Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja ja...whatever.
D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie.
Thats the way aha aha I like itttt hehehe
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Nov-15-2003 15:24
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Donna
Thats the way aha aha I like itttt hehehe
hehehe, kom jij eigenlijk nog donn ?
ik heb hier NU al echt GRUWELIJK veel zin in trouwens
___________________
Progressive
Hard = goed
Nov-16-2003 15:59
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Location:
ik ben er
heb er ook zin
Nov-17-2003 14:35
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ben er ook bij denk ik. Heb in ieder geval geregeld dat ik later kan gaan werken dan 10 uur
___________________
Nov-17-2003 14:54
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
I'll be there, en Engeltje komt misschien ook mee.
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Ja dat gaat weer knallen! heeerlijk!
___________________
Sasha!
Nov-17-2003 18:37
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Location:
eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ?
Last edited by Robert on Nov-19-2003 at 14:33
Nov-19-2003 14:28
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Robert
eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen, ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ?
Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij
Nov-19-2003 14:32
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Location:
quote:
Originally posted by eieregooie
Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij
als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen.
Nov-19-2003 14:34
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Robert
als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen.
Pre party bij Snuggle thuis was het toch?
Nov-19-2003 14:39
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Location:
quote:
Originally posted by eieregooie
Pre party bij Snuggle thuis was het toch?
haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden
Nov-19-2003 14:43
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
God beter wordt er geen meeting met ome Armin geregeld, eerst moet ik al een solo van hem missen en nu misschien nog een TA-meeting met hem
Lot's of phun verder hoor iedereen, ik gun het jullie wel hoor