter en terug. Leijers! BAH!
En Ajax: TYF op met die penalty, Volendam had er ook 1 moeten hebben.
En PSV: KOLERE mazzel, op telekest hadden ze het zelfs over 'ajax geluk'
Feb-15-2004 18:32
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tering, wat een kut kut kut kut kut Feyenoord zeg! Veredeld klote bejaardenelftal, ben er echt helemaal klaar mee! GVD, als die vdBergh nu gaat VOETBALLEN ipv gaat appeleren, klote mongool! Sjonge jonge jonge, niet normaal. En die hele verdediging: Ado kwam er doorheen als een warm mes door zachte boter, iedereen was zo traag als dikke stront door een trechter en terug. Leijers! BAH!
[Haagse Harry mode on]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
[Haagse Harry mode off]
Feb-15-2004 18:34
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen.
Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden
Feb-15-2004 18:47
Ries'79
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
Fc de haag 4evah, wat een wereld pot zeg! T was lang geleden dat ik zo heb genoten in het zuiderpark! Feijenoord viel wel tegen zeg, alleen van persie (kots ventje) speelde wel aardig!
Feb-15-2004 18:51
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
snug, die zogenaamde penalty tegen ajax = (ga toch weg man, als dat penalty was ben ik de kleine generaal..)
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by basvh
je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen.
Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden
sja ik was van mening dat feyenoord inderdaad de potentie had om gewoon hoog te eindigen. dat dat niet is gebeurd is jammer, maar ik had gedacht dat buffel en misschien toch ook wel een van persie het team op sleeptouw zouden nemen. Het blijkt echter dat ze deze rol niet aankunnen en een echte spits missen naast kuijt. Jammer maar helaas. En of je nou 3e of 4e wordt maakt ook niet uit, het is gewoon zaak om te zorgen dat de jongens het zelfvertrouwen weer terugkrijgen, want er zit potentie zat in de ploeg voor volgend seizoen.
Feb-15-2004 20:41
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
quote:
Originally posted by Jappio
Feyenoord dit jaar kampioen.
jadijadija
Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit.
Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie??